Навчальний рік 2024-2025
Посилання на підручник -
Урок 1-3 (14-15.05.25)
1. Прочитати та перекласти речення, обрати слово за змістом - вправа 1 с.226.
2.Прочитати текст про відомі міста та місця України - вправа 2 с.226-229.
3. Поставити питання до прочитаних текстів .
4. Прочитати та перекласти тексти - с.231-232.
5. Відповісти на питання та обрати правильні варіанти - вправа 3 с.232.
6. Домашнє завдання - повторити вивчені слова з теми.
Урок 3 (8.05.25)
1. Прочитати та перекласти текст - вправа 6 с.223.
2. Скласти питання до прочитаного тексту.
3. Заповнити таблицю про визначні місця частин Об'єднаного Королівства.
4. Домашнє завдання - вправа 10 с.225 (підготувати постер).
Урок 1-2 (7.05.25)
1. Виконати завдання за тестом - Тест
2.Домашнє завдання - підготувати цікаві факти про Об'єднане Королівство.
Урок 1-3 (30.04 - 1.05)
1. Відповісти на питання, скористатися пошуком в інтернеті - вправа 1 с.213.
2.Доповнити діалог - вправа 2 с.214, за схемою скласти подібні діалоги.
3. Прочитати та перекласти вислови підлітків, підсумувати їхні розповіді, використовуючи подані слова - вправа 4 с.215.
4. Прочитати та перекласти текст - с.220-221.
5. Відповісти на питання за прочитаним текстом - с.222.
6. Усно виконати вправу 5 с.222 - за картою та описом знайти міста.
7. Домашнє завдання - підготувати доповідь про одне з міст Великобританії.
Урок 3 (24.04.25)
1. Повторити граматичні часи та у формі гри виконат и вправу - Гра
2. Прослухати аудіо та доповнити речення - вправа 1 с.218.
3. Прочитати та перекласти текст - вправа 2 с.218.
4. Домашнє завдання - скласти 10 питань до прочитаного тексту.
Урок 1-2 (23.04.25)
1. Прочитати та перекласти речення, обрати правильну форму дієслова - вправа 1 с.210.
2. Прочитати та перекласти тексти на с.215, поставити до них питання.
3. Підготувати презентацію про Лондон та представити класу.
4. Домашнє завдання - за прикладом с.217 створити свою листівку про відомі місця одного з міст UK.
Урок 3 (17.04.25)
1.Прочитати та перекласти текст, поставити дієслова у правильну граматичну форму - вправа 2 с.211.
2. Повторити пасивний стан дієслова та письмово виконати вправу 4 с.212.
3. Домашнє завдання - вправа 1 с.210 ( прочитати та перекласти речення, обрати правильну форму дієслова).
Урок 1-2 (16.04.25)
1. Прочитати та перекласти тексти - с.203.
2. За прочитаними текстами визначити, кому з людей належать висловлювання - с.204.
3. Опрацювати інформацію про столиці, поставити питання за прикладом, відповісти - с.206.
4. Відповісти на питання за картками про себе - Картки
5. Повторити пасивний стан дієслова та письмово виконати вправу 2 а с. 211 (поставити дієслова у правильну форму).
6. Домашнє завдання - вправа 2 b с.211 (записати, прочитати й перекласти, поставити дієслова у парвильну форму).
Урок 2-3 (10.04.25)
1. Прочитати та перекласти текст про Лондон - с.201-202.
2. За прочитаним текстом відповісти на питання - с.202.
3. Виконати вікторину про Лондон - Гра
4.Прочитати текст та вставити за змістом слова - Вправа 2
5. Домашнє завдання - с.203 (прочитати та перекласти про Лондон.
Урок 1 (09.04.25)
1.Прочитати та перекласти про Уельс - с.197.
2. Поставити питання, додавши допоміжні дієслова та відповісти- вправа 4 с.198.
3. Повторити Present Simple/ Present Continuous та за картками скласти речення - Вправа
4. Домашнє завдання - вправа 1 с.201-202 ( прочитати та перекласти текст).
Урок 3 (3.04.25)
1.Повторити форми майбутнього часу та поставити слова у правильному порядку - Вправа
2.Утворити питання з поданими словосполученнями та відповісти - вправа 6 с.194.
3. Ознайомитися з табличками та відповісти на питання - вправа 1 с.194.
4. Домашнє завдання - обрати одну з країн та розповісти.
Урок 1-2 (2.04.25)
1.Опрацювати презентацію про Шотландію, прочитати та перекласти твердження - Scotland
2.Повторити слова з теми у формі гри - Гра
3. Повторити минулі часи та письмово виконати вправу - Вправа
4. Повторити неправильні дієслова - Гра .
5. Домашнє завдання - вправа 3 с.193 (поставити правильну форму дієслова).
Урок 3 (20.03.25)
1. Опрацювати матеріали про Ірландію, скласти та записати питання.
2. Повторити слова з теми та скласти з ними речення - с.182.
3.Повторити слова з теми у формі вікторини - Гра
4. Повторити минулий час у формі гри - Вправа
Урок 1-2 (19.03.25)
1. Оппрацювати презентацію про Анлію та визначити основні положення.
2.Поставити слова у правильному порядку для утворення речень - Гра
3.Прослухати аудіо та вставити слова за змістом - вправа 2 с.188, прочитати та перекласти.
4.Прослухати аудіо та аповнити табличку - впарва 3 с.189.
5. Домашнє завдання - вправа 5 с.191.
Урок 3 (13.03.25)
1. Прочитати та перекласти текст про Англію - с.186-187.
2. Оппрацювати презентацію про Анлію та визначити основні положення.
3. Поставити слова у правильному порядку для утворення речень - Гра
4. Домашнє завдання - с.182 (вивчити слова), вправа 5 с.191 ( поєднати два стовпчики для утворення речень).
Урок 1-2 (12.03.25)
1. Відповісти на питання на с.181 на перевірку загальних знань.
2. Прочитати та перекласти речення, обрати правильні слова за змістом, записати слова у словник - вправа 2 с.182.
3.Виконати вікторину на загальні знання з теми - Вікторина
4. Прочитати та перекласти текст, виписати незнайомі слова у словник - вправа 3 с.184.
