3 клас (Homework)


Дистанційне навчання 

Посилання на підручник
 
20.05 - 26.05
Урок 2 (22.05)
1.Починаємо вивчати пісеньку -Put on your shoes

2. Прочитати свої тексти про себе та родину, вивчити на наступний урок.

3. Повторити слова з теми "Clothes" та обрати правильні варіанти у формі гри - Лексична гра


Урок 1 (21.05)

1. Прочитати та перекласти текст:

   Hello. My name is Jennifer and I am 10 years old. I live in England. My eyes are black and my hair is brown. My hobbies are playing basketball and listening to music. I am good at Maths and PE. Lucy is my sister. She is 20 years old. My sister is a singer and she is good at singing and dancing but she isn't good at sports. Tom is my brother. He is 8 years old. His hobby is playing football.

2. Скласти текст за прикладом про себе та свою родину.

3. Починаємо вивчати пісеньку -Put on your shoes

13.05 - 19.05
Урок 3 (17.05)

1. Прочитати та перекласти впр.3 ст.126 (впорядкувати місця та одяг).

2. Повторити предмети одягу у формі гри, обрати картку та назвати одяг - Лексична гра

3. Прочитати рення та обрати відповідне до картинки - Гра

4. Дібрати предмети одягу до відповідних картинок - Word game

Урок 2 (15.05)

1. Скласти речення про себе з модальним дієсловом can/can't (стверджувальні та заперечні).

2. Виконати контрольну роботу з аудіювання- продивитися відео, прослухати текст та відповісти на питання:

1.We went to the park in summer.

True          False

2.Mother bought 3 vanilla ice-creams and 3 lemonades.

True    False

3. I drank lemonade, because I like it so much!

True    False

4. Father likes riding a bike most of all.

True   False

5. My favourite pizza is with cheese.

True    False

6. It was very good day.

True    False

7. We went to the…

a) pool     b)park    c) sea

8. My parents like pizza with …

a)mushrooms   b)tomatoes    c)pepper

9. We like drinking…

a)juice   b)tea    c)lemonade

10. At home we prepared…

a)pasta and juice

b)pizza and apple pie

c)cake and ice-cream

11.I went to the park with my mother and aunt.

12. Mother bought ice-cream and apple juice.

3. Прочитати та перекласти речення, поєднати два стовпчики за змістом - впр.3 ст.124.


Урок 1 (14.05)

1. Поставити питання до прочитаного тексту (з минулого уроку):
  • Коли вона йде до школи?
  • Що вона робить після обіду?
  • Що вона їсть зазвичай?
  • Куди вона йде ввечері?
  • Чому вона лягає спати рано?
2.Повторити модальне дієслово can\can't та крутити колесо й відповісти на питання - Лексична гра

3. Продовжуємо вивчати пісеньку - Пісенька

4. Скласти просебе 4 речення типу : I can.../ I can't


06.05 - 12.05
Урок 3 (09.05)

1. Повторити слова, вивчені у 2 семестрі з тем "Їжа", "Розпорядок дня", "Пори року та погода".

2. Продовжуємо вивчати пісеньку - Пісенька


3. Прочитати та перекласти текст:

   Sheila is 12 years old. She goes to school in the morning and comes back home at 2 in the afternoon. Then, she takes a shower and she has lunch. Sheila usually eats vegetables and some meat. For example, she has chicken or fish with rice and salad. She likes drinking water or juice. After that, she brushes her teeth. In the evening, Sheila walks to the sports center. There, she plays tennis or does some exercises. When she is hungry, she always eats some fruit. Sheila never goes to bed after ten because she needs to get enough rest to get up early in the morning.


Урок 2 (08.05)

1. Починаємо вивчати пісеньку "Rain, rain, go away" - Пісенька

2. Продивитися мультфільм та перекласти, поставити діалоги за прикладом - Гого, серія № 1

3. Скласти питання до прочитаного тексту - ст.124.

Урок 1 (07.05)

1. Опрацювати у підручнику ст.124 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.124

2. Прослухати, потім прочитати та перекласти текст - ст.124.

3. Поставити питання до тексту.

4. Повторити минулий час Past Simple та виконати граматичну вправу (дібрати правильне дієслово у минулому часі) - Граматична гра

29.05 - 05.05
Урок 2 ( 03.05)

1.Опрацювати у підручнику ст.122-123 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.122-123

2. Прочитати та перекласти лист, вставити слова за змістом - впр.4 ст.123.

3. Відповісти на питання просебе - впр.5 ст.123.

4. Скласти 4 речення про святкування Пасхи у своїй родині.

Урок 1 (01.05)

1.Пограти у мовленнєву гру - впр.2 ст.121 ( продовжити речення про пори року, наприклад: 
“It is spring. The sky is blue.

2. Прочитати та перекласти текст - впр.2 ст.122.

3. Поставити питання до тексту:

  • Коли у нас була Пасха?
  • Куди людиходять на Пасху?
  • Що вони слухають?
  • Що люди їдять на свято?

4. Домашнє завдання - впр.1 ст.122 ( вивчити слова), впр.3 ст.123 ( прочитати та перекласти речення, обрати правдиві до прочитаноготексту).




22.04 - 28.04
Урок 3 (26.04)

1. Повторити займенники:

Переглянути відео - Займенники

2. Повторити питальні слова:

  • How? — Як?
  • What? — Що?
  • When? — Коли?
  • Where? — Де?
  • Which? — Який?
  • Who, whom? — Хто, кого?
  • Whose? — Чий?
  • Why? — Чому?
3. Повторити граматичні часи:

Минулий час - Past Simple
Теперішній час - Present Simple



Урок 2 (24.04)

1)Прочитати та перекласти текст


Children likes to play in the park.

Ann always ride a bike but Kate do not ride. She played with a doll.

Tom and Dan flies a kite. They has a nice day.

 

2)Поставити питання:


- Де діти граються?

- Коли Аня катається на велосипеді?

- Що запускають хлопці?

 

3)Переписати текст у минулому часі.

 


Урок 1 (23.04)

1. Прочитати та перекласти текст:

Summer holidays 
   My grandparents live in the country. Every summer we visit them. We usually go there by car. We like to go there to the river or to the forest. Then we go to the seaside. We like swimming in the sea and playing in the sun.The sea is beautiful. My father likes fishing too. My brother likes making sand castles. I like travelling very much. 

