Посилання на підручник 2024-25н.р.
Урок 2-3 (16.05.25)
1. Прочитати та перекласти текст - вправа 1 с.233 - 235.
2. Відповісти на питання за прочитаним - вправа 2, 3 с.236.
3. Письмово виконати вправу 6 с.237( написати коротке повідомлення за прочитанм текстом).
4. Домашнє завдання - повторити слова з теми "Україна. Великобританія" (с.206, 213, 216) та "Засоби масової інформації" (с.183, 186, 189), пасивний стан дієслів - Passive Voice
Урок 1 (12.05.25)
1. Прослухати текст та виконати завдання - Текст
2. Домашнє завдання - с.233-235 ( прочитати та перекласти, підготуватися до контролю читання).
Урок 2-3 (9.05.25)
1. Поєднати слова з картками, пояснити - вправа 1 с.225.
2. Прочитати та перекласти уривки статей, дібрати до них заголовки - вправа 4 с.225 - 226.
3. Повторити пасивний стан дієслів та письмово виконати вправу 8 с.228.
4. Домашнє завдання - вправа 12, 13 с.229-231 (прочитати та перекласти факти про Шотландію, обрати правильні варіанти до питань).
Урок 1 (5.05.25)
1.Прослухати діалог, відповісти на питання - вправа 2 с.220.
2.За прочитаним діалогом прочитати та перекласти речення, визначити true or false - с.221.
3. За картинками скласти речення - Картки
4.Домашнє завдання - вправа 2 с.223-224 (прочитати та перекласти).
Урок 2-3 (2.05.25)
1. Прочитати та перекласти текст на с.215.
2. За прочитаним текстом доповнити речення - вправа 5 с.216.
3. Відповісти на питання за прочитаним текстом - вправа 6 с.216.
4. Прочитати та перекласти текст - с.218-219.
5. Відповісти на питання - вправа 1 с.220.
6. Прослухати діалог, відповісти на питання - вправа 2 с.220.
7.За прочитаним діалогом прочитати та перекласти речення, визначити true or false - с.221.
8.Домашнє завданння - написати листа про подорож уявну у минулому часі (10-12 речень).
Урок 1 (28.04.25)
1. Опрацювати у підручнику с.212-214 та продивитися відеоурок - Відеоурок с.212
2.Записати у словник нові слова та вивчити - с.212.
3. Прочитати та перекласти текст - с.212-213.
4. Відповісти на питання за прочитаним текстом - вправа 3 с.214.
5. Домашнє завдання - с.213 (вивчити слова), с.215 (прочитати та перекласти текст).
Урок 2-3 (25.04.25)
1. Прослухати аудіо - вправа 2 с.205.
2. Після прослуханого аудіо пройти вікторину- вправа 1 с.203.
3. Прослухати текст - вправа 6 с.206.
4. За прослуханм текстом обрати правильні варіанти - вправа 7 с.207.
6.Письмово виконати вправу 3 с.209 (поставити дієслова у правильну форму).
7. Домашнє завдання - вправа 4 с.209 (скласти питальні та заперечні речення).
Урок 2-3 (18.04.25)
1. Опрацювати у підручнику правило вживання означеного артикля на с.201.
2. Письмово виконати вправу 3 с.201 ( поставити артикль за необхідності).
3. Прочитати та перекласти, поєднати два стовпчики для утворення словосполучень - вправа 4 с.202.
4. Прочитати та перекласти текст, вставити слова за змістом - вправа 5 с.202.
5. Домашнє завдання - вставити артикль за необхідності у речення - Вправа
Урок 1 (14.04.25)
1.Прочитати та перекласти текст, скласти до нього спеціальні питання, записати та відповісти - вправа 8 с.198.
2. Прочитати електронний лист про улюблений журнал, обговорити - вправа 1 с.199.
3. Домашнє завдання - скласти розповідь про свій журнал
( придумати назву, обкладинку, теми) . Взяти за приклад вправу 1 с.199.
Урок 2-3 (11.04.25)
1. Прочитати та перекласти назви газет та журналів, скласти речення про що вони - вправа 4 с.190.
2. Повторити граматичні часи та письмово виконати вправу 2 с.192 - поставти правильну форму дієслова.
3. Виконати письмово вправу 3 с.192 ( на кожен граматичний час дібрати по два приклади, записати).
4. Відповісти на питання про себе - Картки
5. Домашнє завдання - вправа 8 с.198 (прочитати та перекласти, поставити 4 питання до тексту, записати в зошити).
Урок 1 (07.04.25)
1.Записати у словник та вивчити слова - с.189.
2. Прослухати текст та доповнити речення - вправа 2 с.189 (прочитати та перекласти, вставити пропущені слова).
3. Домашнє завдання - с.189 (вивчити слова), вправа 3 с.190 (прочитати та перекласти).
Урок 2-3(04.04.25)
1. Опрацювати у підручнику с.185-188 та продивитися відеоурок - Відеоурок с.185
2. Відповісти на питання усно - вправа 1 с.185.
3. Записати у словник нові слова - с.186.
4. Прочитати та перекласти текст - вправа 2 с.185-186.
5. За прочитаним текстом виконати вправу 4 с.187 - обрати правильні варіанти.
6. Домашнє завдання - с. 186 (вивчити слова), вправа 4 с.184 (поєднати слова з їхнім поясненням).
Урок 1 (31.03.25)
1.Усно відповісти на питання - с.181.
2. Записати у словник та вивчити слова - с.183.
3. Поєднати два стовпчики для утвоення речень. Прочитати та перекласти текст - вправа 1.с.182.
4.Домашнє завдання - вправа 3 с.183 (вставити слова у речення за змістом), с.183 (вивчити слова).
Урок 1 (17.03.25)
1.Опрацювати у підручнику с.174-177 та продивитися відеоурок - Відеоурок с.174
2.Поєднати слова з поясненням - вправа 1 с.174.
3. Відповісти на питання - вправа 2 с.174.
4.Прочитати та перекласти слова, дібрати до них пояснення - вправа 3 с.174.
5. Прочитати та перекласти текст - с.175-176.
6. Домашнє завдання - вправа 8 с.177 (відповісти на питання про себе).
Урок 2-3 (14.03.25)
1.Прочитати та перекласти речення, вставити слова за змістом - вправа 1 с.164.
2.Прослухати інтерв'ю та відповісти на питання - вправа 4 с.165.
3.Повторити пасивний стан дієслова та письмово виконати вправу 8 с.168.
4.Поєднати усно слова з їхнім значенням - вправа 10 с.168.
5.Прочитати та перекласти вислови людей про музику, висловити свою думку - вправа 13 с.170.
6. Домашнє завдання - вправа 4 с.175-176 (прочитати та перекласти текст).
Урок 2-3 (7.03.25)
1. Прочитати та перекласти діалог, виконати післятекстове завдання( обрати правильні відповіді за прочитаним )- вправа 1 с.155.
2. Відповісти на питання за прочитаним діалогом - вправа 2 с.157.
3.Прочитати та перекласти статтю, висловити свою думку - вправа 8 с.160.
4.Покрутити колесо та відповісти на питання - Колесо
5.Домашнє завдання - вправа 1 с.162 (прочитати та перекласти ) та скласти 7-8 речень про своє ставлення до музики.
Урок 1(3.03.25)
1. Пройти тест по темі "Music and Passive Voices" - TEST
Урок 2-3 (28.02.25)
1. Прослухати аудіо та доповнити речення - вправа 2 с.149.
2. Прослухати текст ще раз та відповісти на питання - вправа 2 с.149.
3.Перевірити свої знання та пройти вікторину - с.150.
4. Прочитати та перекласти діалог, виписати нові слова - с.151-152.
5. Доповнити речення та записати - вправа 5 с.153.
6.Домашнє завдання - вправа 7 с.154 (прочитати та перекласти).
Урок 2-3(20.02.25)
1.Прочитати та перекласти повідомлення - вправа 6 с.145 та висловити свою думку.
2.Повторити пасивні речення та продивитися презентацію - Презентація
3.За опрацьованимправилом письмово виконати вправу 1 с.146.
4.Письмово виконати вправу 2 с.147 ( утворити пасивні речення з активних).