5. Прочитатита перекласти речення, визначити true or false за прочитаним текстом - вправа 4 с.185.
6. Домашнє завдання - с.186-187 (прочитати та перекласти текст про Англію).
Урок 3 (06.03.25)
1. Повторити парвило вживання First Conditional та виконати вправу - Картки (за картками скласти речення та обрати правильну форму дієслова).
2.Прочитати та перекласти, поєднати словосполучення з їхнім значенням - вправа 7 с.172.
3.Письмово виконати вправу 8 с.173 ( вставити модальні дієслова за змістом).
4.Домашнє завдання - с.175 - 176 (прочитати та перекласти текст ).
Урок 1-2(05.03.25)
1.Прочитати та перекласти речення, висловити свою думку - вправа 4 с.162.
2.Прочитати та перекласти, поєднати словосполучення з їхнім значенням - вправа 7 с.172.
3. Письмово виконати вправу 8 с.173 ( вставити модальні дієслова за змістом).
4. Домашнє завдання - с.167 (прочитати та перекласти текст).
Урок 3(27.02.25)
1. Прочитати вислови та аргументувати свою думку - вправа 1 с.159.
2.Прочитати та перекласти, за опорною таблицею скласти речення та записати - вправа 2 с.159-160.
4.Обрати картку та скласти умовні речення - Вправа
5.Домашнє завдання - с.161(прочитати та перекласти текст).
Урок 1-2(26.02.25)
1. Ознайомитися з умовними речення ми І типу та опрацювати відео - Правило
2.За картками доповнити речення - Картки
3.Відповісти на питання, використовуючи умовні речення - вправа 2 с.158.
4. Письмово виконати вправу 3 с.158(поставити дієслова у правильну форму).
5. Обрати картку та відповісти на питання - Картки
6.Домашнє завдання - вправа 4 с.158(доповнити речення письмово).
Урок 3(20.02.25)
1. Прослухати текст, відповісти на питання - вправа 3 с.153-154.
3.Поєднати два стовпчики, утворивши словосполучення - вправа 6 с.156, скласти з ними речення.
4. Домашнє завдання - вправа 1 с.157( прочитати та перекласти, утворити речення).
Урок 1-2 (19.02.25)
1. Записати у словник слова та прочитати та перекласти речення, дібрати відповідне слово до речення - вправа 9 с.151-152.
2. Прочитати та перекласти словосполучення, розподілити за значенням - Гра
3. Записати слова у словник, прочитати та перекласти речення, замінити одним словом із запропонованих - вправа 9 с.151.
4. Обрати картку та відповісти на питання - Картки
5. Домашнє завдання - вправа 5 с.155 (прочитати та перекласти речення).
Урок 3(13.02.25)
1. Записати у словник слова та прочитати та перекласти речення, дібрати відповідне слово до речення - вправа 9 с.151-152.
2. Прочитати та перекласти словосполучення, розподілити за значенням - Гра
3. Домашнє завдання - с.151 (вивчити слова), скласти 5 речень з новими словами з теми.
Урок 1-2 (12.02.25)
1. Потворити слова з теми - с.149.
2. Прочитати та перекласти тексти - с.147-149.
3. Відповісти на питання за текстами.
4.У формі гри за картинками визначити правильне словосполучення - Гра
5. Домашнє завдання - вправа 7 с.150-151(прочитати та перекласти текст).
Урок 3(6.02.25)
1. Прочитати та перекласти речення, обрати правильне слово за змістом - вправа 1 с.146.
2.Поєднати слова з картинками, пояснити значення - вправа 3 с.147.
3. Прочитати та ерекласти перший текст про екологічні проблеми - с.147.
4. Записати у словник та вивичти слова - с.149.
5. Домашнє завдання - с.149(вивчити слова), с.148(прочитати т аперекласти 2-й текст).
Урок 1-2 (5.02.25)
1. Прочитати та перекласти тексти, скласти до них питання - с.139-140.
2. За прочитаними текстами відповісти на питання(знайти відповіді на питання) - с.141.
3. Повторити слова з теми.
4.Домашнє завдання - вправа 7 с.143(відповісти на питання письмово).
Урок 4(30.01.25)
1. Усно виконати вправу 1 с.136-137 (за картинками пояснити призначення предметів).
2. Прочитати та перекласти речення - вправа 4 с.138 (відгадати загадки).
3. За прикладом скласти 3 свої загадки about different inventions.
4. Повторити пасивний стан дієслів та виконати вправу - Вправа
5.Домашнє завдання - вправа 2 с.137 (прочитати т аперекласти, доповнити речення).
Урок 3(23.01.25)
1. Прочитати та перекласти слова з їхнім поясненням - вправа 6 с.134.
2.Відовісти на питання - вправа 7 с.134.
3. Прочитати та перекласт текст - с.135.
4. Прочитати речення, за прочитаним текстом визначити True/False.
5. Повторити пасивний стан та виконати вправу - Вправа
6. Домашнє завдання - вправа 9 с.136(поставити дієслова у пасивний стан).
Урок 1-2(22.01.25)
1. Повторити Passive Voice та продивитися відео - Правило
2. Опрацювати презентацію та виконати з неї вправи - Презентація
3. Прочитати та перекласти речення, обрати правильний варіант - вправа 3 с.130.
4.Записати у словник слова та вивчити - с.135.
5. Домашнє завдання - с.135(прочитати та перекласти текст).
Урок 1-3(15 - 16.01.25)
1. Прочитати та перекласти речення, визначити, про яку науку йде мова - вправа 3 с.125.
2. Прочитати та перекласти слова, ознайомитися з правилами словотворення - вправа 4 с.126.
3. Переглянути відеоурок до с.131 - Відеоурок с.128-131
4. Прочитати та перекласти текст, вставити слова за змістом - вправа 1 с.128.
5. Відповісти на питання за прочитаним текстом - с.129.
6. Повторити парвило вживання пасивних речень у теперішньому часі та опрацювати відео - Правило
7. Домашнє завдання - вправа 2 с.130(вставити дієслова у речення у пасивному стані).
Урок 1-3 (08 - 09.01.25)
1. Опрацювати у підручнику с.118-123 та переглянути відеоурок - Відеоурок с.118-123
2. Ознайомитися з новими словами та вставити їх у речення за змістом - вправа 2 с.118.
