Дистанційне навчання
Навчальний рік 2024-2025
Працюємо за підручником -
Урок 3 (23.05.25)
2. Прочитати та перекласти текст, поставити правильну форму дієслів:
Doctor Smile had four patients yesterday. Mr Green ... (to feel)
dizzy. Mr Smith ... (to break) his leg. Mrs Jenkins ... (to cut) her
fi nger. Little Bill ... (to catch) a cold. The doctor ... (to help) every
patient. His nurse ... (to give) them fi rst aid.
3. Скласти речення :
If you have a headache (toothache, cold, stomachache, backache) you should/ shouldn't...
Урок 2 (20.05.25)
1. Прочитати та перекласти текст:
My Weekend
Last weekend, I visited my grandparents. They live in a small village near the mountains. I went there by bus on Saturday morning.
When I arrived, my grandmother cooked a delicious lunch. We ate together and talked about many things. In the afternoon, I helped my grandfather in the garden. We planted some flowers and cleaned the yard.
In the evening, we watched a movie and drank hot tea. It was very relaxing. On Sunday, I woke up early and took a walk in the forest. The weather was sunny and warm.
I returned home on Sunday evening. I was tired but happy. I had a great time!
2. Скласти заперечні та питальні речення до тексту.
3. Прочитати та перекласти речення, повторити слова - Вправа
4.Повторити слова - Вправа 2
Урок 1 (19.05.25)
1.Повторити слова з теми - Гра
2.Прочитати та перекласти текст:
House This is Pam. She’s got a house. It’s big. She’s got a sofa. It’s red and blue. Pam has got two armchairs in her house. She’s got a red carpet. She’s got a brown table and a brown bookcase. Her house is beautiful.
3. Виконати тест на знання слів - Quiz
4.Продивитися відео, прослухати та перекласти речення - Video
Урок 3 (16.05.25)
1. Повторити слова з теми "Дім, квартира" та розподілити слова за темами - Гра 1
2. За картинками скласти речення - Гра 2
3. Прочитати та перекласти текст:
House This is Pam. She’s got a house. It’s big. She’s got a sofa. It’s red and blue. Pam has got two armchairs in her house. She’s got a red carpet. She’s got a brown table and a brown bookcase. Her house is beautiful.
4. Домашнє завдання - Вправа (прочитати та перекласти, обрати слово за змістом).
Урок 2 (13.05.25)
1. Повторити слова з теми одяг за картками - Картки
2.Розподілити одяг за картками - Гра
3. Пройти вікторину на повторення слів - Вікторина
Урок 1 (12.05.25)
1. Повторити слова з теми "Одяг" та поєднати слова з картинками - Гра 1
2. За картинками відповісти на питання - Гра 2
3.Прочитати та перекласти текст:
Clothes
I have got two friends. Their names are Lucy
and Ben.
Lucy is a very nice girl. She is a pupil. Look at
her clothes. This is her coat. It is brown. Her dress is red. This is her hat.
It is red too. These are her shoes. They are black.
Ben is a good boy. He is a pupil too. Look at his clothes. These are his
white T-shirt and blue jeans. His cap is yellow. His boots are grey.
4. Домашнє завдання - повторити слова.
Урок 3 (9.05.25)
1. Повторити Present Simple/ Past Simple та письмово виконати вправу - Картки
2.Повторити кімнати та скзати, що ми можемо там робити - Гра
3.За картинками обрати правильний варіант речення - Гра 2
4.Розподілити речі в будинку - Гра 3
Урок 2 (6.05.25)
1. Вгадати слова за картинками.
2. Прочитати та перекласти текст - вправа 6 с.122.
3. Виконати завдання з презентації - прочитати та перекласти текст, поставити слова у минулому часі.
4. Домашнє завдання - вправа 1 с.122 ( прочитати та перекласти текст).
Урок 1 (5.05.25)
1. Прочитати та перекласти текст - вправа 3 с.121.
2. Прочитати та перекласти речення , визначити True/ False - вправа 4 с.121.
3. Виконати вправу з презентації (слайд 12) - записати заперечні речення.
4. Домашнє завдання - вправа 5 с.122 (прочитати та перекласти текст).
Урок 3 (2.05.25)
1. Прочитати та перекласти речення, поставити заперечні та питальні форми - Вправа
2. Виконати вправу з презентації (слайд 12) - записати заперечні речення.
3. Прослухати діалоги та перекласти - Діалоги
4. Домашнє завдання - відповісти на питання про себе (використовуючи стверджувальні та заперечні речення у минулому часі):
Урок 2 (29.04.25)
1. За картками ознайомитися з новими словами, записати у словники - Картки
2. Скласти речення з новим ЛО.
3. Повторити Past Simple, продивитися та опрацювати презентацію - Презентація
4. Домашнє завдання - письмово виконати вправу, записати речення у минулому часі. На п'ятницю, 2.05. виконати письмово!
Урок 1 (28.04.25)
1.Прослухати розмови та перекласти - Listening
2. Скласти до текстів заперечні та питальні речення.
3. Ознайомитися з таблицею неправильних дієслів - Таблиця неправильних дієслів за посиланням - Таблиця дієслів
4. Домашнє завдання - скласти 4 речення у минулому часі.
Урок 2 (25.04.25)
1. Повторити правило вживання Present Simple та опрацювати презентацію - Презентація
2. Прослухати розмови та перекласти - Listening
3.Домашнє завдання - письмово виконати вправу з презентації (слайд № 8).
Урок 1 (22.04.25)
1. Повторити правило вживання Present Simple та опрацювати презентацію - Презентація
2.В ігровій формі за картинками виконати вправу - Вправа
3.Покрутити колесо та відповісти на питання - Колесо
Урок 2-3 (15-18.04.25)
1.Опрацювати у підручнику с.113-114 та продивитися відеоурок - Відеоурок с.113
2.Записати у словник та вивчити слова - вправа 1 с.113.
3. Скласти діалоги за прикладом - вправа 2 с.113.
4.прочитати та перекласти речення, поставити у правильному порядку для утворення діалогу - вправа 3 с.114.
5.У формі гри здогадатися слова - Гра
6.Письмово виконати вправу 5 с.114 ( поставити питання до речень).
7. Домашнє завдання - урок 1 (15.04) - підготувати розповідь та презентувати свій створений вид транспорту), урок 2 (18.04) - вправа 2 с.115 (прочитати й перекласти діалог).
Урок 1 (14.04.25)
1. Опрацювати у підручнику с.11-112 та продивитися відеоурок - Відеоурок с.111
2. Прочитати та перекласти питання, відповісти на них - вправа 5 с.112.
3. Записати у зошити словосполучення з перекладом, скласти з ними речення - с.111.
4. Повторити види транспорту та розповісти про них - Cards
5. Домашнє завдання - з картону, кольорового паперу створити будь-який транспорт, скласти про нього 3-4 речення.
Урок 3 (11.04.25)
1. Опрацювати в підручнику с.111 та продивитися відеоурок - Відеоурок с.111
2.Записати у словник нові слова - вправа 1 с.111.
3. Прочитати та перекласти текст - вправа 2 с.111.
4. За прочитаним текстом виконати вправу 3 с.111 (обрати правильні відповіді).
5. Домашнє завдання - вправа 5 с.112 ( відповісти на питання).
Урок 2 (08.04.25)
1. Опрацювати у підручнику с.109-110 та продивитися відеоурок - Відеоурок с.110
2.Опрацювати правило та вправу з відеоуроку - повторити займенники та прочитати й перекласти з ними речення.
3. Скласти речення з поданими займенниками - с.110.
4. Поєднати займенники з їхнім перекладом - Вправа
5. Домашнє завдання - вправа 5 с.110 (записати речення, замінити іменники займенниками).
Урок 1 (7.04.25)
1. Опрацювати у підручнику с.109-110 та продивитися відеоурок - Відеоурок с.109
2.Записати у словник нові слова, прочитати та перекласти з ними словосполучення - вправа 1 с.109.
3. Прослухати діалог, відповісти за ним на питання - вправа 2 с.109.
4. За картинками ознайомитися з новими словами, записати - Вправа
5.Домашнє завдання - вивчити нові слова.
Урок 3 (04.04.25)
1. Опрацювати у підручнику с.108 та продивитися відеоурок - Відеоурок с.108
2.Повторити минулий час та письмово виконати впаву 1 с.108, поставити заперечні та питальні речення.