5. За картинками утворити пасивні речення - Картки
6. Домашнє завдання - вправа 5 с.148 (утворити пасивні речення письмово).
Урок 1(17.02.25)
1. Прочитати та перекласти діалог - вправа 1(а) с.141.
2.Прочиатти та перекласти, за діалогом доповнити речення - вправа 2(b) с.142.
3.Прочитати та перекласти твердження, визначити True/ False - вправа 1(с) с.142
4. Домашнє завдання - вправа 2 с.143(прочитати та перекласти діалог, обрати правильні варіанти за прочитаним).
Урок 2-3(14.02.25)
2.Виконати усно вправу 6(а) с.140 - поєднати слова з їхнім поясненням.
3. Прослухати текст, вставити слова, потім прочитати та перекласти - вправа 6(b) с.140-141.
4. Після прочитання тексту перекласти речення та обрати правильний варіант - с.141.
5. Домашнє завдання - вправа 7 с.141(письмово відповіст на питання).
Урок 1(10.02.25)
1.Опрацювати у підручнику с.137-138 та переглянути відеоурок - Відеоурок с.137
2.Прочитати та перекласти речення,записати у словник нові слова - вправа 1 с.137.
3.Письмово виконати вправу на с.138 (доповнити речення новими словами).
4. Розподілити слова за значенням, записати - вправа 3 с.139.
5. Домашнє завдання - с.137(вивчити слова).
Урок 2-3(7.02.25)
1.1.Прочитати та перекласти діалог - вправа 8 с.132-133.
2.Відповісти на питання - вправа 10.с.134.
3. Повторити пасивні речення та виконати вправу - Вправа
5.Домашнє завдання - вправа 3 с.136(скласти розповідь про улюблену книжку, відповівши на питання).
Урок 1(03.02.25)
1.Прочитати та перекласти діалог - вправа 8 с.132-133.
2. Прочитати та перекласти речення, визначити твердження True/ False.
3. Скласти спеціальні питання до прочитаного діалогу .
4. Домашнє завдання - вправа 10 с.134(відповісти на питання).
Урок 2-3(31.01.25)
2. Записати у словник та вивчити слова - с.128.
3.Прослухати текст, прочитати питання та обрати правильний варіант - вправа 7 с.128.
4.Прослухати діалог, прочитати та перекласти - вправа 2 с.129.
5. Повторити пасивні речення та виконати вправу - Вправа
6.Прочитати та перекласти діалог, визначити твердження True/ False- вправа 8 с.132-133.
7. Домашнє завдання - вправа 3 с.130 (відповісти на питання письмово).
Урок 1(27.01.25)
2. Записати у словник та вивчити слова - с.128.
3.Прослухати текст, прочитати питання та обрати правильний варіант - вправа 7 с.128.
4.Прослухати діалог, прочитати та перекласти - вправа 2 с.129.
5. Домашнє завдання - с.130 (відповісти на питання письмово).
Урок 2-3(24.01.25)
1. Прослухати аудіо та обрати правильні слова у реченнях - вправа 1 с.125.
2. Повторити Present Passive та виконати вправу - Вправа
3. Прослухати, прочитати та перекласти текст - вправа 2 с.126.
4. Поставити питання до прочитаного тексту (W-questions).
5. Письмово виконати вправу 3 с.127(розподілити жанри книг по колонках).
6. Усно виконати вправу на пасивні речення, поставити дієслово у правильну форму - Вправа 2
8. Домашнє завдання - вправа 4 с.127(записати речення, поставити слова у парвильному порядку).
Урок 1(20.01.25)
1. Прочитати та перекласти діалог, вставити правильну форму дієслова теперішнього часу, активні та пасивні речення - вправа 6 с.124.
2. Прочитати та перекласти речення, порівняти, пояснити - вправа 3 с.123.
3. Домашнє завдання - вправа 7 с.125(письмово виконати вправу, з активних утворити пасивні речення).
Урок 2-3 (17.01.25)
1. Опрацювати у підручнику с.122-125 та переглянути відеоурок - Відеоурок с.122
2. Повторити пасивний стан дієслова та продивитися відеопрезентацію - Відео
3.Усно за табличкою скласти речення та перекласти - вправа 1 с.122.
4.Псьмово виконати вправу 2 с.122 та вправу 4 с.123 ( за правилом, поставити правильну форму дієслова).
5. Домашнє завдання - вправа 5 с.124( поставити дієслова у пасивниий стан).
Урок 1 (13.01.25)
1.Відповісти на питання:
Do you like reading books? What kinds of books do you know? What kind of books do you read most often?
• Do you have a favourite writer?
• Do you have many books at home?
• What books should be kept in every home?
• What role do books and libraries play in our life?
• Do you know what an e-book is?
• What is an audiobook? (It`s a book we listen to in the Internet but not read)
• Why do we read books?
2. Прочитати та перекласти текст:
Libraries
The word “library” comes from the Latin word “liber”, meaning “book”.
This is a place where information in print (books, manuscripts, periodicals and musical scores) and in other forms is collected and arranged to serve people of all ages and interests.
Libraries appeared in ancient time in Egypt, Greece and Rome.
The library today is a centre for all kinds of communications: printed, pictured, recorded, and even electronically stored. People go to the library to read, look, listen, search, relax, discuss, learn, and think.
Libraries can be found in many places. There are libraries in small towns and large cities, and there are libraries in schools, universities, colleges.
The largest and the best known libraries in the world are: The British National Library in London, the Library of Congress in Washington, The New York Public Library, Library and Archives of Canada. Central Scientific Library is the largest Ukrainian one in Kyiv. It was founded in 1919 as the Ukrainian National Library. Today the Central Scientific Library in Kyiv has got 10,000,000 books, and contains the richest collection of old Ukrainian books. Libraries are a real wealth of any country.
3. Домашнє завдання - вправа 9 с.121(начитати та перекласти вірш, відповісти на питання).
Урок 2-3(10.01.25)
1. Прочитати та перекласти словосполучення, виписати нові слова у словник та вивчити - вправа 3 с.116.
3. Записати та вивчити нові слова - с.117(вимова та переклад є у відео).
4. Прочитати та перекласти лист, поставити до нього 5 запитань - вправа 5 с.117-118.
5. У формі гри, покрутивши колесо, відповісти на питання - Гра
6. Домашнє завдання - вправа 7 с.119(прочитати та перекласти текст), с.117(вивчити слова).
Урок 1(06.01.25)
1. Відповісти на пиатння про себе:
- What was your favourite fairy tale
in childhood?
- Do you like reading? Why?
- What do you know about your
favourite writer?
2. Прочитати та перекласти текст - с.114-115.
3. Записати у словник та вивчити слова - с.115.
4. За прочитаним текстом доповнити речення - с.115.
5. Домашнє завдання - с.115(вивчити слова), вправа 2 с.116(скласти речення).
Урок 2-3 (06.12.24)
1. За схемою скласти речення. вживаючи лексику з теми "Риси характеру" - вправа.1 с.97.
2. Прочитати та перекласти тексти,відповісти на питання - с.98-99.
4. Обрати картку та відповісти на питання про себе - Cards
5. Поставити питання та відповісти на них письмово.
Урок 1 (02.12.24)
1.Відповісти на питання - впр.6 с.95.
2. Прочитати та перекласти твердження. погодтися або ні, свій вибір поянити - впр.7 с.95.
3. Скласти речення за допомогою тверджень - впр.8 с. 96 (прочитати та перекласти, відповіст на питання).
Урок 2-3 (29.11.24)
2. Прочитати та перекласти текст, відповісти на питання - вправа 1 с.87.
3.Записати у словник та вивчити слова - с.88 (вимова та переклад у відео).
4. Прослухати розповіді дітей та доповнити речення - вправа 3,4 с.88.
5. За прослуханими розповідями заповнити таблички - вправа 6 с.89.
6. Домашнє завдання - с.92-93 (прочитати та перекласти, відповісти на питання).
Урок 1 (25.11.24)
1. Опрацювати у підручнику правило - ст.85, записати та переглянути відео для кращого розуміння -
2. Письмово виконати впр.2 ст.85 - поставити речення у даний час.
3. Письмово виконати впр.3 ст.85 (речення з простого минулого часу перетворити у тривалий).