3. Прослухати аудіотекст ( є у відеоуроці) та виконати вправу 3 с.119 (визначити твердження True/ False).
4.Пройти вікторину - вправа 7 с.121.
5. Домашнє завдання - с.122-123 (прочитати та перекласти).
Урок 1-2 (11.12.24)
1.Прочитати та перекласти листи підлітків - с.105-106.
2. Заповнити таблицю після прочитання тексту - с.106.
4. Домашнє завдання - вправа 14 с.107 (відповісти на 6 питань на вибір).
Урок 3 (05.12.24)
1.Прочитати та перекласти листи підлітків - с.105-106.
2. Заповнити таблицю після прочитання тексту - с.106.
4. Домашнє завдання - вправа 14 с.107 (відповісти на 6 питань на вибір).
Урок 1-2 (04.12.24)
1.Провести дослідження серед членів родини та відповісти на питання - вправа 8 с.102 (свою відповідь пояснити).
2. Записати прикметники та перекласти, вставити за змістом у речення - вправа 11 с.104.
3. Прочитати та перекласти текст, відповісти на питання за прочитаним текстом - вправа 12 с.104-105.
4.Опрацювати у підручнику с.103-107 та переглянути відеоурок - Відеоурок с.103-107
Урок 3 (28.11.24)
1. Прочитати та перекласти текст - впр.6 ст.100, поставити 5 питань до тексту.
2. Усно виконати впр.3 ст.99 ( свою думку пояснити).
3. Прочитати та перекласти речення, у парвильному порядку розставити для утворення діалогу, потім прослухати та перевірити - впр.5 ст.99-100.
4. Домашнє завдання - впр.10 ст.103 (прочитати та перекласти, назвати професії).
Урок 1-2 (27.11.24)
1. Опрацювати у підручнику ст.93-96 та продивитися відеоурок - Відеоурок ст.93-96
2. Опрацювати назви професій та записати у словник - ст.93.
3. Відповісти на питання - впр.2 ст.94.
4. Поєднати професії та риси характеру, свій вибір пояснити - впр.4 ст.94.
5. Домашнє завдання - ст.93 (вивчити професії).
Урок 1-2 (20.11.24)
1. Опрацювати у підручнику ст.90=92 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст. 90-92
2. Повторити RELATIVE PRONOUNS та письмово виконати впр.2 ст.91 ( вставити займенники за змістом).
3. В ігровій формі повторити вживання займенників - Гра
4. Доповнити речення - впр.7 ст.92 (висловит свої думки).
5. Усно виконати впр.5 ст.92 (обрати парвильний займенник за змістом).
6. Домашнє завдання - впр.6 ст.92 (прочитати та перекласти речення, вставити займенники за змістом).
Урок 3 (14.11.24)
1.Прочитати та перекласти пояснення, поєднати з професіями - впр.6 ст.87.
2. Назвати професії для чоловіків та жінок, пояснити - впр.1 ст.87.
3. Прослухати текст та визначити True/ False - впр.2 ст.88.
4. Відповісти на питання за прослуханим текстом - впр.3 ст.88.
5. Домашнє завдання - впр.5 ст.89 (прочитати та перекласти, поставити дієслова у правильний граматиичний час).
Урок 1-2 (13.11.24)
1. Опрацювати у підручнику ст.83-86 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.83
2. Записати у словники та вивчити слова - ст.84 (вимова та переклад є у відео).
3. Прочитати та перекласти текст - ст.83-85.
4. Доповнити речення за прочитаним текстом - впр.2 ст.85.
5. Відповісти на питання про себе - впр.3 ст.86.
6. Домашнє завдання - впр.5 ст.86 (прочитати та перекласти, назвати професію), ст.84 (вивчити слова).
Урок 3 (07.11.24)
1.Повторити лексичні одиниці з теми за картинками - Гра
2. Прочитати та перекласти речення, замінити одним словом - Вправа
3. Вставити слова за змістом у речення - Вправа 2
4. Домашнє завдання - ст.83 (прочитати та перекласти).
Урок 1-2 (06.11.24)
1. Переглянути телепрограми - ст.80 та скласти свою телепрограму на день.
2. Прочитати та перекласти текст - впр.6 ст.81 та скласти речення про себе та свої уподобання.
3. Відповісти на питання - впр.1 ст.82.
4. Домашнє завдання - впр.5 ст.81 (обрати декілька предметів та придумати реклами).
Урок 3 (24.10.24)
1. Письмово виконати впр.2(b) ст.75 ( вставити слова у речення).
2. Прочитати та перекласти, поєднати дві частини речення за змістом - впр.5 ст.76.
3. Відповісти на питання про себе - впр.1 ст.77.
4. Домашнє завдання - впр.4 ст.80 (відповісти на питання про себе письмово).
Урок 1-2 (23.10.24)
1. Опрацювати у підручнику ст.73 -75 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.73-75
2. Прочитати та перекласти речення, обрати правильний варіант - впр.1 ст.69 (прослухавши текст).
3. Прослухати розповідь та позначити правдиві твердження - впр.4 ст.72.
4.Опрацювати нове правило - ст.73-74.
5. Письмово виконати впр.2 ст.74 (за правилом).
6.Домашнє завдання - впр.3 ст.75 (прочитати та перекласти речення).
Урок 3 (17.10.24)
1. Ознайомитися з телепрограмою та скласти свою, згідно зі своїми уподобаннями - ст.65.
2. Прочитати та перекласти речення, поєднати стовпчики (телепрограми з виразами з них) - впр.впр.5 ст.66.
3. Прочитати та перекласти діалог - впр.6 ст.66-68.
4. Переглянути відеоурок - Відеоурок ст.64-68
5. Домашнє завдання - ст.63(вивчити слова), ст.66-68 (дочитати діалог).
Урок 1-2 (16.10.24)
1. Повторити молодіжні культури та заповнити табличку - впр.2 ст.57.
2. Відповісти на питання про себе - ст.61.
3. Опрацювати у підручнику ст.62-63 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.62-63
4. Записати у словник та вивчити слова - ст.63 (переклад та вимова у відео).