2. Вставити пропущені літери та записати слова у зошити:

  • gr_ndp_rents
  •  co_ntry
  •  s_mmer
  •  usu_lly 
  • se_side
  •  r_ver 
  • for_st 
  • cas_le
3.Доповнити речення та записати:

1. My grandparents … in the country. 
 2. We … go there by car. 
 3. The … is beautiful.
 4. I like … travelling

Слова: live usually sea travelling

4.Відповісти на питання за прочитаним текстом:

  • 1. When do they visit their grandparents? 
  •  2. Where do they like go?
  •  3. Where do they like swimming? 
  •  4. Is the sea beautiful?

15.04 - 21.04

Урок 4 (19.04)

1. Опрацювати у підручнику ст.120 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.120

2. Усно за картинками поставити питання та відповіді - впр.1 ст.120:

Наприклад:
  • When is Jim’s birthday? 
  •  It is in April. And when is your birthday?
  • It is in … .
3. Повторити вживання конструкції There is / There are та виконати вправу - Граматична гра

4. Усно відповісти на питання - впр.2 ст.120.

5. Домашнє завдання - прочитати та перекласти, доповнити речення за змістом, записати у зошити - впр.1 ст.121.

Урок 3 (18.04)

1. Опрацювати у підручнику ст.118-119 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.118-119

2. Згадати правила вживання конструкції There is / There are та переглянути відео - Правило

3. Записати у зошити:


4. Скласти речення за правилом зі словами:

flower/ flowers, car/ cars, tree/ trees

5. Виконати ігрову вправу на закріплення вживання конструкції There is / There areGame

6. Прочитати та перекласти словосполучення та речення - впр.4 ст.119








Урок 2 (17.04)

1. Виправити помилки у назвах місяців та записати у зошити:

Setembe, Ostomder, jeniary, Mey, 

Match, Ouguct, desembe

2. Згадати пори року та місяці та скласти речення за картинками- впр.1 ст.118.

3. Прослухати діалог та коротко розповісти про що - впр.2 ст.118.

4. Письмово скласти речення з поданими словосполученнями:

- to play snowball ( Present Simple - простий теперішній час)

- to go to the sea ( Past Simple - простий минулий час)


5. Скласти 4 речення про себе про різні пори року:

In autumn ( winter, spring, summer ) I often (always, sometimes, never).....



Урок 1 (16.04)

1. Опрацювати у підручнику ст.117 - Відеоурок ст.117

2.Повторити слова з теми "Weather" та переглянути відео - WeatherWeather 2

3. Прочитати та перекласти речення, вставити назви країн - впр.2 ст.117.

4. Начитати та перекласти віршик - впр.3 117.


08.04 - 14.04
Урок 3 (12.04)

1. Опрацювати у підручнику ст.116 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.116

2.Прочитати та перекласти словосполучення - впр.2 ст.116.

3. Прослухати текст та відповісти на питання - впр.3 ст.116.

4. Повторити пори року та місяці та записати у зошити:

 
5. Продивитися відео з новими словами для кращого запам'ятовування - Seasons and months





Урок 2 (10.04)

1. Повторити дієслова у минулому часі та скласти речення:

  • Ми їли морозиво вчора.
  • Вони відвідували бабусю минулого тижня.
  • Вона ходила в кіно вчора.
  • Я купив нову книгу минулої неділі.
2. До складених речень утворити заперечні та питальні форми.
Для повторення переглянути відео - Правило

Урок 1 (09.04)

1. Повторити неправильні дієслова - Граматична гра

2. Прочитати та перекласти текст:

I go to the park every day. I meet with my friends. We play games. We run and jump. We have a very good time.

3. Поставити питання до тексту:

  • Коли ми ходимо в парк?
  • Де я зустрічаюся з друзями?
  • Що ми робимо?
  • Куди я ходжу кожен день?
4. Для утворення питань повторити Present Simple (простий теперішній час) - Правило

5. Записати текст у минулому часі - Past Simple.

1.04 - 7.04
Урок 3 (05.04)

1. Прочитати та перекласти текст:

Mike’s day
 This is Mike. He's nine years old. He's tall and thin. He's got short red hair. He's got small brown eyes. He can dance and he can swim. He can't ride a bike. Every Monday, he plays football with his brother at home. Every Tuesday, he swims with his friends at school. On Wednesdays, he sings Chinese songs. On Thursdays, he plays computer games at home. Every Friday, he draws pictures in his bedroom. 

2. Виконати завдання за текстом - прочитати та перекласти речення, визначити True(правда) or False(неправда).
 
1. Mike reads Chinese books. ____ 
2. Mike plays computer games on Thursday.____ 
3. He plays football with his sister.____ 
4. He draws pictures on Wednesdays.____ 
5. He swims on Tuesdays____ 

3. Поставити речення у Past Simple та скласти до них питання:

  • He draws pictures in his bedroom. 
  • He swims with his friends at school.
  • He plays football with his brother at home. 
4. Повторити дієслова у минулому часі з минулого урока.

Урок 2 (03.04)

1. Повторити неправильні дієслова та записати у зошити, пограти в лексичну гру - Гра

Записати:

  • Take - took (брати)
  • see - saw (бачити)
  • catch - caught (ловити)
  • do-did (робити)
  • know - knew (знати)
  • forget - forgot (забувати)
  • hear - heard (чути)
  • spend - spent (проводити)
  • get - got (отримувати)
  • write - wrote (писати)
  • have - had (мати)
  • give - gave (давати)
  • put - put (класти)
  • go - went (ходити)
  • buy - bought (купувати)
  • run - ran (бігати)
  • read -read(читати)
  • make - made (робити, виготовляти)
  • can - could (вміти)
  • break - broke (ламати, розбивати)

2. Переглянути відео, згадати вживання Past Simple - Правило

3. Усно до малюнків поставити пиатння у минулому часі - впр.3 ст.115:

Did you write a letter?

4. Вивчити форми дієслів ( теперішній та минулий час).


Урок 1 (02.04)

1. Опрацювати у підручнику ст. 115 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.115

2. Прочитати та перекласти впр.1 ст.115.

3. Поставити слова у правильному порядку для утворення речень - Граматична гра

4. Зробити проєкт - розповісти про канікули та намалювати малюнки до речень у Past Simple (минулий час).