4. Домашнє завдання - впр.4 ст.86 (поставити речення у Past Continuous Tense, записати та перекласти).
Урок 1-3 (18,22.11.24)
2.Прочитати та пояснити професії - впр.1 ст.80.
3. Прочитати та перекласти, висловити свою думку - впр.2 ст.81.
4. Прочитати та перекласти текст, вставити речення в текст за змістом - впр.3 ст.81-82.
5.Поєднати слова для утворення словосполучень - впр.4 ст.83.
6.Прочитати та перекласти твердження. обрати правильний варіант - впр.5 ст.83.
7.Домашнє завдання - впр.1 ст.79 (повторити слова), впр.2 ст.79 (скласти 5 речень з поданими словосполученнями).
Урок 2-3 (15.11.24)
1. Опрацювати у підручнику ст.74-77 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.74
2. Прочитати та перекласти висловлювання дітей, доповнити речення - впр.1 ст.73-74.
3. Скласти речення за поданою таблицею - впр.2 ст.74.
4. Записати у словник та вивчити слова - впр.1 ст.79.
5. Доповнити словосполучення, використовуючи нові слова - впр.2 ст.79.
6. Домашнє завдання - впр.1 ст.79 (вивчити слова).
Урок 1 (11.11.24)
1. Прочитати та перекласти про два типи шкіл та висловити свою думку - ст.71-72.
2. Поєднати слова з їхнім поясненням - впр.7 ст.73.
3. Скласти 6 речень до прочитаних текстів - ст.71-72.
4. Домашнє завдання - впр.4 ст.70 (відповісти на 6 питань на вибір).
Урок 2-3 (08.11.24)
1. Опрацювати у підручнику ст.68-73 та переглянути відеоурок - Відеоурок ст.68
2.Прочитати та перекласти текст- ст.68-69.
3. За прочитаним текстом виконати впр.1 (а) ст.68 - визначити твердження на True/ False.
4. За прочитаним текстом доповнити речення - впр.2 ст.70.
5. Відпоісти на питання про себе - впр.4 ст.70-71.
6. Домашнє завдання - впр.6 ст.71-72 (прочитати та перекласти тексти, висловити своє ставлення).
Урок 1 (04.11.24)
1.Повторити парвило вживання модальних дієслів may/might та переглянути відео - Відео(правило)
2. Письмово виконати впр.4 ст.66 (скласти речення з модальними дієсловами).
3. За допомогою поданих словосполучень скласти речення - впр.5 ст.66.
4. Домашнє завдання - впр.7 ст.67 (прочитати та перекласти речення, обрати правильне модальне дієслово).
Урок 1-2 (25.10.24)
2. Прослухати текст та відповісти на питання - вр.2 ст.62.
3. Прочитати та перекласти діалог, відповісти на питання - впр.4 ст.63.
4. Повторити вживання модального дієслова should / shouldn’t та переглянути відео для кращого розуміння - Правило
5. Письмово виконати впр.1 ст.64. вставити модальне дієслово у речення.
6. Домашнє завдання - скласти 6 речень з should / shouldn’t.
Урок 2-3 (18.10.24)
1.Пройти вікторину - впр.10 ст.51 (прочитати та перекласти речення, обрати правильні варіанти, перевірити відповіді).
3. Прочитати та перекласти текст - ст.54-55.
4. Прочитати речення та обрати правильні варіанти - впр.2 ст.55 (за текстом).
5.Пояснити прислів'я - впр.5 ст.57.
6. Домашнє завдання - ст.61 (відповісти на питання).
Урок 1 (14.10.24)
1. Відповісти на питання, прочитати та перекласти текст- впр.7 ст.49.
2. Відповісти на питання про себе - впр.8 ст.50.
3. Пройт опитування про правильне харчування на ст.51.
4. Прочитати та перекласти речення, визначити True/ False, обговорити - впр.11 ст.52.
5. Домашнє завдання - впр.9 ст.45 (відповісти на питання про себе).
Урок 2-3 (11.10.24)
2.Пройти тест - впр.1 ст.39-40 (відповісти на питання про себе та визначити свійьхарактер).
3. Прослухати аудіо та доповнити речення - впр.4 ст.42.
4. Прочитати та перекласти текст - впр.6 ст.43.
5. Відповісти на питання за текстом - впр.7(а) ст.44.
6. Домашнє завдання - впр.7(b) ст.44 (доповнити речення про себе за таблицею).
Урок 1 (07.10.24)
2.Прочитати та перекласти речення, обрати правдиві про себе - впр.3 ст.34.
3. Прочитати речення - впр.4 ст.35 та обговорити: agree or disagree and why.
4.Повторити правило вживання Present Continuous Tense та переглянути відео - Правило
5. Письмово виконати впр.2 ст.37(поставити дієслова у правильну форму).
6. Домашнє завдання - впр.5 ст.38 (записати речення, обрати правильний граматичний час).
Урок 2-3 (04.10.24)
2.Прочитати та перекласти речення, обрати правдиві про себе - впр.3 ст.34.
3. Прочитати речення - впр.4 ст.35 та обговорити: agree or disagree and why.
4.Повторити правило вживання Present Continuous Tense та переглянути відео - Правило
5. Письмово виконати впр.2 ст.37(поставити дієслова у правильну форму).
6. Домашнє завдання - впр.5 ст.38 (записати речення, обрати правильний граматичний час).
Урок 1 (30.09.24)
2. Письмово виконати впр.6 ст.32 - з прикметників утворити прислівники та вставити у речення.
3. Відповісти на питання про себе - впр.7 ст.32.
4. Домашнє завдання - впр.1 ст.33 (письмово відповісти на питання про себе) та вивчити слова на ст.33.
Урок 2-3 (27.09.24)
2. Прочитати та перекласти текст - впр.2 ст.30-31.
3. За прочитаним текстом знайти синоніми до слів - впр.3 ст.31.
4. Визначити за текстом твердження True/ False - впр.4 ст.31.
5. Домашнє завдання - впр.1 ст.30 (відповісти на питання про себе письмово).
Урок 1 (23.09.24)
2. За прочитаним текстом виконати впр.2 ст.28 - замінити словосполучення одним словом з тексту.
3. Письмово виконати впр.3 ст.28 - вставити нові лексичні одиниці зі ст.27 у речення.
4. Написати лист другу - впр.3 ст.29 ( до 10 речень, за зразком опрацьованого тексту).
Урок 2-3 (20.09.24)
2. Опрацювати у підручнику правило
- as....as - такий, як
- not as....as - не такий,як
3. Письмово виконати впр.1 тс.25 (за правилом).
4. Прочитати та перекласти текст про життя підлітка - ст.26-27.
5. Домашнє завдання - ст.27 (вивчити слова), ст.17 (дочитати текст та перекласти).
Урок 1 (16.09.24)
2. Прочитати та перекласти діалог - впр.4 ст.22 та відповісти на питання:
- What is Tara like?
- What is Emma like?
- What is your best friend like? How do you know?
3. Прочитати та перекласти питання, поєднати з відповіддю - впр.5 ст.23.
4. Домашнє завдання - впр.6 ст.23 (прочитати та перекласти діалог), впр.7 ст.24 (поставити слова у парвильному порядку).
Урок 2-3 (13.09.24)
1. Повторити риси характеру та пройти вікторину - Quiz
3. Прочитати тексти, вставити слова (риси характеру) за змістом:
4. Домашнє завдання - ст.21 (відповісти на питання письмово), повторити риси характеру.
- 1 When do you
feel happy?
- 2 When do you
feel sad?
- 3 When do you
feel worried?
- 4 How does a
friendship grow?
Урок 1 (09.09.24)
2. Усно виконаи впр.3 ст.18 - замінити речення одним словом ( риси характеру).
3. Поєднати стовпчики - впр.4 ст.19 (риси характеру з їхнім поясненням).
4. Домашнє завдання - впр.1 ст.18 (записати у словник та вивчити слова, вимова у відеоуроці).
Урок 1-2 (05.09.24)
1.Розповісти About Summer holidays, відповівши на питання(скласти питання за схемою та задати однокласнику:
Did you go ...
Did you play...
Did you take ...