5.Прочитати та перекласти текст, дібрати заголовки до кожного - впр.2 ст.63.
6. Домашнє завдання - ст.64 (прочитати та перекласти, висловити свою думку).
Урок 3 (10.10.24)
1. Опрацювати у підручнику ст.54-57 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.54-57
2. Відповісти на питання - впр.1(а) ст.54.
3. Прочитати та перекласти текст - ст.54-57.
4. Домашнє завдання - ст.55(вивчити слова), дочитати й перекласти текст до ст.57.
Урок 1-2 (09.10.24)
1. Опрацювати у підручнику ст.43-50 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.43-50
2. Прочитати та перекласти речення, вставити слова за змістом - впр.1 ст.43.
3. Прочитати та перекласти текст, відповісти на питання - ст.44.
4. Опрацювати текст - впр.3 ст.45(вставити слова за змістом.
5. Виконати впр.4 ст.46 (поставити дієслова у форму герундія.
6. Домашнє завдання - впр.6 ст.47 (прочитати та перекласти речення, співвіднести з малюнками).
Урок 3 (03.10.24)
1. Опрацювати у підручнику ст.39-41 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.39-41
2. Відповісти на питання - впр.1 ст.39.
3. Прочитати та перекласти тексти про уподобання підлітків - впр.2 ст.39-40.
4. Домашнє завдання - впр.5 ст.41 (відповісти на питання письмово).
Урок 1-2 (02.10.24)
1.Опрацювати у підручнику ст.31-34 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.31-34
2. Повторити правило вживання герундія та опрацювати слова на ст.32-33.
3. Прочитати та перекласти речення - впр.2 ст.33, обрати правдиві про себе.
4. Письмово виконати впр.4 ст.34 (поставити дієслова у правильну форму).
5. Домашнє завдання - за допомогою дієслів на ст.33 скласти 5 речень про себе.
Урок 3 (26.09.24)
1. Опрацювати у підручнику ст.27-29 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.27-29
2. Записати у словник та вивчити нові слова - ст 29 (вимова та переклад у відео).
3. Прочитати та перекласти про молодіжні культури та дібрати заголовки до кожного абзацу.
Урок 1-2 (25.09.24)
1. Опрацювати у підручнику ст.24-26 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.24-26
2. Прочитати й перекласти автобіографію - ст.24.
3. Відповісти на питання про себе - ст.25.
4. Домашнє завдання - ст.26 (обрати 8-10 речень та продовжити про себе).
Урок 3 (19.09.24)
1. Опрацювати у підручнику ст.20-22 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.20-22
2. Дібрати до кожної теми якомога більше слів:
FILMS, LOOKS ,HOLIDAYS, SPORTS, FRIENDS, CLOTHES, HOME, TOWN, MUSIC ,FREE TIME ,SCHOOL, FOOD, FAMILY
3.Прочитати вирази та поєднати з їхнім поясненням - впр.4 ст.21.
4. Прочитати та перекласти розповіді дітей про себе - впр.5 ст.22.
Урок 1-2 (18.09.24)
1. Опрацювати у підручнику ст.15-19 та перглянути відеоурок - Відеоурок ст.15-19
2. Прослухати діалог, вставити пропущеня слова, потім прочитати й перекласти - впр.1 ст.15-16.
3. Поєднати два стовпчики ( терміни та питання до них) - впр.6 ст.19.
4. Прочитати та перекласти речення, визначити щодо себе True/ False - впр.1 ст.19.
5. Домашнє завдання - впр.2 ст.16 ( відповісти на питання письмово).
Урок 3 12.09.24)
1. Опрацювати у підручнику ст.13-14 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.13-14
2. Ознойомитися з правилами вживання герундію на ст.13 та перекласти речення.
3. Письмово виконати впр.4 ст.14 - доповнити речення про себе:
1 I love…
2 I don’t mind…
3 I can’t stand…
4 I enjoy…
5 I’m tired of…
6 I’m good at…
7 I’m bad at…
8 I’m interested in…
4. Домашнє завдання - впр.6 ст.14 ( записати речення, вставити слова за змістом у формі герундія).
Урок 1-2 (11.09.24)
1. Прочитати та перекласти тексти, повторити риси характеру:
2. Письмово виконати впр.10 ст.11 ( за змістом вставити у речення риси характеру).
3.Опрацювати у підручнику ст.11-12 та переглянути відеоурок - відеоурок ст.11-12
4. Домашнє завдання - впр.11 ст.11-12 (пройти тест, прочитати та перекласти свій результат).
Урок 3 (05.09.24)
1. Відповісти на питання про себе - About myself
2. Прочитати та перекласти текст, згадати Present Simple - Правило, скласти заперечні та питальні речення за текстом.
3. Домашнє завдання - за допомогою впр.4, 5 ст.8 скласти висловлювання про себе.
План розповіді:
name
pets
nationality
likes
favourite music
birth sign
favourite colour
brothers and sisters
age
religion
dislikes
interests
Урок 1-2 (04.09.24)
1. Опрацювати у підручнику ст.6-7 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.6-7
2. Прочитати та перекласти текст - ст.6-7.
3. Прочитати твердження, визначити True/ False за прочитаним текстом:
- 1 Peter uses his real name in his blog.
- 2 Peter plays water polo fi ve days a week.
- 3 Peter’s an only child in the family.
- 4 Peter’s mum works in a school.
- 5 Peter’s dad thinks he’s funny.
- 6 James is Peter’s cat
4. Відповісти на питання за прочитаним текстом - впр.3 ст.7.
5. Домашнє завдання - впр.6 ст.8-9 ( прочитати та перекласти текст, відповісти на питання усно).
13.05 - 19.05
1. Опрацювати текст та скласти своє висловлювання на тему "Яким я бачу наше майбутнє".
06.05 - 12.05
1. Повторити слова за 2-й семестр з тем:
- "Science and inventions",
- " Environment",
- " The United Kingdom".
2. Повторити умовні речення Conditional Type I - Правило
3. Повторити пасивний стан дієслів - Passive Voice
29.04 - 05.05
Урок 1
1. Прочитати та перекласти текст - впр.3 ст.220-221.