18.03 - 24.04
Урок 3 (22.03)

1. Прочитати та перекласти речення, поєднати з картинками - впр.2 ст.113-114.

2. Відповісти на питання у Past Simple про себе - Лексична гра

3.Прослухати пісеньку та відповісти на питання- які речі чи предмети та в якому порядку згадані в пісні - What's colour of the sky

Урок 2 (20.03)

1. Опрацювати у підручнику ст.113 - 114 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.113-114

2.Скласти речення та записати у зошити у минулому часі - впр.1 ст.113:
Kate’s Plans for Saturday
  •  8:00 help mum to cook breakfast
  •  10:30 do the washing up
  •  12:00 clean my room
  • 3:00 play with Tom 
  • 5:10 watch ‘Tom and Jerry’ 
  • 6:00 visit uncle Mike
3. Усно відповісти на питання про себе - Лексична гра

4. Прочитати та перекласти речення, поєднати з малюнками - впр.2 ст.113.

Урок 1 (19.03)

1. Повторити правило вживання Past Simple та переглянути відео - Правило

2. Письмово за прочитаним текстом поставити заперечні речення та запитання, наприклад:

Yesterday Ron did not wake up at 10 o’clock.
When did Ron wake up yesterday?

3. Повторити неправильні дієслова та перевірити знання у формі гри - Граматична гра

4. Домашнє завдання - скласти 3 питання до тексту на ст.112.


11.03 - 17.03
Урок 3 (15.03)

1. Опрацювати у підручнику ст.112 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.112

2. Прочитати та перекласти текст.

3. Виписати дієслова у минулому часі з тексту в зошити.

Урок 2 (13.03)

1. Опрацювати у підручнику ст.1110-111 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.110-111

2. Прочитати та перекласти речення, вставити слова за змістом у формі минулого часу - впр.3 ст.110.

3. Письмово скласти 4 запитання до речень на вибур з впр.3 ст.110.

Урок 1 (12.03)

1.Письмово скласти речення у Past Simple та поставити до них спеціальні питання- впр.4 ст.109 
(What? When? Why? What?).

2. Прослухати діалоги та перекласти - впр.1 ст.110.

3. Домашнє завдання - скласти 2 речення на вибір та поставити до них запитання:
  •  make decorations 
  •  blow up the balloons 
  •  decorate the room

04.03 - 10.03
Урок 3 (08.03)

1. Записати та вивчити питальні слова:

  • What - що?
  • Where - де?
  • When - коли?
  • Why - чому?
  • How - як?
2. Записати у зошитах:

I wrote an exercise yesterday (+)
I did not write an exercise yesterday (-)
Did I write an exercise yestеrday?
What did I write?
When did I write an exercise?

3.За поданими словосполученнями скласти речення - впр.4 ст.109.
Example: Yesterday Nick bought some lemonade.


Урок 2 (06.03)

1. Опрацювати у підручнику ст.107-108 та переглянути відеоурок  - Відеоурок ст.107-108, дивимося лише ст.107-108.

2. Продовжуємо вивчати неправильні дієслова - впр.1 ст.107 
( записуємо в зошити, читаємо та перекладаємо речення).

3. Продивитися картинку - впр.3 ст.108, обговорити та прослухати діалог.

Урок 1 (05.03)

1. Опрацювати у підручнику ст.105-106 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.105-106

2. Прослухати діалог - впр.1 ст.105 та відповісти на питання.

3. Начитати та перекласти віршик - впр.3 ст.106.

26.02 - 03.03
Урок 3 (01.03)

1. Опрацювати у підручнику ст.104 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.104

2. Прочитати та перекласти дієслова у теперішньому та минулому часі  -впр.1 ст.104.

3. Письмово виконати впр.2 ст.104 - обрати правильну форму дієслова:

  • 1 I usually come / came home at 3 o’clock in the afternoon. 
  • 2 Yesterday I see / saw a very interesting fi lm. 
  • 3 They go / went to the park last Sunday. 
  • 4 I always do / did my homework after school. 
  • 5 Tom has / had his dinner at 4 o’clock yesterday. 
  • 6 Sue learns / learnt English every day.

Урок 2 (28.02)

1. Опрацювати у підручнику ст.103 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.103

2.Прочитати та перекласти текст - впр.1 ст.103.

3.Письмово виконати впр.2 ст.103 - з розповідних речень зробити заперечні:

Example: Max played football yesterday. Max didn’t play football yesterday.

Урок 1 (27.02)

1. Опрацювати у підручнику ст.102 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.102

2. Відповісти про себе на питання, вживаючи Past Simple.

3. Прочитати та перекласти речення, утворити з них заперечні та питальні за правилом - впр.2 ст.102.

19.02 - 25.02
Урок 3 (23.02)

1. Опрацювати у підручнику ст.100-101 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.100

2. Повторити вживання Past Simple та переглянути відео - Відео (правило)

3. Письмово виконати впр.2 ст.100 ( утворити заперечні речення у минулому часі):

Example: I wanted to be a doctor. I didn’t want to be a doctor.

4. Скласти речення у Рast Simple у додатку Wordwall
 ( стверджувальні, заперечні та пиальні на вибір) - Вікторина

Урок 1-2(20.02, 21.02)

1.Опрацювати у підручнику ст.98-99 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.98-99

2.Повторити вживання дієслова to be у минулому часі - Вправа

3. Пояснити вживання неправильних дієслів у минулому часі та парвила читання - впр.1 ст.98.

4.Прослухати діалог, потім прочитати та перекласти - впр.2 ст.98.

5.Домашнє завдання ( на 21.02) - начитати дієслова - впр.1 ст.98.

6. Скласти речення у минулому часі знеправильними дієсловами:

learned, helped, listened to, washed, played, watched

7. Прочитати речення та вставити дієслова за змістом - впр.3 ст.99.

8. Домашнє завдання на 23.02)- впр.4 ст.99 ( скласти речення про себе та записати у зошит):

Відповісти на питання:

Where were you last weekend?
I was … . I watched … on Saturday. I … … on Sunday.

12.02 - 18.02

Урок 2,3 ( 14.02, 16.02)

1. Опрацювати у підручнику ст.96-97.

2. Прочитати та перекласти словосполучення та речення - впр.1 ст.96.

3. Прочитати та перекласти електронний лист - впр.2 ст.96.