Did you...
swimming / fi shing / diving /
dancing / hiking / windsurfi ng.
tennis / football / volleyball / cards?
photographs / long walks?
sunbathe / visit any museums /
write postcards / meet anybody?
2. Виконати письмово впр.6(а) ст.11, повторити минулий неозначений час - Past Simple
3.Прослухати розповіді дітей про відпочинок та відповісти на питання:
- 1 Did Nikki stay at the hotel?
- 2 What did Nikki try once? Did she like it?
- 3 Where did Nikki go with her friends in the evenings?
- 4 What does Steve look like?
- 5 What is Nikki going to do?
4. Домашнє завдання - впр.6(b) cт.11 (поставити дієслова у минулий час, перекласти).
13.05 - 19.05
1. Прочитати та перекласти факти про Шотландію - впр.13 ст.230-231.
2.За прочитаним текстом відповісти напитання вікторини - впр.12 ст.229-230.
4. Прочитати та перекласти текст - ст.233-235.
06.05 - 12.05
2. Повторити граматичні часи:
3. Повторити слова за ІІ семестр.
29.04 - 05.05
Урок 1 (01.05)
1. Прочитати та перекласти текст на ст.215 та відповісти на питання за прочитаним:
- 1 Where is Ukraine situated?
- 2 What can you say about its geographical position?
- 3 What countries does it border?
- 4 What seas is Ukraine washed by?
- 5 What part of Ukraine is occupied by the mountains?
- 6 Is Ukraine visited by tourists?
- 7 What are tops of high mountains usually covered with?
- 8 What nationalities is your country inhabited by?
- 9 What sea is the southern part of Ukraine washed by?
- 10 What languages are spoken in Ukraine?
2. Доповнити речення за прочитаним текстом - впр.5 ст.216.
3.Покрутити колесо та на колір, що випаде, назвати 5 предметів: What can be in this colour - Word Game
4. Домашнє завдання - впр.7 ст.216 ( письмово доповнити речення за прочитаним текстом).
22.04 - 28.04
2.Письмово виконати впр.5 ст.210 - переробити речення з активних в пасивні:
- 1 They have published her new book recently.
- 2 The town council has just opened our local museum.
- 3 Their house looks very neat after they have painted it.
- 4 The room looks nice. Somebody has cleaned it.
- 5 My dress is clean. Someone has washed it.
- 6 Dinner is ready and hot. Someone has just cooked it.
- 7 They have opened a new theatre in the city.
- 8 There are no letters on the table. Somebody has posted them.
3. Домашнє завдання - ст.215 ( прочитати й перекласти текст), ст.213 (вивчити слова).
3.
15.04 - 21.04
2.Перевірити свої загальні знання та усно відповісти на питання - впр.2 ст.200.
3. Ознайомитися з правилом вживання означеного артикля THE на ст.201 та записати у правила:
4. Письмово виконати впр.3 ст.201 ( вставити у речення артикль, користуючись правилом).
5.Усно виконати впр.4 ст.202 ( поєднати слово з його поясненням).
6. Домашнє завдання - впр.5 ст.202 (прочитати та перекласти, вставити слова за змістом у текст).
08.04 - 14.04
1.Відповісти на питання про себе - впр.1 ст.194.
2. Прочитати та перекласти думки підлітків до газет та журналів, розповісти про свої уподобання за прикладом - впр.3 ст.195.
4. Переглянути обкладинки журналів, висловити свою думку про тематику - ст.196.
5. Домашнє завдання - почитати та перекласти текст - впр.8 ст.198.
01.04 - 07.04
2. Прослухати текст та доповнити речення - впр.2 ст.189.
3. Прочитати та перекласти речення, розподілити газети та журнали на Quality Papers таTabloids.
4. Прочитати назви періодичних видань та скласти речення, про що вони (на свою думку):
- Majesty Magazine
- Country Life
- Amateur Gardening
- Everything Horse Magazine
- Robotics & Innovation
- Men’s Health
- Good Housekeeping
- House & Garden
- Good Food
5. Повторити граматичні часи - впр.3 ст.192.
6. Домашнє завдання - впр.4 ст.192 ( прочитати та перекласти речення, обрати правильну форму дієслова), ст.189 (вивчити слова).
18.03 - 24.03
2. Усно виконати впр.4 ст.184 - поєднати слова та їхнє пояснення.
3. Відповісти на питання:
- Do you read newspapers?
- Are there any newspapers or magazines for children?
- What is your favourite newspaper (magazine)?
- Why do you like it?
- Would you like to work in a newspaper offi ce?
- Is there a newspaper (magazine) at your school?
- What do the schoolchildren need to make a school
newspaper?
- What can you do in a school newspaper office?
4. Прочитати та перекласти запитання, поєднати за однаковим змістом - впр.5 ст.184.
5. Домашнє завдання - ст.186 (вивчити слова).
11.03 - 17.03
1. Дібрати пояснення до словосполучень - впр.1 ст.174
2. Прочитати словосполучення та замінити одним словом - впр.3 ст.174.
3. Прочитати та перекласти текст - впр.4 ст.174-176.
4. Відповісти на питання за прочитаним текстом - впр.5 ст.176.
5. Заповнити таблицю за прочитаним текстом - впр.7 ст.177.
6. Домашнє завдання - впр.9 ст.177 (письмово відповісти на питання про себе).
04.03 - 10.03
1. Відповісти на питання про себе - впр.5 ст.159.
2. Прочитати та перекласти текст, відповісти на питання - ст.161.
3. Домашнє завдання - прочитати та перекласти текст, відповісти на питання - впр.1 ст.162.
26.02 - 03.03
1. Прочитати та перекласти тексти про українських співачок, відповісти на питання -ст.153-154.
2. Прослухати діалог та виконати до нього аудіювання - впр.1 ст.155-156.
3. Відповсти на запитання за діалогом - впр.2 ст.157.
4. Пограти в лексичну гру - із чотирьох варіантів обрати правильний - Лексична гра 19.02 - 25.02
2. Прослухати діалог та доповнити речення - впр.2 ст.149.
3.Відповісти на питання за діалогом та прочитати та перекласти текст - впр.3 ст.149.
4.Прочитати словосполучення, перевірити значення у словниках та записати переклад - впр.4(b) ст.151.
5. Домашнє завдання - ст.151-152 (прочитати та перекласти діалог).
12.02 - 18.02
1. Ознайомитися з Past Simple Passive та переглянути відео - Правило
2. Письмово виконати впр.4 ст.147 ( поставити пасивний стан дієслова у минулому часі).
3. Прочитати та перекласти речення та словосполучення - впр.7 ст.146.
4. Домашнє завдання - впр.2 ст.147 (поставити речення у асивний стан ).
05.02 - 11.02
2.Прочитати та перекласти діалог, відповісти на питання- впр.2 ст.143.
3. Прочитати та перекласти словосполучення, поєднати стовпчики за синонімами - впр.3 ст.144.
4. Прочитати слова, поєднати протилежні за значенням, скласти речення з поданими словами - впр.4 ст.144.
5. Повторити Present Passive та перекласти речення:
- Пісні співаються співаками на концертах.
- Концерти постійно відвідуються людьми.
- Моя улюблена пісня виконується головним солістом групи.
6. Домашнє завдання - письмово виконати вправу ( прочитати та перекласти речення, вставити слова за змістом:
29.01 - 04.02
2.Письмово доповнити речення:
1 A large group of people
who play music together is called an …
2 A person who stands in front of them is a …
3 A person who plays the piano is a …
4 A person who plays the violin is a …
5 A person who plays the cello is a …
6 A person who sings opera is an …
7 A person who writes music is a …
8 Carmen is an opera … Bizet.
9 Last night we went to a classical music ... .
Placido Domingo was ... with the London
Symphony Orchestra. It was fantastic.
3. Розподілити слова по тематиці - впр.3 ст.139.
4. Прослухати текст, доповнити пропущені слова - впр.6 ст.140-141. Знайти відповідники до слів, користуючись прочитаним текстом.
22.01 - 28.01
2. Прослухати текст - впр.2 ст.126 та відповісти на питання.