2. Відповісти на питання за прочитаним текстом:
- 1 When was Manchester founded?
- 2 When was the fort rebuilt in stone?
- 3 When was the village of Manchester made into a town?
- 4 When did Manchester become world famous as a manufacturing centre?
- 5 Why do we call the city ‘the phoenix’?
- 6 Is Manchester a big city?
- 7 Where does it stand?
- 8 What is it famous for?
4.Домашнє завдання - впр.6 ст.223 - 224 ( прочитати та перекласти про відомі міста Британії).
22.04 - 28.04
Урок 2
1. Прочитати та перекласти текст - впр.2 ст.218.
2. Скласти спеціальні питання де прочитаного тексту з питальними словами:
How? — Як?
What? — Що?
When? — Коли?
Where? — Де?
Which? — Який?
Who, whom? — Хто, кого?
Whose? — Чий?
Why? — Чому?
What? — Що?
When? — Коли?
Where? — Де?
Which? — Який?
Who, whom? — Хто, кого?
Whose? — Чий?
Why? — Чому?
3. Обрати будь-яку карту за бажанням та скласти питання - Speaking game
4. Домашнє завдання - впр.3 ст.220-221 ( прочитати та перекласти текст).
Урок 1
1. Прослухати текст та доповнити речення - впр.1 ст.218:
- 1 Wales lies on the …
- 2 It is well-known for its…
- 3 Snowdonia National Park is the area around …
- 4 Welsh is one of the …
- 5 Wales has two offi cial languages: …
- 6 The Welsh like …
- 7 On the national flag of Wales there is …
2. Усно відповісти на питання, обираючи карту - Лексична гра ( використовуючи Present Simple).
3. Згадати правила вживання складнопідрядних речень та письмово виконати вправу - Граматична гра
4. Домашнє завдання - впр.2 ст.218 ( прочитати та перекласти текст).
15.04 - 21.04
Урок 3 (19.04)
1. Прослухати текст про Birmingham та відповісти на пиатння:
- 1 Is Birmingham a provincial town?
- 2 Where is it situated?
- 3 Is Birmingham an old city?
- 4 When did it get its name?
- 5 What does Birmingham produce?
3. Домашнє завдання - впр.4 ст.215 та скласти 5-6 речень на тему "Why I am proud of my town/ country", використовуючи фрази:
- First of all ...
- It is also ...
- Besides, ...
- That’s why ...
Урок 1-2
1. Опрацювати у підручнику ст.210-211 та
повторити PASSIVE VOICE, письмово виконати впр.1 ст.210 ( обрати правильний пасивний стан - теперішній чи минулий).
Повторити правило - Passive Voice
2. Переглянути відеоурок - Відеоурок ст.210-211
3. Виконати впр.2 ст.211 - прочитати та перекласти, поставити дієслова у правильну форму.
4. Прослухати текст та заповнити таблицю - впр.1 ст.207.
5. Усно відповісти ни питання:
- 1 What is the name of the theatre where Shakespeare staged his plays?
- 2 Where does the daily ceremony of the Changing of the Guard take place?
- 3 What is the name of the clock in the clock tower of the Houses of Parliament?
- 4 Where is a huge Christmas tree decorated every Christmas?
- 5 Where are the statues and tombs of famous English writers situated?
- 6 What is the oldest of London royal parks?
- 7 How many pences are there in one pound?
- 8 In Britain, cars are driven on the ... side of the road.
6. Домашнє завдання - впр.4 ст.212 ( письмово. поставити правильний пасивний стан дієслова).
08.04 - 14.04
Урок 3
1. Прочитати та перекласти відомості про міста - ст.206 та поставити по два питання до кожного міста типу:
- What’s the population of the city?
- What’s the name of the river?
- What famous buildings can you see there?
- What can you do there?
- What festivals are there?
Урок 1-2
1. Відповісти на питання за текстом - ст.201 -202:
- 1 Why do they say that London is unlike any other city in the world?
- 2 What is modern London?
- 3 Where can you go to see historical places?
- 4 What part of London is good for doing shopping? 5 Why can all kinds of ships come into the port of London?
- 6 What do Londoners say about their city?
- 7 What is the oldest part of London?
- 8 What is Westminster Palace?
- 9 What is the largest and the richest museum in the world? What unique collections does it contain?
- 10 What can one see in Madam Tussaud’s Museum?
3. Поєднати ідомі місця Лондона з картинками, розповісти про них - Лексична гра
4. Домашнє завдання - розповісти про два визначних місця Лондона ( по 5-6 речень).
01.04 - 07.04
Урок 3
1. Продивитися презентацію про Лондон, опрацювати та виконати завдання - London
2. Прослухати діалог на British Council та виконати до нього завдання - Tour of London
3. Переглянути відеоурок - Відеоурок ст.201-202
4. Домашнє завдання - прочитати та перекласти текст - ст.201-202.
Урок 1-2
1. Опрацювати підручник та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.194-198
2.Переглянути опорні схеми та розповісти про кожну країну коротко - впр.1 ст.194.
За допомогою таблиці записати відомості про Об'єднане Королівстово - впр.2 ст.195.
3.Виконати вікторину на знання загальних відомостей - впр.3 ст.196.
4.Проситати та перекласти відомості про Уельс - ст.197, поставити питання до тексту.
5.Прослухати діалог та витавити слова - впр.5 ст.198.
6. Домашнє завдання - розповісти за допомогою опорної схеми про одну з країн на вибір - впр.1 ст.194.
18.03 - 24.03
Урок 3
1.Повторити going to
2 Future Simple
3 Present
Continuous для вираження дії у майбутньому та продивитися відео - Правило
2. Прочитати та перекласти твердження,сформулювати правила - впр.4 ст.193.
3. Письмово виконати впр.7 ст.194 - доповнити правильний дієсловом у майбутньому часі.
4. Домашнє завдання - підготувати 5-6 цікавих фактів про Ірландію та розповісти.
Урок 2
1. Опрацювати у підручнику ст.192 - 193 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.192-193
2. Письмово виконати впр.2 ст.192, визначити граматичний час: Past Simple/ Past Continuous та поставити дієслова у правильну граматичну форму.