4. Відповісти на питання за листом:

1 Was it hot in London in winter?
 2 Was Bob in London on his winter holidays?
 3 Was it sunny in Brazil? 
4 Was it pleasant to swim? 
5 Was Bob glad to be in Brazil in winter?

5. Виконати тренувальну вправу на вживання дієслова was/ were - Exercise

Урок 1(13.02)

1. Опрацювати у підручнику ст.94-95 та переглянути відеоурок - Відеоурок 94-95 

2. Письмово виконати впр.2 ст.94 ( записати речення,вставити was/were).

3. Прослухати текст, по картинках прочитати та перекласти історію).

05.02 - 11.02
Урок 3 (09.02)

1. Опрацювати у підручнику ст.93.

2. Ознайомитися з дієсловом to be у минулому часі.
 Продивитися відео - Відео

3. Записати у зошити:

Was - I, he, she, it
Were - you, we, they

I was at home yesterday.(+)
We were not at school yesterday.(-)
Was he in the shop yesterday?(?)

4.Скласти речення за таблицею - впр.3 ст.93.

5. Домашнє завдання:

- прослухати пісеньку - Відео пісня
- записати три речення у зошит
- вивчити вживання was/were




Урок 2 (07.02)

1. Опрацювати у підручнику ст.92-93 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.92-93

2.Прочитати та перекласти діалог - ст.92.

3.Записати у словник та вивчити слова:

  • mountain - гора
  • hotel - готель
  • was - був (була, були)
  • were- був (була, були)
  • last - минулий
  • comfortable - комфортний
4. Прочитати та перекласти речення та словосполучення з новими словами.

Урок 1 (06.02)

1. Опрацювати у підручнику ст.89-90 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.89-90

2. Пройти тест - впр.2 ст.89 ( відповісти на пиатння, обрати свій варіант відповіді, підрахувати відповіді та прочитати та перекласти результат).

3. Відповісти на питання про себе - впр.4 ст.90:

  What do you usually have for lunch?
  What do you never drink? 
  What do you always have for breakfast?
  What fruit do you sometimes eat?

4.Прочитати та перекласти текст - впр.5 ст.90.

5. Повторити слова з теми "Food".

29.01 - 04.02
Урок 3 ( 02.02)

1. Опрацювати у підручнику ст.87-88 та переклянути відеоурок - Відеоурок ст.87-88

2.Прочитати а перекласти текст, спираючись на картинки.

3. Начитати текст на ст.86.

Урок 2 ( 31.01)

1. Опрацювати у підручнику ст.86 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.86

2.Відповісти на питання, вживаючи Present Simple
  •  Do you wear dresses? 
  •  Do you watch TV in the evening?
  •  Do you drink milk for your breakfast? 
  •  Do you go to bed at 7 o’clock in the evening? 
  •  Do you help your mum?
3.Прочитати та перекласти текст, відповісти на питання- впр.3 ст.86.

4. Начитати текст  - впр.3 ст.86.

Урок 1 ( 30.01)

1. Опрацювати у підручнику ст.85 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.85

2. Повторити парвило вживання Present Simple та переглянути відео - Правило

3. Записати у зошити:

1) I always play computer games (+) - He always plays computer games (+)

2) I do not play computer games (-) - He does not play computer games (-)

3) Do I play computer games? (?) - Does he play computer games? (?)

3. Прочитати та перекласти речення, пояснити за правилом - ст.85.


22.01 - 28.01
Урок 3 ( 26.01)

1. Опрацювати у підручнику ст.82-83 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.82-83


Урок 2 ( 24.01)

1. Опрацювати у підручнику ст.82 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.82

2. Виконати впр.2 ст.82 ( до продуктів додати a/ an/ some) , користуючись правилом.

3. Записати у словник та вивчити слова:
Слова, які запиисуємо у словник, прописуємо у зошитах по рядку.

go to bed - лягати спати
make bed - застилати ліжко
always - завжди
alone - сам, на самоті

Урок 1 ( 23.01)

1. Опрацювати у підручнику ст.81 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.81

2. Записати у зошит:

some - трохи, декілька ( вживається у стверджувальних реченнях).

Наприклад: some apples - декілька яблук( можна порахувати, тому декілька), 
some chocolate - трохи шоколаду ( не можна порахувати, тому трохи).

3. Переглянут відео для кращлго розуміння правила - Правило

4.Виконати впр.3 ст.81 - за малюнкам поставити питання та відповісти:

- Pass me ..., please.
- Here you are.
- Thank you.

5. Повторити слова за темою "Food" - впр.2 ст.82.


15.01 - 21.01
Урок 3 ( 19.01)

1.Опрацювати у підручнику ст.80 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.80

2. Записати у словник та вивчити слова:

pass - передавати
some-  трохи, декілька
enjoy - насолоджуватися
meal - їжа

3. Повторити вживання артиклів a/an та пояснити їх вживання зі словами ( виконати письмово):

Apple, carrots, plum, pear, orange, mushrooms, apricot, potatoes, cabbage, cake, onion, peppers.




Урок 2 ( 17.01)

1. Ознайомитися з правилом вживання неозначеного артикля a/an

a - в однині, коли слово починається на приголосний( a tomato, a carrot)

an - в однині, коли слово починається на приголосний  (an apple, an orange)

2. Переглянути відео для кращого розуміння правила- Правило

3. Опрацювати у підручнику ст.79 та продивитися відеоурок - Відеоурок ст.79

4. Начитати та вивчити вірш - впр.3 ст.79.

5. Всі слова, які записуємо у словник, вчимо та прописуємо в зошит, щоб навчатися правильно писати.


Урок 1 ( 16.01)

1. Опрацювати у підручнику ст.78 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.78

2. Записати у словник та вивчити слова:

breakfast - сніданок
lunch - обід
dinner - вечеря
supper - пізня вечеря

3. За картинками поставити питання та дати відповіді, записати у зошити:

What does she( he) usually do in the afternoon?
What do you ( we, they) do in the afternoon?


08.01 - 14.01
Урок 3 ( 12.01)

1. Опрацювати у підручнику ст.77 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.77

2. Скласти речення про себе за допомогою словосполучень - впр.3 ст.77:

I usually ......on Sunday ( Monday, Friday) - стверджувальні та заперечні речення.