3. Записати у словник та вивчити слова - ст.128: Вимова у відеоуроці.
an achievement [39tSI:vm3nt]- досягнення
an essay [9esei]- ессе
an inspiration [0inspi9reiSn]- натхнення
a success [s3k9ses- успіх
to achieve [39tSI:v] - досягати
to inspire [in9spai3] - надихати
noble [9n3Ubl]
- благородний
due to sth- завдяки чомусь ( комусь)
4.Прослухати текст про письменнника та виконати аудіювання ( обрати правильну відповідь до твердження) - впр.7 ст.128.
5. Домашнє завдання - ст.128 ( вивчити слова), впр.4 ст.127 ( поставити слова у реченнях у правильному порядку).
15.01- 21.01
1. Ознайомитися з Present Simple Passive та записати у зошит:
am/is/are + 3-тя колонка або -ed
1)Flowers are watered by me every week. - Квіти поливаються мною кожен тиждень.
2)Dinner is cooked by my mum every evening. - Вечеря готується мамою кожен вечір.
Опрацювати правило:
3. Скласти речення за правилом - впр.1 ст.122 ( за допомогою таблиці).
4. Письмово виконати впр.2 ст.122-123 ( поставити дієслова у Present Simple Passive).
5. Прочитати та перекласти речення, дібрати правильний активний чи пасивний стан дієслова - впр.4 ст.123.
08.10 - 14.01
2. Записати у словник та вивчити слова - ст.117:
- an author - автор
- a genre - жанр
- an emotion - емоція
- a pattern - зразок, візерунок
- a poet - поет
- poetry - поезія
- a novel - роман
- a novelist - романіст
- drama - драма
- a dramatist - драматург
- amusing - кумедний, забавний
- emotional - емоційний
3. Прочитати та перекласти текст, відповісти на питання - впр.5 ст.117.
4. За поданими схемами скласти речення ( усно) - впр.2 ст.116.
Наприклад: Books about
children teach us to be a true friend.
5. Домашнє завдання - ст.115, ст.117 ( вивчити слова).
4.12 - 10.12
1. Прослухати діалоги та визначити до яких текстів вони відносяться - впр.4 ст.94.
Відповісти на питання:
- In which dialogues do the two girls agree?
- In which do they disagree?
- Do you agree more with Celia or with Sarah?
2. Прочитати та перекласти словосполучення - впр.8 ст.96 та скласти декілька речень ( своя думка):
I think teacher should / should not...
3. Прочитати та перекласти email - впр.9 ст.96, відповісти на питання:
- 1 What does Jenny think about school?
- 2 What does she say about holidays?
- 3 Who is her favourite teacher?
- 4 Why does she like Miss Polly best?
- 5 What does she think about teachers?
4. Повторити правило вживання Past Continuous, переглянути відео - Правило 1, Правило 2 та письмово виконати впр.1 ст.98.
5. Домашнє завдання - впр.3 ст.98-99 ( прочитати та перекласти текст). повторити слова з теми School та риси характеру.
27.11 - 3.12
1. Ознайомитися з минулим тривалим часом , записати у зошит :
was/ were + verb -ing
-At 5 am I was sleeping.
-From 5 to 7 pm we were watching a football game.
-They were working hard between Monday and Friday.
3. Письмово виконати впр.4 ст.86 ( поставити правильну форму дієслова у Past Continuous).
4. Записати у словник та вивчити слова - ст.88:
comparison [kCm9p2risn] - порівняння
fame [feim] - слава
novelist [9nAvClist] - романіст
pressure [9preSC] - тиск
to contribute [kCn9tribju:t]- робити вклад
to inspire [in9spaiC] - надихати
to punish [9pyniS] - карати
creative [krI9eitiv] - креативний
powerful [9paUCfCl] - владний
incredibly [in9kredCblI - неймовірно
instead [in9sted] - замість чогось
5. Домашнє завдання - ст.88 ( вивчити слова), впр. 2 ст.92-93 ( прочитати та перекласти тексти).
20.11 - 26.11
1. Повторити нові слова - впр.1 ст.79, скласти речення про себе:
I am responsible because...
I am not lazy because...
2. Усно виконати впр.2 ст.81 - з'єднати пояснення з професіями.
3. Робота з текстом - впр.3 ст.81 - 83 ( прочитати та перекласти, вставити речення за змістом у текст).
13.11 - 19.11
1. Записати у словник та вивчити слова - впр.1 ст.79:
- responsible - відповідальний
- good - хороший
- boring - нудний
- hard - складний ( за характером)
- smart - розумний
- low - підлий
- busy - зайнятий
- short - покладистий
- firm - твердий. стійкий. впертий
- aggressive - агресивний
- fair - справедливий
- patient - спокійний
- strict - строгий
- interesting - цікавий
2. Письмово виконати впр.3 ст.80 ( вставити слова у речення за змістом).
3. Домашнє завдання - вивчити слова, впр.2 ст.79 ( доповнити слова для утворення словосполучень).
06.11-12.11
1. Ознайомитися з модальними дієсловами may/ might, may not/ might not та переглянути відео - Правило
We use may / might to say what will possibly
happen in the future.
They may / might join us.
We use may not / might not to say that we are
not sure some action will happen in the future.
He may not / might not enjoy playing water polo.
2. Впрядкувати речення - впр.3 ст.65 ( поставити слова у правильному порядку).
3. Письмово виконати впр.4 ст.66 ( скласти речення, замінюючи майбутній час модальними дієсловами).
4. Записати у словник слова на ст.68:
an education [0edjU9keiSn] - освіта
a technology [tek9nAl3dzI] - технологія
national [9n2Sn3l] - національний
primary [9praim3rI] - початкова
secondary [9sek3nd3rI] - загальноосвітня
typical [9ti pik3l] - типова, звичайна
to take an exam - складати іспит
5. Домашнє завдання - впр.7 ст.67 ( прочитати та перекласти речення, обрати правильне модальне дієслово за змістом).
30.10 - 05.11
1. Прослухати діалог та виконати аудіювання- впр.2 ст.62.
2. Прочитати та перекласти діалог , відповісти на питання - впр.4 ст.63.
3. Записати у словник та вивчити слова - ст.63:
a university [ˌjunəˈvɝsəɾi]- університет
to decide [dɪˈsaɪd] - вирішувати
to improve [im9pru:v] - покращувати
to memorise |ˈmɛmərʌɪz| - запам'ятовувати
to cheer [tSi3] smb up- підбадьорювати
4. Згадати вживання модальних дієслів
should - повинен ( порада)
shouldn’t - не повинен ( порада)
5. Домашнє завдання - впр.1 ст.64 ( записати та перекласти речення , вставити модальні дієслова за змістом), ст.63
( вивчити слова).
16.10- 22.10
1. Прочитати та перекласти текст, відповісти на питання - впр.7 ст.49 -50.
2. Прослухати діалог та скласти до нього поради, вживаючи модальне дієслово ( впр.9 ст.51):
should - повинен
shouldn't - не повинен
3. Прочитати та перекласти твердження про харчування та висловити свою думку:
I agree because...
I disagree because...
4. Домашнє завдання - прочитати та перекласти текст
The Devoted Friend впр.1 ст.54-55 .
09.10 - 15.10
1. Повторити вживання Present Continuous Tense, переглянути відео - Правило
2. Повторити вживання Present Simple Tense , переглянути відео - Правило
3. Письмово виконати впр.5, 6 ст.38, поставити дієслова у правильну часову форму.
4. Прочитати та перекласти текст, відповісти 7а питання за текстом - ст.43.
5. Записати у словник та вивчити слова на ст.43:
an atmosphere - атмосфера
a treasure hunt - пошук скарбів
hiking - похід. піші прогулянки
scenery - краєвид
6. Скласти про себе 6 речень та розповісти - впр.7 (b) ст.44.
02.10 - 08.10
1. Записати у словник вирази та виконати з ними письмово впр.5 ст.32 ( вставити вирази у речення за змістом).
sleep like a log - спати як вбитий
be fast asleep - швидко заснути
not sleep a wink - не зімкнути очей
2. Прочитати та перекласти речення про харчування - впр.3 ст.34, скласти за прикладом 5 речень про свої харчові уподобання та розповісти.
25.09 - 01.10
1. Опрацювати лист другу на ст. 26-27.
2. Ознайомитися з рекомендаціями до написання листа - ст.29.