3.Поставити питання однокласникам за зразком - вправа 2 с.108.
4. Повторити слова в ігровій формі та розподілити за групами - Вправа
5. Домашнє завдання - вправа 3 с.108 (вивчити вірш).
Урок 1-2 (31.03 - 01.04.25)
1. Опрацювати у підручнику с.106-107 та продивитися відеоурок - Відеоурок с.106
2.Опрацювати нові слова та записати у словник - с.106.
3.Прочитати та перекласти словосполучення з новими словами - вправа 1 с.106
4. Прочитати та перекласти речення, за картинкою виправити та записати правильний варіант - вправа 2 с.106-107.
5. Повторити види транспорту у формі гри - Гра
6. Поєднати слова з перекладом - Гра 2
7. Домашнє завдання - урок 1 (31.03) - с.106 (вивчити слова), урок 2 (01.04) - вправа 3 с.108 (начитати вірш).
Урок 3 (21.03.25)
1. Намалювати свою улюблену тварину та написати декілька речень про неї.
Для допомоги можна використати запитання у вправі 1 с. 105.
2. Повторити вивчені слова з теми.
Урок 2 (18.03.25)
1. За картинками та питаннями скласти розповіді про тварин - вправа 1 с.105.
2. У формі гри поєднати тварин з картинками - Вправа 1
3. Прочитати та перекласти тексти:
1. An elephant is a huge animal that lives in Africa and Asia. Elephants are grey, they have two big ears, two long teeth (tusks) and a long nose (a trunk). They eat leaves, plants, fruit and roots. Elephants are mammals.
2. A fox belongs to the dog family. It is a mammal. Foxes are red and they have beautiful fluffy tails. They are very cunning, they catch and eat small animals and birds. They live all over the world.
3. A giraffe is a tall animal with a long neck and thin long legs. Live Animals in Africa, they eat tree leaves and fruit. Giraffes are mammals. Their bodies are covered with brown marks.
4. A hare is a small mammal with a short tail, long legs and long ears. Hares eat plants and fruit. They can jump and run very fast. Hares live in Europe and America.
4. Домашнє завдання - обрати одну тварину та скласти про неї декілька речень (за прикладом текстів , опрацьованих на уроці).
Урок 1 (17.03.25)
1.Скласти речення з поданими словами ( використовуючи ступені порівняння).
2.За картинками скласти речення - Вправа 1
3.Розгадати та знайти тваринок у формі гри - Вправа 2
4.Повторити пори року та погоду - Вправа 3
5. Домашнє завдання - вправа 1 с.103 (прочитати та перекласти речення).
Урок 3 (14.03.25)
1. Опрацювати у підручнику с.103 - 104 та продивитися відеоурок - Відеоурок с.103
2. Прочитати та перекласти речення, замінити одним словом - вправа 1 с.103.
3.Відповісти на питання (рольова гра) - вправа 2 с.103.
4. Прочитати відповіді та скласти до них питання - вправа 3 с.103.
5.Письмово виконати вправу 4 с.104 ( обрати правильні ступені порівняння.
6. Домашнє завдання - вправа 6 с.104 ( письмово скласти речення з поданими прикметниками за картинками).
Урок 1-2 (10-11.03.25)
1. Опрацювати у підручнику с.101 - 102 та продивитися відеоурок - Відеоурок с.101
2.Ознайомитися з новими словами - вправа 1,2 с.101 - записати у словник, прочитати та перекласти словосполучення.
3.Повторити тварин та розподілити на дві колонки - Гра 1
4.Прочитати та перекласти тексти, вставити слова за змістом - вправа 3 с.101-102.
5.Поєднати запитання та відповіді - вправа 4 с.102.
6. Прочитати та перекласти описи тварин, поєднати з картинками - Гра 2
7. За картинкою скласти речення про тварин, використовуючи ступені порівняння - Гра 3
8. Домашнє завдання - урок 1 (10.03) - с.102 (прочитати та перекласти текст 2) та повторити назви тварин; урок 2 (11.02) - Вправа
Урок 3(7.03.25)
1. Прочитати та доповнити речення, вживаючи ступені порівняння - вправа 5 с.100.
2. Відповісти на питання усно - вправа 7 с.100.
3. Обрати картку та відповісти на питання про себе - Картки
4. Домашнє завдання - повторити всі слова з теми (вправа 1 с.88, с.92, с.94, с.96, вправа 3 с.97).
Урок 1-2 (3-4.03)
1. Опрацювати у підручнику с.98-100 та продивитися відеоурок - Відеоурок с.98
2.Записати у словник та вивчити нові слова - с.98.
3. Прочитати та перекласти словосполучення та речення з новими словами - вправа 2 с.98.
4.Повторити ступені поріняння та виконати вправу (за картками скласти речення) - Картки
5. Прослухати текст , прочитати та перекласти текст - с.99.
6.Письмово виконати вправу 4 с.99 (поставити правильні ступені порівняння).
7.Відповісти на питання усно - вправа 7 с.100.
8. Домашнє завдання - вправа 6 с.100 (письмово , поставити правильні ступені порівняння).
Урок 2(28.02)
1. Опрацювати у підручнику с.96-97 та продивитися відеоурок - Відеоурок с.96
2.Записати у словник нові слова - вправа 1 с.96.
3. Прослухати, потім прочитати та перекласти діалог - вправа 2 с.96-97.
4. Письмово виконати вправу 3 с.97 - поєднати протилежні за значенням слова.
5. Домашнє завдання - вправа 3 с.97 ( доповнити речення та записати, слова вивчити).
Урок 1(25.02.25)
1. Опрацювати у підручнику с.94-95 та продивитися відеоурок - Відеоурок с.94
2. Записати у словник нові слова - вправа 1 с.94.
3. Прочитати та перекласти тексти, поєднати з картинками - вправа 3 с.94.
4.За опорною таблицею скласти речення - вправа 4 с.95.
5. За прочитаним текстом виконати вправу 5 с.95 - прочитати та перекласти речення та обрати правильний варіант.
Урок 2(20.02.25)
2.Повторити ступені порівняння прикметників та переглянути відео - Відео
3.Письмово виконати вправу 4 с.93( обрати правильний ступінь порівняння).
4.За прочитаним діалогом усно доповнити речення - вправа 6 с.93.
5. Домашнє завдання - вправа 5 с.93(скласти речення з поданими словосполученнями).
Урок 1(17.02.25)
1.Записати у словник та вивчити слова - вправа 1 с.92.
2. Прослухати, потім прочитати та перекласти діалог - вправа 3 с.92.
3. Повторити ступені порівняння прикметників та письмово виконати вправу - Вправа
4. Домашнє завдання - вправа 2 с.92(прочитати та перекласти), записати ступені порівняння слів:
bad, tall, important, famous, good, small.
Урок 3(14.02.25)
1. Повторити ступені порівняння та письмово за картинками скласти речення - Вправа 1
2.У формі гри обрати картинку та відповісти на питання - Вправа 2
3. Допрацюват правило, продивитися відео для кращлго розуміння - Правило
4.Домашнє завдання - Вправа 3 (записати речення, обрати правильний ступінь порівняння).
Урок 2(11.02.25)
1.Опрацювати у підручнику с.90 та продивитися відеоурок - Відеоурок с.90
2.Прочитати та перекласти діалог, ознайомитися з ступенями порівняння прикметників - впарва 1 с.90.
4.Письмово виконат и вправу 3 с.90 за правилом.
5. Домашнє завдання - вправа 2 с.90(прочиатти та перекласти речення), записати, обравши потрібне слово).
Урок 1(10.02.25)
1.Опрацювати у підручнику с.88-89 та переглянути відеоурок - Відеоурок с.88
2.Опрацювати правило минулого часі на с.89 та переглянути відео - Правило
3.Покрутити колесо та обрати дієслово, поставити його у синулому часі, скласти з нам речення - Гра
4.За картками скласти речення - Гра 2
5.Домашнє завдання - вправа 5 с.89 (начитати вірш).
Урок 3(7.02.25)
1.Опрацювати у підручнику с.88-89 та продивитися відеоурок - Відеоурок с.88
2. Записати у словник та вивчити слова - вправа 1 с.88.
3. Прочитати та перекласти електронний лист - вправа 2 с.88.
4.Опрацювати правило минулого часі на с.89 та переглянути відео - Правило
5. Домашнє завдання - с.88(вивчити слова), вправа 3 с.89(письмово доповнити речення).