3. Письмово виконати впр.3 ст.193 - визначити граматичний час: Past Simple/ Past Perfect та поставити дієслова у правильну граматичну форму.
4. Домашнє завдання - знайти та підготувати 4-5 цікавих фактів про Ірландію, письмово скласти по 2 речення у граматичних часах: Past Simple/ Past Continuous/ Past Perfect.
Урок 1
1. Повторити граматичні часи:
Past Simple - Правило
Past Continuous - Правило
Past Perfect - Правило
2. Прочитати та перекласти , поєднати стовпчики для утворенння речень - впр.5 ст.191.
11.03 - 17.03
Урок 3
1. Скласти речення про частини Обєднаного Королівства на основі своїх знань та уявлень:
… people are … . They wear … . They work in … .
They are … . They live in … . Etc.
2. Послухати два тексти та доповнити речення, скласти до них запитання - впр.2 ст.188.
3.Прослухати висловлювання про 1 England
2 Scotland
3 Northern Ireland
4 Wales та заповнити табличку.
4. Домашнє завдання - розповісти 4-5 фактів про Шотландію.
Урок 1-2
1. Прочитати та перекласти текст - впр.3 ст.184.
2. За прочитаним текстом виконати аудіювання - впр.4 ст.185( обрати правильний варіант).
3.Пройти вікторину на загальні знання про Англію - впр.6 ст.186.
4. Прочитати та перекласти текст, відповісти на питання- впр.7 ст.187.
5. Домашнє завдання - розповісти5-6 цікавих фактів про Англію.
04.03 - 10.03
1. Опрацювати у підручнику ст.181-185 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.181-185
2. Прочитати та перекласти речення, доповнити правильними дієсловами та прийменниками - впр.2 ст.182.
3. Перекласти слова та словосполучення та скласти з ними речення :
- thanks to - завдяки чомусь
- to produce - виробляти
- to border - межувати
- to be surrounded by - бути оточеним
- to be situated in - бути розташованим
- the official name - офіційна назва
- to be washed by- омиватися
- to consist of - складатися з
4. Домашнє завдання - впр.3 ст.184 (прочитати та перекласти текст), вивчити слова та словосполучення.
26.02 - 03.03
Урок 2
1. Прочитати та перекласти речення, вставити слова за змістом - впр.1 ст.168.
2. Перекласти слова та розподілити по групах - впр.6 ст.172.
3. Зіграти у лексичну гру - відповісти на питання, вживаючи вивчені ЛО - Лексична гра
4. Домашнє завдання - впр.8 ст.173 (прочитати та перекласти речення, вставити модальні дієслова за змістом).
Урок 1
1. Прочитати та перекласти факти About zoo та висловити свою думку.
2. Згадати вживання модального слова should/ shouldn't та скласти речення, вживаючи слова:
gardens ,pets, trees, rivers ,the sea ,paper, electricity ,tins, bottles, petrol ,animals ,birds, food ,shopping.
3. Домашнє завдання - прочитати та перекласти речення, визначити, яка це наука - впр.2 ст.168.
19.02 - 25.02
Урок 2
1. Прочитати та перекласти речення, висловити свою думку - впр.4 ст.162.
2. Опрацювати у підручнику впр.5 ст.162 - 163: прочитати про організації of saving nature, прослухати та обговорити.
3. Пограти у лексичну гру - обрати правильний варіант перекладу та превірити знання ЛО з теми - Гра
4. Домашнє завдання - скласти розгорнуту відповідь на питання - "My attitude to zoo" та використовуючи словосполучення з лексичної гри скласти 6 речень ( у різних граматичних часах).
Урок 1
Домашнє завдання - прочитати та перекласти твердження - ст.161, обговорити, висловити свою думку.
Урок 2
1. Прослухати текст та відповісти на питання:
1 What is Dee West?
2 Where does she work?
3 How long has she
worked there?
4 What is her responsibility?
5 How many children attend the Green Schools?
6 What do they learn at school?
7 Why do you think they call them ‘Green Schools’?
8 What kind of things can be recycled?
9 How do American children protect trees?
10 How can you help to protect the environment?
2. Виконати граматичну вправу на Condition 1.
3. Домашнє завдання - впр.4 ст.162 ( перекласти та пояснити твердження), скласти 6-8 речень про себе, вивчити "What I do/don/t do to our planet".
12.02 - 18.02
1. Ознайомитися з умовними реченнями І типу та переглянути відео - Правило
2. Прочитати запитання та відповісти, вживаючи умовні речення І типу- впр.2 ст.158.
3. Домашнє завдання - впр.3 ст.158 (письмово переробити речення, поставити дієслова у правильну форму ( умовні речення І типу).
05.02-11.02
Урок 2
1. Прослухати текст та відповісти на питання- впр.2 ст.153.
2. Прочитати т аперекласти речення - впр.5 ст.155, скласти та розповісти 4 речення про себе -
What can I do to save the Earth?
Урок1
1.Прочитати та перекласти речення, обрати правильний варіант за змістом - впр.1 ст.146.
2. Прочитати та перекласти твердження, висловити свою думку:
A lot of people will be thirsty.
There will be many more people in the world.
They will disappear.
Rubbish will pollute the land and the sea.
Polar bears won’t have enough space to hunt
3.Прочитати та перекласти текст - впр.4 ст.147-149.
4. Записати у словник та вивчити слова - ст.149:( вимова у відеоуроці)
- danger [ˈdeɪndʒə] - небезпека
- environment [ɪnˈvaɪərənmənt] - навколишнє середовище
- pollution [pəˈluːʃn] - забруднення
- to pollute [pəˈluːt] - забруднювати
- to protect [prəˈtekt] - захищати
- to recycle [ˌriːˈsaɪkl] - переробляти
- to reduce [rɪˈdjuːs] - зменшувати
- to reuse [ˌriːˈjuːz] - повторно використовувати
- to save [seɪv] - зберігати
- environmental [ɪnˌvaɪərənˈmentl] - природоохоронний
5. Переглянути відеоурок - Відеоурок ст.147-149 ( дивимося ст.147-149).
6.Домашнє завдання - ст.149 ( вивчити слова), дочитати та перекласти текст.
22.01 - 28.01
Урок 2
1. Усно виконати впр.7 ( а) ст.134 - обговорити відкриття, відповісти на питання, висловити свою думку.