Урок 2 ( 10.01)

1. Опрацювати у підручнику ст.76 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.76

2. Прочитати та перекласти текст - впр.1 ст.76, повторити правила вживання Present Simple


3. Домашнє завдання - за текстом поставити заперечну та питальну форму до речень:

  • Kate likes orange juice.
  • They sing Koliadkas in Ukraine at Christmas.


Урок 1 ( 09.01)

1. Опрацювати у підручнику ст.74 - 75 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.74-75

2. Записати у зошит:

Let us watch! Let’s watch! ( Давай дивитися!)

3. Скласти подібні речення з поданими словосполученнями - впр.4 ст.75.


18.12 - 22.12
Урок 2 ( 20.12)

1. Опрацювати у підручнику ст.68-69 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.68-69

2. Прочитати та перекласти текст на ст.68-69.

3. Відповісти на питання за прочитаним текстом - впр.2 ст.69:

  • 1 What is Mr Jones’ job? 
  • 2 What time does he have his breakfast? 
  • 3 Has he got a driver? 
  • 4 Has he got a waiter? 
  • 5 What time is Mr Jones at his son’s school?
  •  6 What can doctor do?

Урок 1 ( 19.12)

1. Начитати та вивчити текст про "My Family".

2. Повторити вивчені пісеньки - впр.5 ст.65, впр.2 ст.53.



11.12 - 17.12

Урок 3 ( 15.12)

1. Повторити слова з теми "Family" та доповнити речення:

2. Доповнити текст та розповісти про свою родину:

   Hi! My name is ________. I am______ years old. I live in ____________. 

My _____is big. We are a family of _____. My mother's name is_____ . 

My father's name is ____. I've got a sister and a brother. 

My brother is only _____ years old. He is so funny. 

My sister is _____ and we go to school together.

  I have also got my grandparents. They live in our city.

I've got a pet called ____. He is my favourite____.

I love my family very much.


3. Відповісти на питання:

1. How old are you?

2. How many brothers have you got?

3. What's your sister's name?

4. How many cousins have you got?

5. What are their names?

6. What's your mother's name?

7. How old is your father?

8. Is he a pilot?

9. Is your family big or small?

10. Describe your family.



Урок 2 ( 13.12)

1. Повторити лексику з теми "House. Flat ".

2. Прочитати та перекласти текст:

Daniella’s Hobby 
   My name is Daniella. I go to school. I like reading. I read interesting books every evening. I like dancing. I go to dance lesson after school on Mondays, Wednesdays and Fridays. I like drawing. My mother likes playing the piano. She plays very good. My father likes fixing things. He likes fixing cars and bikes. My brother Tom likes swimming. He goes to swimming lessons every Tuesday and Thursday. My friend Susan likes singing and drawing. Susan goes to singing lessons every Monday and Friday. Susan and I go to drawing lessons every Saturday.

3. Відповісти на питання за текстом:

Answer the questions

  •  1. What does Daniella like doing?
  •  2. What does Daniella’s mother like doing?
  •  3. What does Daniella’s father like doing? 
  • 4. What does Tom like doing? 
  • 5. What does Susan like doing?

Урок 1 ( 12.12)

1. Опрацювати у підручнику ст.67 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.67

2. Вчимо пісеньку пивітання - Пісенька привітання

3. Письмово скласти речення за табличкою - впр.2 ст.67:
Bob must...
4.12 - 10.12
Урок 1( 06.12)

1. Начитати пісеньку - впр.5 ст.65 та заспівати.

2. Опрацювати у підручнику ст.66 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.66

3. Прочитати та перекласти діалоги- ст.66, повторити правило вживання модальних дієслів та скласти речення про себе :

I can... ( про свої уміння)
I must...( про свої обов'язки)

27.11 - 3.12
Урок 3 ( 1.12)

1. Опрацювати у підручнику ст.64-65 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.64-65

2. Відповісти на питання усно - впр.2 ст. 64 за прикладом:

I wake up at... o'clock.
I wash my face at... o'clock.

3. Прослухати та наспівати пісеньку - впр.5 ст.65.

4. Записати у зошит модальні дієслова:

can- можу, вмію ( навичка)
could - можу ( прохання)
may - можу ( прохання, дозвіл)


Урок 2 ( 29.11)

1. Опрацювати у підручнику ст.62-63 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.62-63

2. Записати у словник та вивчити слова:

have lunch - обідати
do homework - робити домашнє завдання
club - клуб
after - після
go to bed - лягати спати
help - допомагати
must - повинен

3. Ознайомитися з модальним дієсловом

 must - повинен

I must do homework every day. - Я повинен робити домашнє завдання кожен день.
I mustn't clean my room every day. - Я не повинен прибарати у кімнаті кожен день.

4. Переглянути відео для кращого розумінняПравило

5. Вчимо пісеньку пивітання - Пісенька привітання


Урок 1 ( 28.11)

1. Опрацювати у підручнику ст.60 - 61 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.60-61

2.Записати у словник та вивчити слова, прочитати та перекласти речення - впр.2 ст.60:

wake up - прокидатися
wash - мити
dress -  одягатися
breakfast - сніданок

3. Прочитати та перекласти впр.3 ст.61, скласти такі речення про себе, розповісти.

4. Вчимо пісеньку пивітання - Пісенька привітання

20.11 - 26.11
Урок 3 ( 24.11)

1. Опрацювати у підручнику ст.58 - 59 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.58-59

2. Прослухати, потім прочитати та перекласти лист - впр.3 ст.58.

3. Виконати аудіювання за прочитаним листом - впр.4 ст.59 ( визначити твердження True/ False).

4. Написати свого листа про улюблений шкільний предмет за прикладом - впр.5 ст.59.



Урок 1, 2 ( 22.11, 23.11)

1. Прочитати та перекласти слова та словосполучення, зєднати з картинками - впр.4 ст.57.

2. Скласти діалоги, використовуючи слова з впр.4 ст.57:

 What lesson is it?  -  It is ... . 

 What do you do at this lesson? -  We ...

3. Повторити вживання don't / doesn't та виправити помилки у реченнях:

  I I likes cooking.

2 She like books.

3  We likes English.

4  He like Maths.

5I doesn’t like winter.

6He don’t like computer games.

44. Переглянути відеоурок - Відеоурок ст.56 - 57




13.11 - 19.11
Урок 3 ( 17.11)

1. Опрацювати у підручнику ст.54-55 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.54-55

2. Прочитати та перекласти текст - впр.1 ст.54.