Урок 2 (4.02.25)
1. Виконати тест, обрати за картинками правильні варіанти - Тест
2.Прослухати діалог та перекласти - Listening
3.За діалогом перекласти речення та записати:
- Моя машина хороша .
- Ця сорочка синього кольору .
- Гра захоплююча .
- Небо блакитне .
- Мої очі карі .
- Яблука солодкі .
- Хмари сірі .
- Банани дуже смачні.
Урок 1(3.02.25)
1. Прочитати та перекласти речення, обговорити - вправа 5 с.86.
2. Повторити слова з теми - Вправа
3. Скласти речення за картинками- Вправа 2
4.Домашнє завдання - прочитати та перекласти речення, доповнити картинками - Вправа 3
Урок 3(31.01.25)
1.Відповісти на питання усно - вправа 1 с.85.
2. Поєднати захворювання з картинками - вправа 2 с.85.
3. Прочитати та перекласти речення,визначити, кому вони належать - вправа 3 с.85.
4. Поєднати два ствопчики для утворення словосполучень, записати в зошити - вправа 4 с.86.
5. Домашнє завдання - вправа 5 с.86 ( прочитати та перекласти, висловити свою думку).
Урок 1-2(27-28.01.25)
1.Опрацювати у підручнику с.82-84 та продивитися відеоурок - Відеоурок с.82
2. Прослухати діалог, потім прочитати та перекласти - вправа 1 с.82-83.
3. Відповісти на пиатння за прочитаним - вправа 2 с.82.
4. Прочитати речення та обрати правильний варіант за прочитаним діалогом - вправа 3 с.84.
5. Працювати слова у формі гри - Game
6.Прочитати та перекласти, доповнити речення - Game 2
7. Домашнє завдання - повторити вивчені слова.
Урок 3(24.01.25)
1. Опрацювати у підручнику с.81 та продивитися відеоурок - Відеоурок с.81
2. Прочитати та перекласти текст - вправа 1 с.81.
3. Відповісти на питання за прочитаним текстом - вправа 2 с.81.
4. Письмово виконати вправу 3 с.81 (записати речення, вставити слова за змістом).
5. Домашнє завдання - вивчити слова зі с.81.
Урок 2 (21.01.25)
1.Опрацювати у підручнику с.80 та переглянути відеоурок - Відеоурок с.80
2.Опрацювати у підручнку нові слова - вправа 1 с.80.
3. Прослухати аудіо та відповісти на питання - вправа 3 с.80.
4. Поєднати картинки з словами - Вправа 1
5. Виконати анаграму - знайти зашифровані слова - Вправа 2
6. Домашнє завдання - вправа 5 с.80(прочитати та перекласти, поєднати два стовпчики).
Урок 1(20.01.25)
1.Опрацювати у підручнику с.79 та переглянути відеоурок - Відеоурок с.79
2. Прочитати та перекласти,поєднати проблеми з порадами - Вправа 1
3. Прослухати діалог, поставити репліки у правильному порядку - вправа 1 с.79.
4. За картинками визначити хвороби та обрати правильне речення - Вправа 2
5. Домашнє завдання - вправа 2 с.79 (скласти речення та записати).
Урок 3(17.01.25)
1. Опрацювати у підручнику с.78 та переглянути відеоурок - Відеоурок с.78
2. Прослухати діалог, потім прочитати та перекласти - вправа 1 с.78.
3. Письмово виконати вправу 3 с.78 (заповнити табличку).
4. Прочитати та перекласти запитання, дібрати відповідь за картинкою - Вправа 1
5. Доповнити речення за картинками - Вправа 2
6. Домашнє завдання - вправа 4 с.78 (скласти речення за схемою та поданими словосполученнями.
Урок 2 (14.01.25)
2.Повторити слова у формі гри - Game
3. Прочитати та перекласти діалог - вправа 2 с.76.
4.Прочитати твердження та визначити True/ False - вправа 3 с.77.
5. Зробити фізкультхилинку - Song
6. Домашнє завдання - вивчити слова з теми "Здоров'я та хвороби".
Урок 1(13.01.25)
1.Опрацювати у підручнику с.75 та переглянути відеоурок - Відеоурок с.75
2. Прослухати аудіо та перекласти - вправа 2 с.75.
3. Відповісти на питання - вправа 3 с.75.
4. Зробити фізкультхилинку - Song
5.Записати у словник слова - вправа 1 с.76.
6. Домашнє завдання - вивчити слова.
Урок 3(10.01.25)
2.Прочитати та перекласти оголошення, відповісти на питання - вправа 1 с.73.
3. Прочитати та перекласти тексти, поєднати за змістом та з картинками - вправа 3 с.74.
4. Прослухати діалог та передати основний зміст - Listening
5. Написати 3-4 речення про здоровий спосіб життя про себе та розповісти!
Урок 2 (07.01.25)
1. Опрацювати у підручнику с.72 та переглянути відеоурок - Відеоурок с.72 2. За поданою схемою скласти речення про себе та записати - вправа 1 с.72.
3. За малюнками скласти діалоги - вправа 3 с.72.
4. Почитати та перекласти твердження, розподілити на дві колонки - Гра 5. Домашнє завдання - вправа 6 с.72 (прочитати та перекласти текст, відповісти на питання).
Урок 1(06.01.25)
2.Прослухати текст та відповісти на питання, переказати короткий змісто - вправа 1-2 с.70.
3.Прочитати та перекласти листи Ліззі - вправа 1 с.70-71(поради щодо здлрового способу життя).
4.Поєднати слова для утворення словосполучень та записати в зошити - вправа 4 с.71.
5. Прочитати та перекласти, виправити твердження - вправа 5 с.71.
6. Домашнє завдання - вправа 6 с.71(відповісти на питання).
Урок 2-3 (17-20.12.24)
2. За поданими словосполученнями та питаннями побудувати діалоги - вправа 4 с.67.
3. Письмово виконати вправу 5 с.67 ( повторити вживання структур There is/ There are та доповнити речення).
4. Інсценувати діалоги за поданим схемами - вправа 7 с.68.
5. Прослухати пісеньку, заспівати з однокласниками - вправа 8 с.68.
Урок 1 (16.12.24)
1. Опрацювати у підручнику с.64-65 та переглянути відеоурок - Відеоурок с.64
2. Прослухати діалог - вправа 1 с.64 та перекласти.
3. За прослуханим діалогом відповісти на питання - вправа 2 с.64.
4.Прочитати та перекласти речення та поєднати їх з картинками - вправа 3 с.64.
5.Повторити правило утворення множини іменників - с.65 та у формі гри виконати вправу - Game
Урок 2 (13.12.24)
1. Опрацювати у підручнику с.61 та переглянути відеоурок - Відеоурок с.61
2.Прослухати діалог та перекласти його - вправа 1с.61.
3.Повторити парвило вживання слів many / much - Відео
4. В ігровій формі виконати вправу на правило (розподілити слова та скласти питання) - Вправа
5. Домашнє завдання - Вправа (вставити потрібне слово).
Урок 1 (10.12.24)
1. Опрацювати у підручнику с.60 та продивитися відеоурок - Відеоурок с.60
2.Записати у словник нові слова - вправа 1.с.60 (вимова та переклад у відео).
3. Прочитати та перекласти речення - вправа 2 с.60, повторити правило вживання There is.../ There are... - Презентація
4. У формі гри виконати вправу (за картинками скласти речення) - Вправа
5.Прочитати та перекласти діалог - вправа 3 с.60.
6. Домашнє завдання - скласти 4 речень за правилом.
Урок 3 (06.12.24)
1. Опрацювати у підручнику с.59 та продивитися відеоурок - Відеоурок с.59
2. Опрацювати нові слова - вправа 1 с.59 (вимова та переклад у відеоуроці).
3. Прослухати діалог та обговорити - вправа 2 с.59.
4.Повторити майбутній час та поставити слова у правильному порядку - Вправа 1
5. Прочитати та перекласти речення, визначити правильні та з помилками - Вправа 2
6.Прослухати короткі діалоги та перекласти - Listening
7. Прочитати та перекласти речення, вставити слова за змістом - Game
Урок 2 (03.12.24)
2. Опрацювати числівники - впр.1 с.58 та у формі гри обрати картки та назвати числівники - Картки
3. Прочитати та перекласти текст - впр.2 с.58.