2. Прочитати та перекласти текст про винахід телефону - ст.139.
Домашнє завдання - ст.140 ( прочитати та перекласти текст) ст.141 ( виконати аудіювання - обрати правильні варіанти за прочитаним текстами).
Урок 1
1.Опрацювати у підручнику ст.134 -137 та переглянути відеоурок - Відеоурок
2. Розповісти про винаходи:
Відповісти на питання:
1) Why is it good for humanity?
2) Why is it good for you?
- a play station
- a digital camera
- a mountain bike
- roller skates
- mp3 player
- a mobile phone
3. Прочитати та перекласти впр.2 ст.137 ( з'єднати початок та продовження речення).
4. Домашнє завдання - ст.134, 135, 138 ( вивчити слова), впр.9 ст.136 ( прочитати та прекласти речення, поставити дієслова у пасивний стан ).
15.01 - 21.01
Урок 2
1. Повторити правило вживання Past Passive та переглянути правило - Правило
2. Письмово виконати вправу - поставити Present та Past Passive:
- The girl writes poems.
- The girl drove the white car.
- They collected enough money.
- They opened a new bank.
- The little boy often draws pictures.
- The guard watched the prisoner.
- They do not play football every week.
- He didn't write good novels.
- We broke a window yesterday.
- She cleans her flat every Saturday.
Урок 1
1. Повторити вживання Present Passive та переглянути відео для кращого розуміння правила - Правило
2.Письмово виконати впр.2 ст.130 - поставити дієслова у Present Passive ( стверджувальні та заперечні речення).
08.01- 14.01
Урок 1
1. Прочитати та перекласти тексти:
27.11 - 3.12
Урок 1
1. Опрацювати у підручнику ст.93- 96 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.93-96
2. Усно опрацювати ст.94 та висловити свою точку зору .
3. Записати у словник та вивчити слова - ст.95:
babysitting [9beibIsitiN] - доглядання дітей, нянька
a campaign [k2m9pein]- компаньйон
a volunteer [0vAl3n9ti3]- волонтер
to take up [9teik 9yp] - займатися
to be excited
about smth - бути схвильованим через щось
to work hard - тяжко працювати
4. Усно обговорити наступні питання:
- Four factors that infl uence career choices.
- How do hobbies and interests affect career choices?
- The difference between an aptitude and a skill.
- How does education infl uence career advancement ?
5. Домашнє завдання - ст.95 ( вивчити слова), обрати будь-яку професію та розповісти про неї( 8-10 речень).
20.11 - 26.11
1. Прочитати та перекласти твердження - впр.6 ст.89-90 та висловити свою думку:
I agree because...
I disagree because...
2.Повторити вживання відносних займенників, переглянути відео - Relative pronoun та виконати впр.2 ст.91 ( вставити у речення відносні займенники, пояснити правила вживання).
3. Опрацювати впр.4 ст.91 та сформулювати правило.
4. Домашнє завдання - впр.5, 6 ст.92 ( письмово виконати вправи, вставити у речення відносні займенники, знати переклад речень).
13.11- 19.11
Урок 2
1. Робота з текстом про вибір професій - ст.83-85.
2. Прочитати пояснення слів career/ job / profession / occupation та пояснити різницю.
3. Домашнє завдання - впр.3 ст.86 ( відповісти на питання), впр.5 ст.86 ( прочитати та перекласти текст та вгадати, яка професія).
Урок 1
1. Прочитати та перекласти твердження - впр.6 ст.81. На основі цих тверджень скласти про себе речення.
2. За допомогою питань - впр.2 ст.82 скласти розповідь про свою улюблену програму.
3. Записати у словник та вивчити слова - ст.84:
- an aptitude [92ptitju:d] - здатність
- a career [k39ri3] - кар'єра
- employment [im9plcim3nt] - робота, зайнятість
- to affect [39fekt]- впливати
- to require [ri9kwai3] - вимагати
- available [39veil3bl]- доступний
- certain [9sE:tn] - певний. конкретний
- (un)employed [(0yn)im9plcid]- безробітній
- in smb’s footsteps- за чиїмось прикладом
4. Домашнє завдання( на 17.11) - ст.84 ( вивчити слова), впр.1 ст.83 ( починаємо читати текст, лише першу сторінку).
06.11- 12.11
Урок 2
1. Прочитати та перекласти речення, визначити складнопідрядні речення:
Put letter ‘d’ if the relative clause is defining
or letter ‘n’ if it is non-defining - впр.6 ст.76.
2. Відповісти на питання про себе:
1 Do you have a computer?
2 Do you have an e-mail address?
3 Do you check your e-mails every day?
4 How often do you surf the net?
5 What are your favourite websites?
6 Do you know any teen websites?
7 Have you downloaded anything recently?
8 Do you have an online friend?
9 When did this friendship start?
10 Have you ever done any online shopping?
11 What did you buy?
12 Are you a blogger?
13 What do teen bloggers write about?
14 Why do they do it?
3. Записати у словник та вивчити слова на ст.78:
commercial [kəˈmɜːʃl] - реклама
politics [ˈpɒlɪtɪks] - політика
preference [ˈprefrəns] - вподобання
to advertise
[ˈædvətaɪz] - рекламувати
to plug [plʌɡ] - підключати
to roar [rɔː] - гудіти, шуміти
4. Домашнє завдання - ст.78 ( вивчити слова), впр.4 ст.80 ( відповісти на питання та скласти My ideal TV programme to one day).
Урок 1
1. Ознайомитися з правилом утворення обмежувально означального речення та Описово означального речення на ст.73.
Переглянути навчальне відео з поясненням правила - Правило
2. Письмово виконати впр.2 на ст. 74-75, вставивши сполучники у речення згідно правилу.
3. Домашнє завдання - впр.3 ст.75 ( письмово утворити описово означальні речення), впр.5 ст.76 ( зєднати два стовпчика для утворення речень).
30.10 - 05.11
Урок 1
1. Прочитати та перекласти твердження про інтернет на ст.64, та висловити свою думку "My attitude to internet".
2. Прочитати та перекласти речення - впр.5 ст.66 та впорядкувати два стовпчики ( програма та вислови до неї).