3. За табличкою відповісти на питання - впр.2 ст.54.

Записати у зошит:

I like Maths ( English, Sport).
He likes Maths ( English, Sport).
She likes Maths ( English, Sport).

4.Усно скласти діалоги про себе:

1)What lesson do you like?
I like ... .

2)What is your favourite day?
... is (are) my favourite day(s). I have got ... on this (these) day(s).


Урок 2 ( 15.11)

1. Опрацювати у підручнику ст.52 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.52

2. Усно поставити питання та відповісти на них - впр.5 ст.52.

3. Письмово доповнити речення про себе - впр.6 ст.51.

Урок 1 ( 14.11)

1. Опрацювати у підручнику ст.50-51 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.50-51

2. Записати у словник та вивчити дні тижня:

  • Monday ['mʌndei] — понеділок
  • Tuesday [ˈtʃuːzdeɪ] — вівторок
  • Wednesday [ˈwenzdeɪ] — середа
  • Thursday [ˈθɜːzdeɪ] — четвер
  • Friday [ˈfraɪdeɪ] — п'ятниця
  • Saturday [ˈsætədeɪ] — субота
  • Sunday ['sʌndei] — неділя

  • Переглянути відео - Дні тижня

  • 3. Записати у словник та вивчити шкільні предмети( вимова є у відео):

  • timetable- розклад
  • Maths- математика
  • English - англійська мова
  •  Sport - фізкультура
  • Reading - читання
  •  Art - малювання
  • Music - музика

  • 4. Прочитати та перекласти текст - впр.4 ст.51.


06.11 - 12.11
Урок 3 ( 10.11)

1. Опрацювати у підручнику ст.47-48 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.47-48

2. Прочитати та перекласти текст - впр.6 ст.48, відповісти на питання за текстом.

3. Побудувати речення з прийменниками місця - впр.3 ст.47, користуючись картинкою.

4. Повторити вивчені слова з теми.



Урок 2 ( 08.11)

1. Опрацювати у підручнику ст.45-46 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.45-46

2. Прочитати та перекласти текст за допомогою картинок на ст.45.

3. Дібрати до запитань відповіді за текстом - впр.4 ст.46.

Урок 1 ( 07.11)

1. Опрацювати у підручнику ст.44 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.44

2. Прочитати та перекласти речення - впр.1 ст.44, знайти картинки, яким вони відповідають та записати у словник:

  office -  офіс
  school -  школа
  farm -  ферма
  hospital - лікарня
  shop - магазин
  café - кафе

3. Повторюємо назви професій - впр.4 ст.43.
Переглядаємо відео з назвами професійProfessions


30.10 - 05.11
Урок 3 ( 02.11)

1. Опрацювати у підручнику ст.42-43 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.42-43

2.Вивчити назви професій - ст.42 ( вимова є у відео та відеоуроці.

3. Переглянути відео з назвами професій для правильної вимови - Professions


Урок 2 ( 01.11)

1. Опрацювати у підручнику ст.41 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.41

2. Прочитати та перекласти текст та намалювати вітальню за описом - впр.1 ст.41.

3. Поставити питання та відповісти за картинкою - My bedroom - вр.2 ст.41.

Example: Where is the chair? - It is next to the desk. 
( Where is the bed, bookshelf, armahair, doll, ball...)
4.Записати у словник назви професій та начитати - впр.1 ст.42:

doctor - лікар
singer - співак
secretary - секретар
driver - водій
dancer - танцівник
waiter - офіціант
businessman - бізнесмен
farmer - фермер
seller - продавець

5. Переглянути відео з назвами професій для правильної вимови - Professions




Урок 1 (30.10)

1. Опрацювати у підручнику ст.40 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.40

2.Записати у словник та вивчити слова:

 next to - поряд, біля
 in front of - навпроти
 near - поряд, біля
 above - над
 between - між

3. Переглянути та опрацювати відео на вживання прийменників місця - Відео ( прийменники місця).

4. Прочитати та перекласти речення, користуючись картинкою - впр.2 ст.40.




16.10 - 22.10
Урок 3 ( 20.10)

1. Опрацювати у підручнику ст 38 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.38

2. Скласти речення за діалогами та відповісти:

Where is the ball? (cat, boy, girl)
Is it on the chair?
Yes, it is. / No, it is not.

Урок 2 ( 18.10)

1. Опрацювати у підручнику ст.36 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.36

2. Записати у словник та вивчити слова:

camp - табір
home - дім
village - село
city - велике місто
town - містечко
kitchen - кухня
 living room- вітальня 
bathroom - ванна кімната
bedroom - спальня
screen - екран

3. Побудувати діалоги, поставивши питання за картинками - впр.4 ст.35:

Where are they?
They are in/at ... .

4. Прочитати та перекласти словосполучення - впр.2 ст.36.



Урок 1 ( 17.10)

1. Опрацювати у підручнику ст 32 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.32

2. Повторити слова з теми "Family"

3. Переглянути відео для запам'ятовування слів

4. Записати у словник та вивчити слова:

aunt -  тітка
uncle - дядько
son - син
daughter - донька
niece - племінниця
nephew - племінник
cousin - двоюрідний бат, сестра
relatives - родичі
parents - батьки
grandparents - дідусь та бабуся
grandson - онук
granddaughter - онучка





09.10 - 15.10
Урок 3 ( 13.10)

1. Опрацювати у підручнику ст.31 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.31

2. Тренуємося ставити питання зі словами in/on/under

Is a cat under the table?
Is a cat on the table?


Урок 2 ( 11.10)

1. Опрацювати у підручнику ст.29 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.29

2. Повторити правила вживання 

           have - I, you,we, they
has - he, she, it
I have a doll.
He has a car.
She has a toy.


Урок 1 (10.10)

1. Опрацювати у підручнику ст.28 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.28

2. Прочитати та перекласти римівку - впр.2 ст.28.


02.10 - 08.10
Урок 3 ( 06.10)

1. Опраювати у підручнику ст. 26-27 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.26-27

2. Прочитати та перекласти текст -впр.1 ст.26.

3. Виконати аудіювання за прочитатним текстом - впр.2 ст.27 ( True( правда)/ False ( неправда).