4. За прочитаним текстом доповнити речення - впр.3 с.58.
5. Домашнє завдання - впр.1 с.58 (вивчити числівники та прописати їх).
Урок 1 (02.12.24)
1. Опрацювати у підручнику ст.56 та продивитися відеоурок - Відеоурок ст.56
2. Прочитати та перекласти речення, ознайомитися з Future Simple - впр.1 с.56 та переглянути презентацію - Презентація
3.Прочиатти та перекласти текст - впр.2 с.56.
4. За прочитаним текстом доповнити речення - впр.3 с.56.
5. Домашнє завдання - скласт 3 речення та записати за правилом про себе.
Урок 3 (29.11.24)
2. Прослухати текст, потім прочитати та перекласти - впр.2 ст.54.
3. За прослуханим текстом виконати вправу 3 с.54-55 (прочиати та обрати правильні варіанти.
5. Доповнити речення за змістом - вправа 4 с.55.
6. Домашнє завдання - вправа 5 с.55 (начитати пісеньку).
Урок 2 (26.11.24)
1
. Опрацювати у підручнику ст.53 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.52
2. Заисати слова та вивчити - впр.1 ст.53 (вимова та переклад у відео).
3. Прослухати, прочитати та перекласти діалог - впр.2 ст.53.
4.Прочитати та перекласти речення, визначити True/ False за прочитаним діалогом - впр.3 ст.53.
5. Длмашнє завдання - впр.4 ст.53 (начитати віршик).
Урок 1 (25.11.24)
1. Опрацювати у підручнику ст.52 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.52
2. Записати у словник та вивчити слова- назви свят - впр.1 ст.52 (вимова та переклад у відео).
3. Прослухати діалог, потім прочитати та перекласти - впр.2 ст.52.
4. За прикладом у впр.4 ст.52 створити діалоги.
5. Домашнє завдання - впр.1 ст.52 (вивчити слова).
Урок 2-3 (19.11-22.11)
2.Прослухати текст, визначити твердження на True/ False - впр.1 ст.48.
3. Записати речення правидиві для себе, перекласти - впр.3 ст.48.
4.Прочитати та перекласти текст - впр.5 ст.49.
5. Записати типи магазинів, за картинками обрати правильний варіант - Game
6. Домашнє завдання - впр.6 ст.49 (скласти речення за схемою та записати).
Урок 1 (18.11.24)
2. Прослухати текст, потім прочитати та перекласти, обговорити за картинками - впр.2 ст.46-47.
3. Відповісти на питання за текстом - впр.3 ст.47.
4. Домашнє завдання - впр.7 ст.50 (прочитати та перекласти, за картою визначити місця та записати).
Урок 3 (15.11.24)
2. Прочитати та перекласти текст про Лондон - впр.2 ст.44.
3. За прочитаним текстом доповнити речення - впр.3 ст.45.
4. Прослухати, прочитати та перекласти вірш - впр.4 ст.45.
5. Домашнє завдання - вибрати з тексту та розповісти про Лондон 4-5 речень.
Урок 2 (12.11.24)
1. Повторити прийменники місця та обрати їх за картинками - Вправа
2. За схемою на ст.43 скласти речення по місцезнаходженню місць у місті:
Наприклад:There is the hotel opposite the church.
3. Записати у словник та вивчити нові слова - впр.1 ст.44.
4. Продивитися презентацію на тему London (прочитати та перекласти, продивитися картинки).
5. Домашнє завдання - впр.4 ст.45 (прочитати та перекласти вірш).
Урок 1 (11.11.24)
1.Повторити слова за темою "Places in the city" та виконати вправу (поєднати картинки з реченнями) - Вправа
2.Прослухати, потім прочитати та перекласти діалог - впр.2 ст.41.
3. Записати у словник слова - впр.9 ст.42.
4.Записати прийменники місця - ст.42 та виокнати вправу на закріплення - Вправа
5. Домашнє завдання - впр.4 ст.42 (доповнити речення прийменниками за картинками).
Урок 3 (08.11.24)
2.Прочитати та перекласти текст - впр2 ст.40.
3. Відповісти на питання за прочитаним текстом - впр.3 ст.40.
5. Домашнє завдання - впр.1, 4 ст.41 (вивчити слова).
Урок 2 (05.11.24)
1. Повторити ступені порівняння прикметників та виконати вправу (обрати правильний прикметник) - Вправа
2. Письмово доповнити речення - впр.4 ст.39.
3. Записати у словник виділені слова, прочитати та перекласти словосполучення - впр.1 ст.40.
4. Домашнє завдання - записати ступені порівняння прикметників: slim, light, sunny, plump, thin.
Урок 1 (04.11.24)
1.Прослухати аудіо та поєднати картинки - впр.1 ст.38.
2. Відповісти на питання за прослуханим - впр.2 ст.38.
4. Прочитати та перекласти речення, визначити True/ False - впр.3 ст.39.
5. Ознайомитися з правилом ступенів порівняння маленьких слів та прочитати та перекласти приклади на ст.39, у формі гри обрати правильні варіанти - Гра
Урок 2 (25.10.24)
2. Прослухати та перекласти пісеньку, заспівати - впр.1 ст.37.
3. За прослуханою пісенькою відповісти на питання - впр.2 ст.37.
4.Прочитати та перекласти речення, визначити True/ False - Гра
5. Поставити слова у правильному порядку та записати у зошити - Вправа
6. Домашнє завдання - впр.4 ст.37 (прочитати та перекласти речення, намалювати за ними малюнок).
Урок 1 (22.10.24)
2. Записати у словник та вивчити слова - впр.1 ст.35.
3.Прослухати текст, потім прочитати та перекласти, за малюнками дізнатися, які кімнати - впр.3 ст.35.
4. Відповісти на питання та текстом та малюнком будинку - впр.4 ст.36.
6. Домашнє завдання - впр.6 ст.36 (скласти невеличку розповідь про свою квартиру чи будинок).
Урок 3 (18.10.24)
1. Опрацювати у підручнику ст.34 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.34
2.записати у словник слова та вивчити - впр.1 ст.34.
3. Повторити електричні прибори у формі гри - Game
4. Прочитати та перекласти речення, замінити одним словом - впр.2 ст.34.
5. Домашнє завдання - впр.1 ст.34 (вивчити слова).
Урок 2 (15.10.24)
2. Записати у словник та вивчити слова - впр.1 ст.33 (вимова та переклад у відео).
3. Прочитати та перекласти текст - впр.2 ст.33.
4. Прочитати та перекласти речення,обрати правильний варіант - впр.3 ст.33.
5. Домашнє завдання - ст.33 (вивчити слова).
Урок 1 (14.10.24)
1. Опрацювати у підручнику ст.32 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.32
2.Прочитати та перекласти текст - впр.1 ст.32.
3.Відповісти на питання за прочитаним текстом - впр.2 ст.32.
4. Поставити питання однокласнику та відповісти на них - впр.3 ст.32.
5. Домашнє завдання - впр.4 ст.32 (доповнити речення про себе).
Урок 3 (11.10.24)
2.Відповісти на питання про себе - впр.1 ст.29.
3.Скласти письмово речення про себе - впр.2 ст.29.
4.Прочитати та перекласти речення - впр.4 ст.29, визначити правдиві твердження.
5.Прочитати та перекласти текст - впр.5 ст.30.
6. Домашнє завдання - впр.6 ст.30 (прочитати та перекласти речення, визначити правдиві твердження за текстом).
Урок 2 (08.10.24)
1. Повторити правило вживання Present Continuous та виконати граматичну вправу - Вправа (поставити слова у правильному порядку та записати речення).
2. Повторити правила вживання Present Simple та
Present Continuous та обрати правидьні варіанти - Вправа
3. За картинками прочитати та перекласти опис людей, обрати відповідний - Game
4. Усно виконати вправу - за картинками обрати правильні варіанти - Вправа
Урок 1 (07.10.24)
2. Опрацювати нові слова - впр.1 ст.27 (вимова й переклад у відео).
3. Прослухати текст та перекласти основний зміст - впр.2 ст.27.
4. Відповісти на питання за текстом - впр.3 ст.27.
5. Відповісти на питання у формі гри - Гра
6. Домашнє завдання - впр.4 ст.26 (начитати пісеньку).
Урок 3 (04.10.24)
2. Прочитати та перекласти текст та вставити речення за змістом - ст.25.