3. Переглянути матеріал щодо написання листа
4. Написати листа своєму другу, дотримуючись правил офовмлення ( може бути розповідь про якусь подію чи просто розповідь про себе, свою родину та друзів). Лист надіслати на телеграм.
18.09 - 24.09
1. Ознайомитися з правилом на ст. 25, записати у зошити:
As…as- такий як (
порівняння)
James is as
tall as his older sister.
Not so/as… as – не такий як ( протиставлення)
She is not so
good at cooking as her mother.
2. Письмово виконати впр.1 ст.25:
1.Ann has got eyes of the same colour as John’s. - Ann’s eyes are as same as John’s.
2 Rose is taller than Cathy. - Cathy is not
so tall as Rose.
3 Linda has got curly hair. Mary has got curly hair, too. - Mary’s hair is as
curly as Linda.
4 Bill and Tom are good pupils. - Tom is as good pupil as Bill.
5 My grandparents are older than yours. - Your grandparents are not so old as my.
6 Brenda is better at skating than Lisa. - Lisa is not so good at skating as Brenda.
3. Записати у словники та вивчити слова - ст.27:
a bunch - група
a weirdo - дивак
a workaholic - трудоголік
to pretend - прикидатися
to tease - дразнити
to catch up (with)
- наздоганяти
to come across
- натрапляти
to get on well (with)
- мат гарні стосунки (з)
to have sth in
common - мати щось спільне
11.09-17.09
1. Опрацювати у підручнику ст.18-19 та вивчити слова ( риси характеру).
2. Скласти розповідь про свого друга та розповісти ( 8 речень).
Текст для прикладу:
Friends play a very important role in my life. For me a true friend is a person who... A friend should be ...(риси характеру).
I have got a close friend. His/Her name is… My friend is in the same form as me. He/She studies well. He/She is a good pupil and a good friend. He/She often helps me to do homework.
I like to spend time with my friend. We go for a walk, talk about music and go to the cinema together.
I have got another friend…. (his/her name). She is a nice girl. Her favourite subject is English. She spends a lot of time on it and knows it very well. Also she is fond of music. She can play the piano very well.
I like my friend very much and think that we are true friends.
04.09 - 10.09
1. Повторити правила:
2. Записати у зошити:
Present Simple
1. He gets up at five o’clock.
2. He does not get up at five o’clock.
Present Continuous
1.He is getting up now.
2.He is not
getting
up now.
Past Simple
1.He got up
at five o’clock yesterday.
2.He did not get
up at five o’clock yesterday.
3. Домашнє завдання - скласти по три речення у граматичних часах ( стверджувальні, заперечні. питальні).
22.05-28.05
Урок № 1 ( 22.05)
Опрацювати текст на ст.233-235 ( прочитати та перекласти, відповісти на питання за текстом).
15.05- 21.05
Урок № 1 ( 15.05)
1. Прочитати та перекласти тексти - впр.2 ст.223 - 224.
2. Поставити запитання до прочитаних текстів.
3. Інсценувати діалоги про Україну та Великобританію ( на основі опрацьованого матеріалу).
4. Домашнє завдання - впр.3 ст.224 ( написати лист другу), повторити слова за 2 семестр ( зі ст.115).
08.05 - 14.05
Урок № 2 ( 12.05)
1. Письмово виконати впр.6 ст.210
( поставити речення у Present Perfect Passsive).
2. Прочитати та перекласти текст - ст.215.
3. Домашнє завдання - ст.216 ( вивчити слова), розповісти про Україну ( за прочитаним текстом - до 10 речень).
Урок № 1 ( 08.05)
1. Ознайомитися з граматичним правилом - ст.208.
2. Виконати письмово за правилом впр.3, 4 ст.209.
3. Прочитати та перекласти текст - ст.212-213.
4. Домашнє завдання - ст.213 ( вивчити слова), впр.3 ст.214 ( усно відповісти на питання за прочитаним текстом), впр.5 ст.210 ( письмово, поставити речення в Present Perfect Passive.
01.05 - 07.05
Урок № 2 ( 05.05)
1. Опрацювати презентацію про UK, відповісти на питання.
2. Домашнє завдання - розповісти про одну з частин Об'єднаного Королівства ( до 10 речень).
Урок № 1 ( 01.05)
1. Ознайомитися із вживанням означеного артикля The з географічними назвами - Правило тут
2. Письмово виконати впр.3 ст.201 ( поставити артикль, де необхідно).
3. Усно виконати впр.4 ст.202 ( з'єднати слово з його поясненням).
4. Прочитати та перекласти текст, вставити слова за змістом - впр.5 ст.202.
5. Домашнє завдання - письмово виконати вправу, пояснити вживання чи відсутність артикля:
Fill in the article THE if necessary
1.
….UK is a big country.
2.
….Ukraine is my Motherland.
3.
He lives in….Netherlands.
4.
What do you know about….Hague?
5.
Have you ever been to ….Cairo?
6.
They live in ….Kurska Street.
7.
…Thames
is a river in….London.
8.
….Washington is the capital of …USA.
9.
He lives in ….South…..America.
10. ….UK
consists of 4 countries.
11. Where
is …..Republic of
Congo situated?
12. …..Carpathians
are in ….west of ….Ukraine.
13. ….Hoverla
is the highest peak.
14. ….Bahamas
are charming.
15. Is
…..Corfu big or small?
16. Have
you ever been to….Great Britain?
17. …..British Museum is worth visiting.
18. I saw….Pyramids in….Egypt.
19. ….Lake Baikal is popular among tourists.
20. ….Syvash
Lake is in …Ukraine.
21. ….Ben
Nevis is the highest top in ….Britain.
22. ….Nile
is the longest river.
23. ….Pacific
Ocean is the largest
ocean in the world.
24. ….Loch Ness
is full of mysteries.
25. ….Oxford Street is a paradise for shoppers
17.04 - 23.04
Урок № 1 ( 17.04)
1. Пройти тест за посиланням - Test
10.04 - 16.04
Урок № 1 ( 14.04)
1. Записати у словник та вивчити слова - ст.189.
2. Прочитати та перекласти відомості про пресу у Великобританії, обговорити - впр.3 ст.190.
3. Письмово виконати впр.2 ст.192 ( обрати правильну форму дієслова, пояснити).
4. Домашнє завдання - ст.189 ( вивчити слова). впр.5 ( 1) ст.191 ( відповісти на питання What newspaper or magazine will be interesting for you?), впр.3 ст.192 ( усно перекласти, скласти по реченню на кожний приклад письмово).
Урок № 1 ( 10.04)
1. Записати у словник та вивчити слова - ст.186.
2. Почитати та перекласти текст про засоби масової інформації в Україні - ст.185 - 186.
3. Відповісти на питання за текстом - впр.3,4 ст.187.
4. Домашнє завдання - ст.186 ( вивчити слова), розповісти про ЗМІ в Україні за текстом ( ст.185-186).
03.03 -09.04
Урок № 2 ( 07.04)
1. Прочитати та перекласти текст, вивчити нові слова - впр.1 ст.182.
2. Усно доповнити речення поданими словами - впр.3 ст.183.
3. З'єднати слова та їхнє значення, перекласти - впр.4 ст.184.
4. Домашнє завдання - впр.1 ст.185 ( письмово відповісти на питання), вивчити слова.
Урок № 1 ( 03.04)
1. Прочитати т аперекласти текст - впр.4 ст.174-176.
2. Відповісти на питання за прочитаним текстом - впр.5 ст.176.
3. Усно відповісти на питання за темою "Music" - впр.15 с.172.
4. Домашнє завдання - ст.181 ( письмово відповісти на питання).
27.03 - 02.04
Урок № 2 ( 31.03)
1. Письмово виконатии впр.8 ст.168 ( поставити речення у правильну форму Active/ Passive).
2. Усно відповісти на питання за темою
" Music" - впр.15 ст.172.
3. Прочитати речеення та перекласти, доповнити вивченими словами з теми " Music" - впр.11 ст.168.
4. Домашнє завдання - ст.175 - 176 ( прочитати та перекласти текст, відповісти на питання).
Урок № 1 ( 27.03)
1. Прочитати та перекласти текст, знайти твердження в тексті, поставити питання - впр.8 ст.160.