4. Ознайомитися з вживанням присвійного відмінка та записати у зошит:

Чиє – що

Anns doll – Аніна лялька

Girls doll -  лялька дівчинки

5. Переглянути відео про присвійний відмінок -

 Відео Правило

 

Exercise

М’яч хлопчика, мамина книжка, кіт Джона, татова машина.


Урок 2 ( 04.10)

1. Повторити вживання прийменників in/on/under та вставити потрібні слова у речення:


2.Повторити вживання структури  be good at та скласти речення:










Урок 1 ( 03.10)

1. Опрацювати у підручнику ст.24-25, переглянути картинки та прочитати текст, продивитися відеоурок -

2. Виконати у зошиті письмово вправу, згадавши првило вживання be good at - 

1. I is good at dancing.
2. He are not good at dancing.
3. We is good at tennis.
4. They am not good at tennis.
5. I good at jumping.
6. She am not good at jumping.

25.09- 01.10

Урок 3 ( 29.09)

1. Опрацювати у підручнику ст. 22 та записати у зошит питання:

Are you good at...?
Is he ( she) good at...?

2. Потренуватися складати питання на прикладі впр.1 ст.22.

3. Опрацювати у підручнику ст.23 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.23

4. Записати у зошит та вивчити слова:

in - в
on - на
under - під

5. Переглянути відео для закріплення :


6. Скласти речення письмово:

The dog is...
The cat is...
The mouse is...



Урок 1,2( 26.09, 27.09)

1. Опрацювати у підручнику ст.20-21 та переглянути відео - Відеоурок ст.20-21

2. Записати у зошит:

Be good at – бути хорошим в…

I – am (I am good at tennis. )

He, she, it – is (He is good at tennis.)

You, we, they – are (We are good at tennis.)


3. Переглянути відео на вживання правила am/is/are:


4. Скласти про себе 4 речення, взяти за основу впр.3 ст.21 :

I am good at ... - Я хороший в..
I am not good at... - Я не хороший в...

5. Записати у зошит речення:

1. I am good at swimming.

2. He is good at swimming.

3. We are good at swimming.

4. I am not good at dancing.

5. She is not good at dancing.

6. They are not good at dancing.

 


18.09 - 24.09

Урок 3 ( 22.09)

1. Опрацювати питальні речення у Present Simple:

Do ( I, you, we, they)
Does ( he, she, it)

Do I make a bed every day?
Does he make a bed every day?

2. Переглянути відео для закріплення матеріалу.

3. Записати у словник та вивчити слова:

nice - хороший. гарний
lazy -  лінивий
funny - смішний
hard-working - працьовитий
strict - строгий
clever - розумний

4. Опрацювати у підручнику ст. 19 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.18-19


Урок 2 ( 20.09)

1. Ознайомитися із заперечними реченнями у теперішньому часі:

do not ( I, you, we, they)
does not ( he, she, it)

1. I do not make my bed.
2. He ( she) does not make a bed.

Переглянути відео для закріплення матеріалу Відео( правило)

3. Опрацювати у підручнику ст.17 -18 та переглянути відео - Відеоурок ст.17-18

4. Записати у словник та вивчити слова:

   lazy - лінивий
  strict - строгий
  reporter- репортер
  late- запізнюватися


Урок 1 ( 19.09)

1. Опрацювати правило теперішнього простого часу:

у стверджувальних реченнях до дієслова додається закінчення -s , коли he she it


1 I make a bed every day.
He makes a bed every day.
2. I clean teeeth every day.
She cleans teeth every day.

2.Опрацювати у підручнику ст. 16 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.16

3. Записати у словник та вивчити слова:

street - вулиця
sleepy - сонний
favourite - улюблений
special - особливий
classmate - однокласник



11.09- 17.09

1. Опрацювати у підручнику ст.10-11 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.10

2. Скласти речення про себе, що роблю та не роблю кожен день по прикладу:

I make my bed every day.(+)
I don't watch TV every day.(-)

3.Повторюємо емоції з пісенькою Hello. How are you?

4. Опрацювати у підручнику ст.14-15 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.14-15

5.Повторити вживання питальних речень та коротких відповідей у звичайному теперішньому часі:

Do you... - Yes, I do./ No, I don't

Поставити запитання із поданими словосполученнями:

- to make a bed
- to clean the room
- to help mother
- to play computer games
- to go to school





04.09 - 10.09

1. Переглянути відеоурок - Відеоурок ст.7,
 начитати слова.

2. Переглянути відеоурок - Відеоурок ст.8-9

Записати у зошит:

can - можу, вмію
can't - не можу. не вмію

1. I can run.
2. I can't swim.
3. Can you fly?

3. Скласти по два речення у зошитах письмово: 
I can... та I can't... .
4. Опрацювати у підручнику ст. 10 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.10

5.Записати у зошит:

I drink tea every day(+)
I don't drink tea every day(-)
I make my bed every day(+)
I don't make my bed every day(-)

6.Прочитати та перекласти словосполучення - впр.1 ст.10 та усно скласти з ним речення.












Виконати до 12.05.21

1. Опрацювати у підручнику ст. 122. Прочитати листа впр.2 ст. 122.
Записати у словник та вивчити слова:

church -|tʃɜːtʃ|- церкваПрослухати вимову
people|ˈpiːp(ə)l| - люди -Прослухати вимову
Easter |ˈiːstə| - Пасха -Прослухати вимову
Easter basket   |ˈbɑːskɪt|  -  Пасхальний кошик -Прослухати вимову
Easter Bunny |ˈbʌnɪ| -Пасхальний кроликПрослухати вимову

2. Продивитися відеоурок ( лише першу частину - ст.122) - Відеоурок ст.122-123

3.У великих зошитах виконати впр.1 ст.99( утворити слова) та написати листа впр.2 ст.99  за бажанням).

Виконати до 7.05.20
1. Опрацювати у підручниках ст. 120-121 ( повторити пори року та місяці). Продивитися відеоурок за підручником - Відеоурок ст.120Відеоурок ст.121

2. Прочитати впр.3 ст.121 у підручнику.

3. У великих зошитах виконати впр.1 ст.97( вписати пропущені літери у назви місяців) тавпр.2 ст.98 ( написати про свою улюблену пору року на прикладі впр.1).


Виконати до 5.05.21

1. Опрацювати у підручнику ст. 119.

2. Продивитися відеоурок за ст. 118-119 підручника - Відеоурок ст.118-119.