3. Поставити питання та відповісти на них - впр.3 ст.26.
4. Прослухати та начитати пісеньку - впр.4 ст.26.
5. Домашнє завдання - впр.4 ст.26 (начитати віршик).
Урок 2 (01.10.24)
1. Опрацювати у підручнику ст.24 та перегялнути відеоурок - Відеоурок ст.24
2.Повторити Present Continuous Tense у формі гри - Grammar game
3. Прочитати та перекласти діалог - впр.1 ст.24.
4. Домашнє завдання - Вправа (поставити слова у парвильному порядку).
Урок 1 (30.09.24)
1. Опрацювати у підручнику ст.23 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.23
2. Ознайомитися з питальними реченнями у Present Continuous на ст.23 та переглянути відео з минулого уроку - Правило
3. Усно поставити питання однокласникам за схемою -впр.1 ст.23.
4. Прослухати та прочитати пісеньку - впр.2 ст.23.
5. Домашнє завдання - опрацювати правило, впр.2 ст.23 (начитати пісеньку).
Урок 3 (27.09.24)
1. Опрацювати у підручнику ст.22 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.22
2. Опрацювати правило Present Continuous та переглянути відео для кращого розуміння - Правило
3. Опрацювати презентацію та виконати за нею завдання - Презентація
4. Прочитати та перекласти діалог - впр.1 ст.22.
5. Домашнє завдання - скласти 4 речення в Present Continuous.
Урок 2 (24.09.24)
2.Прослухати діалог та перекласти загальний зміст - впр.2 ст.20.
3. Повторити правила читання та прочитати слова - впр.3 ст.20.
4. Записати у словник нові слова та прочитати й перекласти словосполучення - ст.21.
Урок 1 (23.09.24)
1. Опрацювати у підручнику ст.19 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.19
2.Прочитати та перекласти словосполучення - впр.1 ст.19.
3. Заисати у зошит:
to be fond of... - захоплюватися чимось
to be interested in...- цікавитися чимось
4. Скласти речення про себе з новими словосполучееннями за поданими картками у формі гри - Game
5.Домашнє завдання - скласти про себе 4 речення з новими виразами ( to be fond of, to be interested in).
Урок 3 (20.09.24)
1. Опрацювати у підручнику ст.18 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.18
2. Поєднати хобі з картинками - впр.1 ст.18.
3. За картинками скласти розповіді про людей та їхні хобі - впр.2 ст.20.
4.Повторити різні хобі у формі гри - Hobby
5. Домашнє завдання - впр.4 ст.18 (продовжити речення про свою родину).
Урок 2 (17.09.24)
1. Опрацювати у підручнику ст.17 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.17
2. За таблицею поставити питання - впр.1 ст.17:
Наприклад: Does Ron like hockey?
3. Поставити питання однокласникам та відповісти -впр.2 ст.17.
4. Домашнє завдання - скласти 3 речення про однокласників, друзів, членів родини на вибір.
Урок 1 (16.09.24)
3. Відповісти на питання про себе - впр.2 ст.15.
4. Прочитати твердження й обрати правдиві про себе - впр.3 ст.16.
5. Домашнє завдання - впр.5 ст.15 (начитати та перекласти пісеньку).
Урок 3 (13.09.24)
2. Записати у зошита та вивчити займенники:
3. Письмово виконати впр.4 ст.14 - вставити займенники за змістом.
4. Домашнє завдання - повторити займенники.
Урок 2 (10.09.24)
1. Опрацювати у підручнику ст.12 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.12
2. Прослухати аудіотекст та виконати впр.1 ст.12 ( перекласти речення та визначити True/ False правда/неправда) .
3. Скласти розповідь про себе, записати та розповісти:
name/ toy/ colour /sport/ computer game
Урок 1 (09.09.24)
1. Повторити вживання дієслова have/has та переглянути відеопрезентацію - Відео
2. Виконати вправу за правилом - Exercise
3. Повторити вживання дієслова to be (am/is/are) та переглянути відеопрзентацію- Відео
4. Письмово виконати вправу за правилом - Exercise
5. Домашнє завдання - скласти письмово 5 речень з have/has/am/is/are.
Урок 2 (06.09.24)
1. Опрацювати у підручнику ст.8 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.8
2. Прочитати та перекласти текст - впр.1 ст.8.
3. Записати у зошити займенники:
His - його
Her - її
Скласти діалоги та запитати у однокласників - впр.2 ст.8.
4.Розповісти про себе:
name, age, form, likes/dislikes,
colours, pets, family, hobbies.
5. Домашнє завдання впр.1 ст.6-7 (начитати віршик).
Урок 1 (03.09.24)
1. Начитати за картинками впр.1 ст.6 - 7.
2. Повторити у формі гри слова з теми Family - My family
3. Повторити у формі гри слова з теми Seasons and weather - Game
4. Повторити у формі гри слова з теми School things - Game
20.05 - 26.05
Урок 2 (22.05)
1. Пройти контрольну роботу - доповнити речення - Test
Урок 1 (21.05)
1. Прочитати та перекласти текст:
Hello. My name is Jennifer and I am 10 years old. I live in England. My eyes are black and my hair is brown. My hobbies are playing basketball and listening to music. I am good at Maths and PE. Lucy is my sister. She is 20 years old. My sister is a singer and she is good at singing and dancing but she isn't good at sports. Tom is my brother. He is 8 years old. His hobby is playing football.
2. Скласти текст за прикладом про себе та свою родину.
13.05 - 19.05
Урок 2 (15.05)
1. Скласти речення про себе з модальним дієсловом can/can't (стверджувальні та заперечні).
2. Виконати контрольну роботу з аудіювання- продивитися відео, прослухати текст та відповісти на питання:
1.We went to the park in summer.
True False
2.Mother bought 3 vanilla ice-creams and 3 lemonades.
True False
3. I drank lemonade, because I like it so much!
True False
4. Father likes riding a bike most of all.
True False
5. My favourite pizza is with cheese.
True False
6. It was very good day.
True False
7. We went to the…
a) pool b)park c) sea
8. My parents like pizza with …
a)mushrooms b)tomatoes c)pepper
9. We like drinking…
a)juice b)tea c)lemonade
10. At home we prepared…
a)pasta and juice
b)pizza and apple pie
c)cake and ice-cream
11.I went to the park with my mother and aunt.
12. Mother bought ice-cream and apple juice.
3. Прочитати та перекласти речення, поєднати два стовпчики за змістом - впр.3 ст.124.
Урок 1 (14.05)
1. Прочитати та перекласти текст:
Sheila is 12 years old. She goes to school in the morning and comes back home at 2 in the afternoon. Then, she takes a shower and she has lunch. Sheila usually eats vegetables and some meat. For example, she has chicken or fish with rice and salad. She likes drinking water or juice. After that, she brushes her teeth. In the evening, Sheila walks to the sports center. There, she plays tennis or does some exercises. When she is hungry, she always eats some fruit. Sheila never goes to bed after ten because she needs to get enough rest to get up early in the morning.
2. Поставити питання до прочитаного тексту (з минулого уроку):
- Коли вона йде до школи?
- Що вона робить після обіду?
- Що вона їсть зазвичай?
- Куди вона йде ввечері?
- Чому вона лягає спати рано?
3.Повторити модальне дієслово can\can't та крутити колесо й відповісти на питання - Лексична гра
06.05 - 12.05
Урок 1-2 (07.05 - 08.05)
1. Прочитати та перекласти текст:
Tourists
by Bruce Larkin
Tourists are people who travel
for fun. Tourists visit places in the
word. Here are Cathy and her family enjoying at the park. Tourists who want
to ski or snowboard have to go to mountains. Tourist, who like to turf, swim or
fish travel to oceans. Tourists will travel long distances to see interesting
dams and bridges. Hot air balloons are beautiful! Tourists like balloon races,
football games and car races. Cities sometimes build special places for the
tourists. Tourists visit at museums. They also visit zоо and aquarium.
2. Вставити пропущені букви в слова:
- to_rist
- pe_ple
- tr_vel
- pl_ce
- b_ild
- enj_y
- sn_wbo_rd
- mo_unt_ins
3. Скласти речення з утвореними словами.
4. Відповісти на питання за прочитаним текстом:
- 1. _______________ are people who travel for fun.
- a. Doctors b. Tourists c. Teachers
- 2. Where tourists want to ski snowboard?