3. Прочитати словосполучення та замінити одним словом ( з першого стовпчика) - впр.7 ст.68.
4. Домашнє завдання - ст.67 ( вивчити слова) та скласти розповідь (до 10 речень) "My favourite film"( contest, my emotions).
16.10 - 22.10
Урок 1
1. Відповісти на питання за прочитаним текстом - впр.3 ст.57.
2. Заповнити опорну таблицю за прочитаним текстом, вписавши основну інформацію про молодіжні групи.
3. Домашнє завдання - скласти невеличку розповідь за текстом Youth cultures ( ст.54-57) для подальшого вивчення.
09.10-15.10
Урок 2
1. Записати у словник та вивчити слова на ст.55:
a belief - віра
a conclusion - висновок
an image - уява
a movement - рух
an opportunity - можливість
unemployment
- безробіття
wealth - багатство
to consume - споживати
to enable -мати змогу, дозволяти
violent- жорстокий
2. Прочитати та перекласти текст - 54 - 57.
3. Заповнити таблицю за прочитаним текстом - впр.2 ст.57.
4. Домашнє завдання - ст.55 ( вивчити слова), дочитати текст та відповісти на питання з впр.3 ст.57.
Урок 1
1. Прочитати та перекласти текст на ст.44 , обговорити, поставити питання до тексту.
2. Згадати правила вживання герундія, письмово виконати впр.4,5 ст.46.
3.Ознайомитися з молодіжним сленгом, записати найвідоміші вирази, опрацювати діалог - ст.50-51.
4. Прочитати та перекласти твердження - впр.12 ст.53. висловити свою думку.
Скласти розповідь "Blogger. My attitude ".
02.10-08.10
Урок 2
1. Прослухати текст. доповнити речення та обговорити молодіжні організації Британії.
2. Прочитати та перекласти тексти про ставлення підлітків до моди та про власний стиль - впр.2 ст.39-40.
3. Скласти висловлювання про себе за прикладом прочитаних текстів - "My own style and attitude to fashion ".
Урок 1
1. Повторити вживання герундія в англійській мові - ст.31-33.
2. Записати у словники:
3. Виконати письмово вправи з вживанням герундія - впр.4 ст.34 та впр.7 ст.35.
4. Записати у словник та вивчити слова:
item - зразок, предмет
leather - шкіра
message - повідомлення
sportwear - спортивний одяг
spiky - гострий
to provide - забезпечувати
to revolve - обертатися
5. Письмово написати розгорнуті відповіді про себе - вр.6 ст.34.
25.09 - 01.10
Урок 2
1. Заповнити таблицю - впр.4 ст.30 за прочитаним текстом про Teen Generation, розповісти коротко про кожну групу.
2. Відповісти на питання розгорнуто про себе - впр.5(b) ст.31.
3. Повторити нові ЛО на ст.29.
Урок 1
1. Обговорити питання на ст.25.
2. Скласти розповідь про себе ( автобіографія), використовуючи матеріал на ст. 25, 26, до 16 речень.
3. Записати у словник та вивчити слова на ст.29:
hang-out [ˊhæŋaʊt] - проводити час
outfit [ˈaʊtfɪt] - наряд, образ
software [ˈsɒftweə] - програмне забезпечення
trend [trend] - тренд
victim [ˈvɪktɪm] - жертва
to grab [ɡræb] - схопити
to irritate [ˈɪrɪteɪt] - дратувати
casual [ˈkæʒʊəl] - звичайний, повсякденний
fascinated [ˈfæsɪneɪtɪd] - захопливий
picky [ˈpɪki] - вибагливий
4. Прочитати та перекласти тексти на ст.28 - 29, відповісти на питання за текстами.
18.09 - 24.09
Урок 2
1. Повторити лексику з тем на ст.20:
FILMS, LOOKS, HOLIDAYS ,SPORTS, FRIENDS ,CLOTHES ,HOME TOWN ,MUSIC, FREE TIME, SCHOOL, FOOD ,FAMILY.
2.Прочитати та перекласти автобіографію, поставити питання до тексту - впр.1 ст.24.
3. Домашнє завдання - ст.25 ( відповісти на питання 1-6 розгорнуто).
Урок 1
1. Ознайомитися з правилом оформлення анкети - ст.18 та на основі цього виконати впр.6 ст.19.
2. Прочитати та перекласти впр.1 ст.19 та скласти 10 фактів про себе.
3.Записати у словник слова та знайти їм пояснення - впр.4 ст.21.
4. Прочитати те перекласти тексти - впр.5 ст.22.
Записати у словник та вивчити слова:
chatterbox - балакучий
to admire - захоплюватися
to complain - жалітися, скаржитися
to prove - доводити
to rely - надіятися
gossipy - пліткар
5. Скласти розповідь на 10 речень про свого друга, брати за приклад прочитані тексти.
11.09- 17.09
Урок 2
1. Ознайомитися з правилом вживання герундія - ст.13.
2.Виконати усно впр.3, 6 ст.14.
3. Домашнє завдання - вивчити правило - ст.13 та записати у словник, скласти розповідь про себе - впр.4 ст.14 ( доповнити речення).
Урок 1
1. Прочитати та перекласти текст, відповісти на питання - впр.2 ст.6-7.
2. Побудувати діалоги , розповідаючи про себе - впр.5 ст.8.
3. Домашнє завдання - впр.4 ст.8 ( скласти розповідь про себе, орієнтуючись на опорну схему).
04.09- 10.09
1. Повторити
2. Скласти розповідь про себе "My ideal holіdays".
3.Письмово виконати граматичну вправу.
4. Домашнє завдання- написати листа, розкриваючи коден пункт ( дотримуючись вимог до написання та оформлення листа), розповісти його на уроці:
Last month you took an active part in the TV quiz show “Around the World”. And you’ve
won a prize – two tickets for a tour of Ukraine.
Write a letter to your friend in which you
• invite him/her to join you;
• describe the means of travel and accommodations;
• describe two special places you are going to visit;
• give suggestions what he/she will need to take with him/her;
Write a letter of at least 100 words.
5. Переглянути , як правильно оформити лист - Letter
Немає коментарів:
Дописати коментар