3. У великих зошитах письмово виконати впр.4( розгадати кросворд) та впр.5( вставити пропущені літери у слова) на ст.96.

4. Записати у словник  та вивчити слова:

  Year рік

   Season – сезон, пора року

   Often часто

   Month місяць

Записати у зошит:

1.There is a cloud in the sky. (+)

There are some clouds in the sky.(+)

2. There is not any cloud. (-)

There are not any clouds.(-)

3. Is there any clouds?(?)

Are there any clouds?(?)

Виконати до 30.04.21

1. Опрацювати у підручнику ст. 118.

2. Повторити пори року та місяці, прописати у зошиті( вміти правильно писати). Продивитися відео - Відео місяці

3. у великих зошитах відповідно до малюнків вписати місяці.



Виконати до 28.04.21

1. Вивчити вірш у підручнику впр.3 ст.117 та надіслати відео на вайбер.

2. У зошитах письмово виконати впр.1 ст.94 ( вставити пропущені літери у речення) та впр.3 ст.94( вставити слова у текст, прочитати та перекласти).

3. Продивитися відеоурок за ст. 117 підручника - Відеоурок ст.117


Виконати до 23.04.21

1. Опрацювати у підручнику ст. 116 ( прочитати та перекласти).

2. Продивитися відеоурок за ст.116 підручника - Відеоурок ст.116

3. Записати слова. вивчити та прописати по рядку у зошитах:

weather - погода

shine - світити, сяяти

stay - залишатися

cloud - хмара

cloudy - хмарно

sky - небо

bad - поганий




Виконати до 21.04.21

1. Повторити правило минулого часу Past Simple  та таблицю неправильних дієслів.

2. Письмово у великих зошитах упорядкувати речення впр.4 ст.90 ( поставити слова у правильному порядку).

3. Продивитися відеоурок за ст.113-114 підручника Відеоурок



Виконати до 17.04.21

1)Опрацювати ст. 88 впр.1,2 ( за текстом підручника на ст. 112).

2)Скласти речення письмово впр. 2 ст. 89 за прикладом ( у минулому часі).

3) Продивитися відеоуроки - 

1 - підручник ст.112 -Урок 1 дивитися , 

2 - підручник ст.113-114 - Урок 2 дивитися.






Завдання з 22.10 до 27.01

1. Опрацювати в підручнику ст. 79 впр. 3 ( начитати або за бажанням вивчити вірш).

2. Опрацювати в підручнику ст. 80.

3. Опрацювати в робочому зошиті ст. 63 - впр.1 ( доповнити речення), впр. 2 ( прочитати та намалювати їжу).

4. Записати у словник:

 sour –  |ˈsaʊə|- кислий

sweet|swiːt|- солодкий

enjoy nˈdʒɔɪ|- насолоджуватися, подобатися

Pass me …., please. – Передай мені…., будь ласка.

5. Записати у зошит:1. Pass me a banana, please.

2. Pass me an apple, please.

 3. Pass me some ( трохи, декілька)tea ( milk, soup, bread, oranges, apples), please.


Завдання з 18.01 до 22.01

1) Опрацювати у підручнику ст. 78 - 79. Повторити назви овочів та фруктів. 
Продивитися відео - Відео 1 , Відео 2. Фрукти , Відео 3. Овочі.

2) Ознайомитися із вживанням артиклів - ст. 79. 
Записати у робочий зошит :

A слово починається на приголосний:

A carrot, a banana, a tomato,

 a lemon, a cucumber.

An слово починається на голосний

An apple, an onion, an orange.

 A carrot – carrots,

 a banana – bananas,

 an onion – onions,

an orange – oranges.

3) У зошитах опрацювати ст. 61 ( впр. 2 - розподілити слова та записати їх), ст. 63 ( впр. 1 - записати слова в однині та множині, впр. 2 - розподілити слова - фрукти та овочі).





Завдання з 11.01 до 15.01


1) Опрацювати діалог та записати в словник слова та вивчити їх:
Cartoon   |kɑːˈtuːn|  - мультфільм -Прослухати
Mermaid |ˈmɜːmeɪd|- русалка - Прослухати
Angry   |ˈæŋɡrɪ| - злий - Прослухати
Sad  |sæd| - сумний - Прослухати
Tail  |teɪl|  - хвіст - Прослухати
Let us = Let’s  -
давайте
2) У зошиті доповнити речення - впр. 1 ст. 58. 
Допоміжні слова : 1 - legs, a mermaid, tail, blue, Ariel, brown. 2 - Triton, legs, a father, tail, black, blond.
3) Опрацювати у підручнику - ст. 76 ( прочитати, записати у словник слова):
Прослухати за посиланнями британську вимову.
usually -   |ˈjuːʒʊəlɪ| - звичайно - Прослухати
Ukrainian -  |juːˈkreɪnɪən - Український Прослухати
Christmas -    |ˈkrɪsməs| - Різдво Прослухати
carol -  |ˈkær(ə)l|  - весела пісня, колядка Прослухати
4) У зошиті виконати впр. 1 ст. 59 ( вставити необхідні літери у слова) та впр. 2 ст. 59 ( доповнити речення за малюнками, вставивши словосполучення з довідки).
Довідка:to read a book - читати книгу, to ride a bike - кататися на велосипеді,  to play football - грати в футбол, to sing carols - співати колядки, to play games - грати в ігри.


Завдання з 15.01 по 18.01
1) Опрацювати в підручнику ст. 77 ( прочитати діалог, усно скласти запитання - впр. 3 ст. 77).
Записати у робочий зошит:

Do – I, you, we, they

 

1.    Do you play tennis? – Yes, I do. No, I don’t

2.    Do they read books? – Yes, they do. No, they don’t.

 

Does – he, she, it

 

1. Does he play tennis? – Yes, he does. No, he doesn’t.

2. Does she read books? – Yes, she does. No, she doesn’t.


2) Опрацювати у зошиті ст. 60 впр. 1 ( доповнити речення - наприклад: 1. I like tea. I usually have some tea for breakfast - Я люблю чай. Я завжди п'ю чай на сніданок.). 1 та 2 речення про їжу, 2 та 3 речення про улюблене заняття.
3) Всі слова, які записуємо у словник, прописуємо в робочому зошиті по рядочку.







Немає коментарів:

Дописати коментар