- 3. Why do the tourists go to the ocean?
- 4. Which of races tourists like the most?
- 5. Where -would you like to go for fun?
29.04 - 5.05
Урок 3 (02.05)
1. Прочитати та перекласти віршик, вивчити:
We go by car and we go by train.
We go by boat and we go by plane.
We go by land and sea, and air,
We go, go, go, from here to there.
2. Відповісти на питання за поданими словосполученнями:
Why do people travel?
P-s: They travel
for pleasure
on business
to learn new things
to study geography
to meet new people
to see different countries
for change
3.Прочитати та перекласти речення, поставити у правильному порядку для створення діалогу:
P: -Hello! A single to Manchester , please. |
O: - Single to Manchester. That’s twenty-one pounds. |
P: -Thanks. What time is the next train? |
O:-At half past ten. |
P:- And which platform is it? |
O:- Platform three. |
P: - Thanks. |
O:- Goodbye. |
4. Прочитати речення, обрати правильний варіант за діалогом:
- A passenger would like to buy a ticket to…
- Manchester c) Chicago
- She wants to book a….
- A one –way ticket b)a round trip ticket
- The passenger leaves on ….
- Sunday b) Monday
- The woman pays with…
- Cash b) her credit card
- The woman is going to travel by….
- plane b) train
Урок 1-2 (30.04 - 01.05)
1. Прочитати та перекласти текст:
Summer holidays
My grandparents live in the country. Every
summer we visit them. We usually go there by car.
We like to go there to the river or to the forest.
Then we go to the seaside. We like swimming in the sea and playing in the
sun.The sea is beautiful. My father likes fishing too. My brother likes making
sand castles.
I like travelling very much.
2. Вставити пропущені літери та записати слова у зошити:
- gr_ndp_rents
- co_ntry
- s_mmer
- usu_lly
- se_side
- r_ver
- for_st
- cas_le
3.Доповнити речення та записати:
1. My grandparents … in the country.
2. We … go there by car.
3. The … is beautiful.
4. I like … travelling
Слова: live usually sea travelling
4.Відповісти на питання за прочитаним текстом:
- 1. When do they visit their grandparents?
- 2. Where do they like go?
- 3. Where do they like swimming?
- 4. Is the sea beautiful?
22.04 - 28.04
Урок 3 ( 25.04)
1. Прочитати та перекласти текст - впр.5 ст.122.
2. Прочитати речення, обрати слово відповідно до змісту, записати у зошити - впр.6 ст.122.
3. Скласти речення за таблицею та записати у зошити - впр.7 ст.122:
Example: I can see a plane in the sky.
4. Пограти у лексичну гру (відповісти на питання, обираючи правильну відповідь із запропонованих) - Game
Урок 1-2 (23.04 - 24.04)
2. Повторити види транспорту за картинками - впр.1 ст.120 та скласти речення про себе:
I like going by.../ I don't like going by...
3. Прочитати та перекласти текст, виконати до нього аудіювання ( правдиві твердження чи ні) - впр.3 ст.121.
4. Повторити слова з теми транспорт та зіграти у гру - Word game
5. Прочитати та перекласти речення, висловити свою думку - впр.4 ст.121.
15.04 - 21.04
Урок 2-3 (17.04-18.04)
2. Записати у словник та вивчити слова(вимова у відео)
miss - пропустити
need - потребувати
railway station - залізничний вокзал
3.Прочитати та перекласти словосполучення з новими словами - впр.1 ст.118.
4. Прослухати діалог - впр.2 ст.118 , коротко розповісти про що він.
5. Відповісти на питання за прослуханим діалогом - впр. 3 ст.119, визначити True/ False (правда - неправда).
6.Начитати віршик - впр.4 ст.119 ( є у відео).
Урок 1 (16.04)
1.Прочитати та перекласти про визначні місця Лондона:
2. Поставити питання до кожного тексту та відповісти, вживаючи питальні слова :
08.04 - 14.04
Урок 2-3 (10.04 - 11.04)
2. Прочитати та перекласти діалог - впр.1 ст.116.
3. Відповісти на питання за прочитаним діалогом - впр.2 ст.116.
4. Опрацювати презентацію про Лондон та виконати завдання - London
Урок 1 (09.04)
2. Прослухати діалог (є у відео) та прочитати та перекласти - впр.2 ст.115.
3. Виконати аудіювання до прочитаного діалогу - впр.3 ст.115 ( обрати правильні варіанти).
4. Прочитати та перекласти речення, скзати просебе - Лексична гра
01.04 - 07.04
Урок 2-3 (03.04 - 04.04)
2.За опорною таблицею та за прикладом побудувати діалоги в парах:
3. Прочитати та перекласти речення, впорядкувати питання та відповіді - впр.3 ст.114.
4.Поставити спеціальні питання до речень - впр.5 ст.114:
- How? — Як?
- What? — Що?
- When? — Коли?
- Where? — Де?
- Which? — Який?
- Who, whom? — Хто, кого?
- Whose? — Чий?
- Why? — Чому?
Урок 1 (02.04)
2.Повторити види транспорту та переглянути відео для закріплення - Transport
3.Письмово виконати впр.4 ст.112 - вставитис лова у речення за змістом.
4. Відповісти усно на питання про себе - впр.5 ст.112.
18.03 - 24.03
Урок 3 (21.03)
2. Прочитати та перекласти текст ( вимова є у відеоуроці) - впр.2 ст.111.
3. Виконати аудіювання за прочитаним текстом - впр.3 ст.111 (обрати правильну відповідь).
Урок 1,2 (19.03-20.03)
2. Прочитати та перекласти словосполучення - впр.1 ст.109.
3. Прослухати діалог та відповісти на питання ( впр.2 ст.109). Діалог є у відеоуроці.
4. Записати у зошити та вивчити присвійні займенники:
5. Скласти речення за схемою та записати у зошити - впр.4 ст.110.
6. Прочитати та перекасти речення, виділені словазамінити займенниками.
7. Повторити займенники у формі гри - Game
11.03 - 17.03
Урок 3 ( 14.03)
2. За таблицею скласти речення та записати у зошит- впр.1 ст.108.
3. Прослухати, начитати та перекласти віршик - впр.3 ст.108.
Урок 1-2 (12.03- 13.03)
2. Прочитати та перекласти словосполучення - впр.1 ст.106.
3. За опорними реченнями скласти діалоги - впр.2 ст.106.
4. Прочитати та перекласти прикметники та обговорити види транспорту - впр.3 ст.107.
04.03 - 10.03
Урок 2-3 (06.03 - 07.03)
2. Прочитати та перекласти питання. знайти до них відповіді - впр.1 ст.103.
3. Прочитати відповіді та скласти до них запитання - впр.3 ст.103-104.
4. Повторити ступені порівняння прикметників з минулих уроків та письмово виконати впр.4 ст.104 ( записати речення, обрати правильну форму ступеня порівняння).
5. За кртинками скласти речення про тварин - впр.6 ст.104.
Урок 1 ( 04.03)
2. Прочитати та перекласти тексти - впр.3 ст.101-102 та вставити слова за змістом.
3. Прочитати та перекласти запитання та відповіді, поєднати за змістом - впр.4 ст.101-102.
26.02 - 03.03
Урок 1-2 (27.02 - 28.02)
2. Прочитати та перекласти словосполучення - впр.2 ст.98.
3. Прослухати текст, відповісти на питання - впр.3 ст.98-99.
4. Повторити правило утворення ступенів порівняння, ознайомитися з виключеннями та переглянути відео - Ступені порівняння
5. Записати виключення у зошит та вивчити:
6. Письмово виконати впр.4 ст.99 - поставити прикметники у правильну ступінь порівняння.
Усно відповісти на питання - впр.7 ст.100.
19.02 - 25.02
Урок 3 (22.02)
2.Прослухати, прочитати та перекласти діалог - впр.2 ст.96-97.
3. Письмово виконати впр.3 ст.97 ( поєднати прикметники, протилежні за значенням):
наприклад: old - new.
Урок 1-2 (20.02-21.02)
2.Прослухати текст, перекласти та записати нові слова у словник - впр.2 ст.94.
3.Прочитати та перекласти описи та поєднати з картинками - впр.3 ст.94-95.
4.Скласти речення та записати в зошит - впр.4 ст.95 ( за таблицею).