2. Письмово виконати впр.1 ст.164 ( вставити слова у речення за змістом).
3. Домашнє завдання - впр.1 ст.162 ( прочитати та перекласти текст, розповісти!).
20.03 - 26.03
Урок № 2 ( 24.03)
1. Прочитати та перекласти діалог -впр.1 ст.155 - 156.
2. Відповісти на запитання за діалогом, виконати аудіювання - ст.157.
3. Домашнє завдання - впр.5 ст.159 ( письмово відповісти на питання).
Урок № 1 ( 20.03)
1. Виконати впр.4 ст.151 - 152:
- прочитати та перекласти діалог
- виписати у словник слова
- відповісти на питання за діалогом
2. Домашнє завдання - впр.7 ст.153 - 154 (прочитати та перекласти, скласти по 2 запитання до кожного тексту).
13.03 - 19.03
Урок № 2 ( 17.03)
1. Письмово виконати впр.2 ст.147, користуючись правилом
Past Passive
was/were + 3-тя форма дієслова або -ed
2. Повторити слова з теми " Music in our life".
3. Домашнє завдання - впр.5 ст.148 (поставити речення у пасивну форму).
Урок № 1 ( 13.03)
1. Прочитати та перекласти діалог, відповісти на питання - впр.1 ст.141-142.
2. Повторити
Past Passive
was/were + 3-тя форма дієслова або -ed
3. Домашнє завдання - впр.1 ст.146 ( письмово записати речення, користуючись правилом), впр.7 ст.146 ( прочитати та перекласти, записати нові слова у словник).
06.03 - 12.03
Урок № 2 ( 10.03)
1. Усно опрацювати впр.6 ст.140:
- знайти пояснення до слів;
- прочитати та перекласти текст, вставивши нові слова.
2. Повторити спеціальні запитання.
3. Домашнє завдання - розповісти про улюблену групу або співака ( впр.7 ст.141 для допомоги), перекласти на українську мову відому англійську пісню ( на вибір).
Урок № 1 ( 06.03)
1. Усно відповісти на питання:
- Do you like music?
- How often do you listen to music?
- What kinds of music do you know?
- What kinds do you like?
2. Опрацювати нову тему та записати у словник слова - ст.137.
3. Письмово виконати впр.1 ( с) ст.138.
4. Домашнє завдання - ст.137 ( вивчити слова), скласти висловлювання про себе " Music in my life"( 7-10 речень).
27.02 - 05.03
Урок № 2 ( 03.03)
1. Домашнє завдання - впр.10 ст.134 ( відповісти на питання), повторити слова з теми " Books".
Урок № 1 ( 27.02)
1. Розвиток усного мовлення -
Situation: imagine you are a famous author. Speak about your book ( cover, title).
2. Домашнє завдання - скласти розповідь на тему
"My favourite book" ( до 10 речень).
20.02 - 26.02
Урок № 2 (24.02)
1.Повторити
Past Passive
to be ( was/ were) + 3-тя форма дієслова
Future Passive
shall be/ will be + 3-тя форма дієслова
2. Виконати вправу , користуючись правилами:
1. Bread (to eat) every day.
2. The letter (to receive) yesterday.
3. Nick (to send) to London next week.
4. . I (to ask) at the lesson yesterday.
5. I (to give) a very interesting book
at the library last Friday.
6. Many houses (to build) in our town
every year.
7. This work (to do) tomorrow.
8. This text (to translate) at the last lesson.
9. These trees (to plant) last autumn.
10. Many interesting games always (to play) at our PT lessons.
3. Домашнє завдання - впр.8 ст.132-133 ( прочитати та перекласти діалог).
Урок № 1 ( 20.02)
1. Повторити вживання
Past Simple Passive
to be ( was/were) + 3-тя форма дієслова
2. Прослухати текст та обрати правильні варіанти - ст.128.
3. Домашнє завдання - ст.128 ( вивчити слова), ст.130 ( письмово відповісти на запитання).
13.02 - 19.02
Урок № 2 ( 17.02)
1. Домашнє завдання - впр.4 ст.127 ( письмово. поставити слова у правиильному порядку), повторити Present Passive.
Урок № 1 ( 13.02)
1. Ознайомитися з Past Passive
to be ( was/were ) + 3-тя форма дієслова
- Book was read by me yesterday. - Книга біла прочитана мною вчора.
- Poems were learnt by me yesterday. - Вірші були вивчені мною вчора.
2. Домашнє завдання - впр.6 ст.124 ( прочитати та перекласти діалог) , впр.7 ст.125 ( утворити пасивні речення з активних).
06.02 - 12.02
Урок № 2 ( 10.02)
1. Ознайомитися з Present Passive:
to be ( am/is/are) + 3-тя форма дієслова
Room is cleaned by me every day. - Кімната прибирається мною кожен день.
Books are read by people every day. - Книги читаються людьми кожен день.
2. Письмово виконати впр.2 ст.122-123 ( за правилом).
3. Домашнє завдання - впр.4 ст.123 ( усно, обрати правильну форму дієслова), впр.5 ст.124 ( письмово упорядкувати речення).
Урок № 1 ( 06.02)
1.Опрацювати тексти про відомих письменників та поставити запитання - впр.7 ст.119-120.
2. Домашнє завдання - впр.9 ст.121 ( вивчити вірш), скласти розповідь про улюбленого письменника( поета) до 10 речень та розповісти ( на прикладі впр.7 ст.119-120).
30.01 - 05.02
Урок № 2 ( 03.02)
1. Скласти речення за схемою - впр.2 ст.116.
2. Записати у словник слова на ст.116, 117.
3. Домашнє завдання - впр.5 ст.118 ( прочитати та перекласти текст), ст.116,117 ( вивчити слова).
Урок № 1 ( 30.01)
1.Записати у словник та вивчити слова на ст.115:
a catalogue - каталог
fiction - художня література
non-fiction - документальна література
a title - заголовок
to consult - консультувати
to contain - містити
made-up stories
- вигадані історії
in general - загалом
2. Прочитати та перекласти текст - впр.1 ст.114-115.
3. Домашнє завдання - ст.115 ( вивчити слова), ст.115 ( доповнити речення).
19.12 - 23.12
Урок № 1 ( 19.12)
1. Домашнє завдання - повторити всі слова, вивчені у І семестрі.
12.22 - 18.12
Урок № 2 ( 16.12)
1. Прочитати та перекласти текст - ст.106-108.
2. Відповісти на питання за текстом - впр.3 ст.108.
3. Домашнє завдання - скласти та вивчити висловлювання на вибір( 10-12 речень):
1) Healthy lifestyle;
2) Schools in Britain and Ukraine.
Урок № 1 ( 12.22)
1. Обговорити типи шкіл та висловити свою думку - впр.1 ст.106-107.
2. Повторити Past Continuous, Modal verbs та виконати вправи:
1) Поставити дієслова у форму
Past Continuous:
1.
When
I phoned my friends, they (play) __________ monopoly.
2.
Yesterday
at six I (prepare) __________ dinner.
3.
The
kids (play) __________ in the garden when it suddenly began to
rain.
4.
I
(practice) __________ the guitar when he came home.
5.
We
(not / cycle) __________ all day.
6.
While
Alan (work) __________ in his room, his friends (swim) __________ in
the pool.
7.
I
tried to tell them the truth but they
(not / listen ) __________ .
8.
What
(you / do) __________ at 5 o’clock yesterday?
9.
Most
of the time we (sit) __________ in the park.
10.
I
(listen) __________ to the radio while my sister (watch) __________ TV.
2) Вставити Modal verbs та пояснити правила вживання:
1.You ___talk to your daughter about her future.
2.You ___ stop smoking. It is bad for your health.
3.___ anything you see in this dark room?
4.____I borrow your rubber, please? Yes, of course
you ____.
5.Kate___speak English.
6.We ____ do physical exercises every day because it's very useful for our body.
3. Домашнє завдання - впр.1 ст.106-108( прочитати та перекласти текст, відповісти на запитання).
05.12 - 11.12
Урок № 2 (09.12)
1. Домашнє завдання - впр.6 ст.102 ( прочитати та перекласти два тексти про різні школи та висловити свою думку, яка школа подобається більше і чому).