5. Виконати аудіювання - впр.5 ст.95 (обрати правильні варіанти за прочитаним текстом).
12.02 - 18.02
Урок 2-3 (14.02 - 15.02)
2. Записати у словник та вивчити слова:
- Earth - Земля
- planet - планета
- ocean - океан
- desert - пустеля
- tropical forest - тропічний ліс
- dry - сухий
- plant - садити
3. Пролухати діалог, зрозуміти основний зміст -впр.3 ст.92.
4. Письмово виконати впр.4 ст.93 (обрати правильний ступінь порівняння).
5. Скласти речення з поданими словосполученнями - впр.5 ст.93.
Урок 1 (13.02)
1. Опрацювати у підручнику ст.91 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.91
2.Прочитати та перекласти речення, поставити прикметники, вживши правильний ступінь порівняння - впр.4 ст.91.
3.Прослухати пісеньку, начитати - впр.6 ст.91.
05.02 - 11.02
Урок 3 (08.02)
2. Прочитати та перекласти діалог - впр.1 ст.90.
3. Повторити правило ступенів порівняння прикметників - Правило
4. Записати у зошит:
5.Письмово виконати впр.2 ст.90 ( обрати правильний прикметник за правилом).
Урок 1-2 ( 06.02, 07.02)
2. Записати у словник та вивчити слова ( вимова є у відео):
ski - кататися на лижах
skate - кататися на ковзанах
play snowballs - грати в сніжки
sledge - кататися на санях
make a snowman - ліпити сніговика
3.Прочитати та перекласти текст, відпвісти на пиатння - впр.2 ст.88.
4.Письмово доповнити речення за прочитаним текстом - впр.3 ст.89.
5.Прослухати та начитати віршик - впр.5 ст.89.
29.01 - 04.02
Урок 3 ( 01.02)
2. Подивитися на картинки та поєднати картинки з хворобами - впр.2 ст.85.
3. Поєднати словосполучення - впр.4 ст.86.
4. Прочитати та перекласти речення, визначити True/ False.
Урок 1,2 ( 30.01, 31.01)
2.Прослухати діалог, зрозуміти основний зміст - впр.1 ст.82-83.
3. Виконати аудіювання до тексту - впр.3 ст.84 ( за прочитаним та перекладеним текстом обрати правильні відповіді).
22.01 - 28.01
Урок 3 ( 25.01)
2. Прочитати та перекласти текст - впр.1 ст.81.
3. Відповісти на питання за прочитаним текстом - впр.2 ст.81.
4. Вставити слова у речення за змістом - впр.3 ст.81.
Урок 2 ( 24.01)
1. Опрацювати у підручнику ст.80 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.80
2. Записати у словник та вивчити слова ( вимова є у відеоуроці)- впр.1 ст.80:
runny nose - нежить
peper tissues - серветка
hanky - носовичок
towel - рушник
3. Прослухати діалог та відповісти на питання - впр.3 ст.80.
4. Прочитати та перекласти речення, з'єднати два стовпчики ( хвороби та поради).
Урок 1 ( 23.01)
1. Опрацювати у підручнику ст.79 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.79
2. Записати у словник та вивчити слова:
vet - ветеринар
doctor - лікар
patіent - пацієнт
dentist - стоматолог
3. З'єднати слово з його поясненням - впр.2 ст.79.
4.Інсценувати діалог за допомогою опорних речень - впр.4 ст.79.
15.01 - 21.01
Урок 3 ( 18.01)
1. Опрацювати у підручнику ст.78 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.78
2. .Прослухати діалоги, потім прочитати та перекласти - впр.1 ст.78.
3.Скласти діалоги за поданими реченнями:
наприклад:
What do you do when you have got a headache?
When I have got a headache I go to sleep.
Урок 2 ( 17.01)
2. Записати у словник та вивчити слова_ впр.1 ст.76 ( вимова у відеоуроці):
- stomach ache - біль у животі
- headache- головний біль
- toothache - зубний біль
- sore throat - біль у горлі
- cough - кашель
- cold - застуда
- high temperature - висока температура
- broken leg - зламана нога
3. Прочитати діалог та виконати аудіювання до нього - впр.3 ст.77.
Урок 1 ( 16.01)
1. Опрацювати у підручнику ст.75 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.75
2. Прочитати запитання та відповісти про себе - впр.3 ст.75:
08.01 - 14.01
Урок 3 ( 11.01)
2. Прочитати текст та відповісти на питання - впр.1 ст.73.
3. Прослухати поради щодо здорового способу життя - впр.3 ст.74 та скласти декільна порад за прикладом:
You should...
You shouldn't...
Урок 2 ( 10.01)
1. Опрацювати у підручнику ст.72 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.72
2. Скласти речееня про себе - впр. 1 ст.72:
I often / never / sometimes eat ( drink)...
3. Прочитати та перекласти текст, відплвісти на питання - впр.6 ст.72.
Урок 1 ( 09.01)
2. Прочитати та перекласти текст - впр.2 ст.70.
3. Прочитати речення, виправити помилки, записати правильний варіант - впр.5 ст.75.
4. Відповісти на питання про себе - впр.6 ст.75.
18.12 - 22.12
Урок 2 ( 20.12)
1. Опрацювати у підручнику ст.63 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.63
2. Прочитати та перекласти тексти про свята - впр.1 ст.63.
2. Виконати аудіювання до тексту впр.2 ст.63: обрати правильні варіанти згідно з прочитаним текстом.
Урок 1 ( 19.12)
1. Опрацювати у підручнику ст.62 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.62
2. Прочитати та перекласти, інсценувати діалог - впр.2 ст.62.
3. Прочитати та перекласти, наспівати пісеньку - впр.4 ст.62.
11.12 - 17.12
Урок 3( 14.12)
2. Прочитати та перекласти діалог на ст.61.
3. Ознайомитися з правилами вживання:
many - багато ( можна порахувати)
much - багато ( не можна порахувати)
Переглянути відео для кращого розуміння правила - Правило
Урок 2 ( 13.12)
1. Опрацювати у підручнику ст.60 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.60
2. Ознайомитися з використанням слова some та переглянути відео - Правило some
Some - трохи ( якщо не можна порахувати) - some water, some ice-cream
Some - декілька ( якщо можна порахувати - some eggs, some apples
3.Прочитати та перекласти речення за допомогою правила - впр.3 ст.60.
Урок 1 ( 12.12)
1. Опрацювати у підручнику ст.59 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.59
2. Скласти за таблицею питання у майбутньому часі та записати у зошит - впр.3 ст.59.
Will I ( you, we, they etc)...?
3.Прослухати та інсценувати діалог - впр.2 ст.59.
4.12 - 10.12
Урок 3 ( 07.12)
1. Опрацювати у підручнику ст.58 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.58
2.Вивчаємо цифри від 1 до 100, переглянути відео - Відео цифри
3. Записати у зошит та вивчити цифри:
- Twenty [ˈtwɛnti] — двадцять
- Thirty [ˈθɜrdi] — тридцять
- Forty [ˈfɔrti] — сорок
- Fifty [ˈfɪfti] — п’ятдесят
- Sixty [ˈsɪksti] — шістдесят
- Seventy [ˈsɛvənti] — сімдесят
- Eighty [ˈeɪti] — вісімдесят
- Ninety [ˈnaɪnti] — дев’яносто
Урок 2 ( 06.12)
2.Ознайомитися із заперечними реченнями у майбутньому часі, опрацювати відео - Правило
3. Прочитати та перекласти діалоги - впр.1 ст.57.
Урок 1 ( 05.12)
1. Опрацювати у підручнику ст.56 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.56
2.Переглянути відео про утворення та вживання Future Simpe ( простий майбутній час) - Правило
3. Записати у зошит:
will - буду ( допоміжне слово майбутнього часу.
I will get up at 8 o'clock tomorrow. - Я прокинуся о 8 годині завтра.
27.11 - 3.12
Урок 3 ( 30.11)
2. Записати у словник та вивчити слова,
( вимова слів є у відео):
stocking - панчоха
fireplace - камін
list - список
hang - висіти
tradition - традиція
3. Прочитати та перекласти текст - впр.2 ст.54.
4. Прочитати твердження та вибрати правильні варіанти за прочитаним текстом - впр.3 ст.54.
5. Прослухати, прочитати та наспівати пісеньку - впр.5 ст.55.
Урок 2 ( 29.11)
1. Опрацювати у підручнику ст.53 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.53
2. Записати у словник та вивчити слова ( вимова є у відео):
pillow - подушка
visit - візит, відвідувати
celebrate - святкувати
find - знаходити
3. Почитати та перекласти діалог -впр.2 ст.53.
4. Виконати аудіювання за діалогом впр.3 ст.53.
Урок 1 ( 28.11)
1. Опрацювати у підручнику ст.52 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.52
2. Прочитати, перекласти та інсценувати діалог - впр.2 ст.52.
3. Переглянути івдео та починаємо вчити свята англійською мовою - Відео Свята
20.11 - 26.11
Урок 3 ( 23.11)
1. Опрацювати у підручнику ст.51 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.51
2. Прочитати реклами будинків та створити свою власну рекламу - впр.1 ст.51.
3. Прочитати та перекласти текст, написати про свою ідеульну кімнату - впр.2 ст.51.
Урок 1,2 ( 21.11, 22.11)
2. Прослухати текст та виконати аудіювання - впр.1 ст.48.
3. Прочитати речення. перекласти та обрати правильні варіанти про себе та свою кімнату - впр.3 ст.48.
4. Прочитати та перекласти текст, упорядкувати картинки - впр.5 ст.49.
5. Скласти речення за опорною таблицею - впр.6 ст.49.
13.11-19.11
Урок 3 ( 16.11)
1. Повторити вивчені слова з теми.
3. Прослухати текст для розуміння основного змісту - ст.46-47.
4. Відповісти на питання за текстом - впр.3 ст.47.
Урок 2 ( 15.11)
2. Записати у словник та вивчити слова ( вимова є у відео):
bridge - міст
statue - статуя
castle - замок
double-decker - двохповерховий автобус
underground - метро
fountain - фонтан
3. Прочитати та перекласти текст про Лондон - впр.2 ст.44.
4. Письмово доповнити речення за текстом - впр.3 ст.45.
Урок 1 ( 14.11)
2. Записати у словник та вивчити слова( вимова є у відео):
bus stop - автобусна зупинка
post office - пошта
bank - банк
police station - відділ поліції
opposite - навпроти
3.Письмово виконати впр.4 ст.42 ( вставити прийменники місця у речення).
4. Прочитати та перекласти текст, вставити слова, користуючись малюнком - впр.5 ст.43.
06.11 - 12.11
Урок 3 ( 09.11)
1. Опрацювати у підручнику ст.41 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.41
2. Записати у словник та вивчити слова, вимова є у відеоуроці:
theatre - театр
circus - цирк
cinema - кінотеатр
museum - музей
3. Інсценувати діалоги за поданою схемою - впр.4 ст.41.
Урок 2 ( 08.11)
1. Опрацювати у підручнику ст.40 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.40
2. Записати у підручник та вивчити слова
( вимова є у відеоуроці):
restaurant - ресторан
bakery - пекарня
greengrocery - овочевий магазин
neighbour - сусід
3. Прочитати та перекласти текст - впр.2 ст.40.
Відповісти на питання за текстом.
Урок 1 ( 07.11)
2. Ознайомитися із ступенями порівняння прикметників - ст.39 та записати у зошити:
big- bigger
small - smaller
long - longer
short - shorter
3. Переглянути відео про ступені порівняння прикметників - Правило відео 30.10 - 05.11
Урок 3 ( 02.11)
1. Опрацювати у підручнику ст.37 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.37
3.Прочитати та перекласти текст - впр.4 ст.37.
Урок 2 ( 01.11)
2. Прочитати опис будинку та перекласти - впр.3 ст.35-36.
3. Відповісти на питання за текстом та картинкою будинка - впр.4 ст.36.
4. Продивитися відео та прочитати текст, виконати завдання ( матеріали у відео) - My room
Урок 1 ( 31.11)
1. Опрацювати у підручнику ст.34 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.34
2. Прочитати та перекласти впр.2 ст.34 та замінити одним словом з впр.1 ст.34.
3. Повторити вживання
There is...- однина
( There is a table in the kitchen).
There are...- множина
( There are chairs in the kitchen).
16.10 - 22.10
Урок 3 ( 19.10)
2. Записати у словник та вивчити слова:
balcony - балкон
flat - квартира
block of flats - багатоквартирний будинок
yard - подвір'я
flowerbed - клумба
behind - позаду
upstairs - верхній поверх
downstairs - нижній поверх
3. Прочитати та перекласти текст - впр.2 ст 33.
4.Виконати впр.3 ст.33 - за текстом обрати правильну відповідь.
Урок 2 ( 18.10)
1. Опрацювати у підручнику ст.32 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.32
2. Записати у словник та вивчити :
city - велике місто
town - містечко
3. Прочитати та перекласти текст - впр.1 ст.32.
4. Відповісти на питання за текстом - впр.2 ст.32.
Урок 1 ( 17.10)
2. Відповісти на питання про себе, вживаючи вивчені слова - впр.1 ст.29.
3. Прочитати текст та перекласти - впр.5 ст.30.
4. Виконати аудіювання до тексту True/ False - впр.6 ст.30.
09.10 - 15.10
Урок 3 ( 12.10)
1. Записати у словник та начитати слова - впр.1 ст.27:
pirate - пірат
ghost - привид
dinosaur - динозавр
ride a roller coaster - кататися на американських гірках
drive a bumber car - водити машину
desert - пустеля
island - острів
2. Прочитати та перекласти текст , вжиавючи нові слова - впр.2 ст.27.
3. Відповісти на питання за текстом - впр.3 ст.27.
4. Побудувати речення про своїх друзів та однокласників у теперішньому тривалому часі за опорними схемами - впр.4 ст.27.
Урок 2 ( 11.10)
2. Поставити питання та відповісти , користуючись опорною таблицею - впр.3 ст.26.
Урок 1 ( 10.10)
1. Опрацювати у підручнику ст.24 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.24
2. Прочитати та перекласти діалог - впр.1 ст.24.
02.10 - 08.10
Урок 2 ( 05.10)
1. Записати у зошити та повторити теперішній тривалий час:
To play games
1.I am playing games now.
2.He is playing games now.
3.They are playing games now.
4.She is playing games now.
5.We are playing games now.
6.You are playing games now.
2. Опрацювати у підручнику ст.23 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.23
Урок 2 ( 04.10)
1.Опрацювати у підручнику ст.22 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.22.
та записати у зошит правило.
3.Прочитати та перекласти діалог - впр.1 ст.22 та знайти речення у теперішньому тривалому часі.
Урок 1( 03.10)
2. Прочитати слова, повторити правила читання- впр.3 ст.20.
3. Записати у словник та вивчити слова :
to collect - колекціонувати
collector - колекціонер
collection - колекція
theme - тема
to present - представляти, показувати
fair - ярмарка
25.09 - 01.10
1. Опрацювати у підручнику ст. 15 -18.
2. Ознайомитися з правилом Presesent Simple
Do you have breakfast every morning? - Yes, I do.
Do you listen to music every day? - No, I don't.
3. Усно відповісти на питання - впр.2 ст. 15, використовуючи короткі відповіді:
Yes, I do/ No, I don't.
4. Повторити вживання стверджувальних та заперечних речень у Presesent Simple, переглянути відео -
5. Записати у словники словосполучення, вивчити та начитати з ними речення - впр.1 ст.19:
be fond of - захоплюватися
join a club - приєднуватися до клубу
different - різний
be interested in - цікавитися
18.09 - 24.09
Урок 1 ( 19.09)
1. Записати у зошити та вивчити займенники:
my - мій
his - його
her - її
your - твій, ваш
their - їхній
our - наш
11.09 - 17.09
1. Опрацювати у підручнику ст.10, переглянути відеоурок - Відеоурок ст.10 та скласти діалоги за опорною схемою - впр.3 ст.10.
2. Повторити вживання слова
have - I, you, we, they
has - he, she, it
3. Опрацювати у підручнику ст.12 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.12
4. Поставити один одному питання та відповісти за прикладом:
What is your favourite toy ( colour, sport, computer game)?
My favourite toy is...
04.09 - 10.09
5. Записати у зошит:
He - він, his - його
She -вона , her - її
6.Записати у зошит речення - впр.4 ст.8 ( за прикладом впр.1 ст.8).
7. Переглянути відеоурок - та опрацювати у підручнику ст 9 - Відеоурок ст.9
Немає коментарів:
Дописати коментар