Урок № 1 ( 05.12)
1. Письмово виконати впр.2 ст.98, вживаючи речення у Past Continuous.
2. Прочитати та перекласти текст, побудувати запитання та відповісти на них - впр.3 ст.98-99.
3. Домашнє завдання - впр.8 ст.104 ( відповісти на запитання та скласти розповідь 6-8 речень My ideal school).
28.11 - 04.12
Урок № 2 ( 02.12)
1. Домашнє завдання - впр.9 ст.96 ( прочитати та перекласти email, відповісти на запитання), впр.1 ст.98 ( поставити речення в Past Continuous).
Урок № 1 ( 28.11)
1. Письмово виконати впр.6 ст.87 , використовуючи Past Continuous Tense.
2. Записати у словник та вивчити слова - ст. 88:
comparison - порівняння
fame - слава
novelist - романіст
pressure - тиск
to contribute - робити внесок
to inspire - надихати
to punish - карати
creative - креативний, творчий
powerful - владний, потужний
incredibly - неймовірно
instead of - замість чогось
3. Прослухати тексти та заповнити таблицю - впр.6 ст.89.
4. Домашнє завдання - ст.88 ( вивчити слова), впр.2 ст.92-93 ( прочитати та перекласти тексти, відповісти на запитання).
21.11- 27.11
Урок № 2 ( 25.11)
1. Опрацювати текст та виконати післятекстові вправи - впр.4 ст. 83 ( скласти словосполучення за текстом), впр.5 ст. 83 ( пояснити визначення за текстом).
2. Ознайомитися з Past Continuous Tense( Минулий тривалий час) - ст.85.
Переглянути правило -
3. Усно, користуючись правилом , виконати впр.2, 3 ст.85.
4. Домашнє завдання - записати правило у словник - ст.85, 86 та письмово виконати впр. 4, 5 ст.86 ( поставити дієслова у минулий тривалий час).
Урок № 1 ( 21.11)
1. Записати у словник та вивчити слова - впр.1 ст.79:
responsible - відповідальний
good - гарний, хороший
boring - нудний
hard - складний
smart - розумний
low - підлий, низький
busy- зайнятий
short - несуперечливий, покладистий
firm- стійкий
aggressive - агресивний
fair - справедливий
patient - спокійний
strict - строгий
interesting - цікавий
2. Доповнити словосполучення новими словами - впр.2 ст.79.
3. Прочитати та перекласти речення, вставити слова за змістом - впр.3 ст.80.
4. Домашнє завдання - впр.1 ст.79 ( вивчити слова), впр.3 ст.81-83 ( прочитати та перекласти текст.
14.11 - 20.11
Урок № 2 ( 18.11)
1. Прочитати та перекласти погляди дітей на різні шкільні предмети та обговорити - впр.1 ст.73 - 74.
2. Відповісти на запитання - впр.4 ст.70.
3. Записати у словник та вивчити слова - ст.74:
equipment
- обладнання
a facility
- можливість
a workshop
- майстерня
to be
well-equipped- бути добре обладнаним
4. Домашнє завдання - впр.6 ст.71-72 ( прочитати та перекласти), вивчити 6 речень про школи в Британії ( можна за основу взяти текст на ст.68-69.
Урок № 1 ( 14.11)
1. Прочитати та перекласти речення, обрати правильні модальні дієслова за змістом - впр.7 ст.67 .
2. Записати у словник та вивчити слова ст.68:
an education - освіта
a technology - технологія
national - національний
primary - початкова
secondary - середня
typical - типовий, звичайний
to take an exam- складати іспит
3. Домашнє завдання - ст. 68 ( вивчити слова), впр.1 ст.68-69 ( прочитати та перекласти текст).
07.11 - 13.11
Урок № 2 ( 11.11)
1. Відповісти на запитання - ст.61:
☝What kind of school do you go to?
☝What does your school building look like?
☝Are you good at school subjects?
☝How often do you take part in school parties
and festivals?
☝Do you always keep to school rules?
☝Are your teachers too strict?
2. Записати у словник та вивчити слова на ст.63:
a university - університет
to decide - вирішувати
to improve - покращувати
to memorise - запам'ятовувати
to cheer smb up - підбадьорювати когось
3. Повторити вживання модального дієслова
4. Виконати впр.1 ст.64 ( вставивши в речення за змістом should/ should not).
5. Повторити модальне дієслово
may / might - may not / might not
та прочитати , перекласти речення - впр.2 ст.65.
6. Домашнє завдання - ст.63 ( вивчити слова), письмово виконати впр.3 ст.65 ( поставити слова у правильному порядку для утворення речень), скласти 4 речення з дієсловами should/ should not ( два стверджувальні та два заперечні).
Урок № 1 ( 07.11)
1. Прочитати та перекласти текст, скласти до нього запитання - впр.1 ст.54 - 55.
2. Записати у словник та вивчити слова - ст.55:
devoted - відданий
generous - щедрий
greedy- жадний
lonely - самотній
to bother - турбувати, набридати
to devote - присвячувати
3. Усно виконатм вправи за текстом на ст.56.
4. Домашнє завдання - впр.7 ст. 49 -50 ( прочитати та перекласти), впр.8 ст.50 ( відповісти на запитання про себе).
31.10 - 06.11
Урок № 2 ( 04.11)
1. Пройти тест Can you be a real friend - впр.4 ст.47
( відповісти на запитання та ознайомитися з результатом).
2. Прочитати та перекласти текст - впр.7 ст.49-50.
3. Відповісти на запитання за текстом - впр.8 ст.50.
4. Домашнє завдання - впр.5 ст.48 ( відповісти на запитання про себе).
Урок № 1 ( 31.10)
1. Прочитати та перекласти текст - впр.6 ст.43.
2. Відповісти на запитання за текстом - впр.7(а) ст.44.
3. Доповнити речення про себе - впр.7 (b) ст.44:
I love …
I enjoy …
I’m good at …
I’m interested in …
I’m tired of …
I can’t stand …
I’m bad at …
Довідка: dancing, getting up early,
eating fast food, swimming
in the pool, surfi ng the
internet, listening to loud
music, lying on a sunny
beach, reading novels,
travelling to new places,
watching sports on TV,
doing housework, taking
my dog for a walk
4. Записати у словник та вивчити слова: впр.3 ст.47.
5. Домашнє завдання - впр.3 ст.47 ( вивчити слова), впр.9 ст.45 ( відповісти на запитання про себе).
17.10 - 23.10
Урок № 2 ( 21.10)
1. Усно обговорити твердження - впр.4 ст.35:
1 It’s very important to have a
proper breakfast every morning.
2 It’s enough to have two meals a day.
3 We need to drink at least
two litres of water a day.
4 Portions have become
much larger nowadays.
5 We should eat as much
food as our body uses.
6 You can eat as much sugar
and salt as you want.
7 Eat your food as fast as possible.
2.Згадати вживання Present Continuous Tense:
To talk about things that have been planned and arranged, or
are already known we use the Present Continuous Tense.
We are playing tennis next week.
(We have a plan to play tennis.)
We are eating at a restaurant tonight.
(We have made a plan to eat in a restaurant.)
She isn’t coming next week.
(We already know that she will not arrive next week.)
3. Усно виконати впр.1, 2 ст.37.
4. Домашнє завдання - впр.5,6 ст.38 ( поставити правильну форму дієслова - Present Simple або Present Continuous.
Урок № 1 ( 17.10)
1.Утворити речення, вживаючи структури -
as...as, not as...as.
2. Записати у словник слова на ст.33:
a flavour - смак
to depend (on) - залежати від...
to overeat - переїдати
fizzy - газований
to be at risk- бути під загрозою
to take one’s time- займати чийсь час
3. Домашнє завдання - впр.3 ст.34 ( прочитати, перекласти та скласти 6 речень про своє харчування),
ст.27, 31,33 ( вивчити слова).
10.10 - 16.10
Урок №2 ( 14.10)
Домашнє завдання - впр.1 ст.30 ( письмово відповісти на запитання про себе), впр.2 ст.3-31 ( прочитати та перекласти текст).
Урок № 1 ( 10.10)
1. Ознаймотися із структурою :
as...as - такий як
not as...as - не такий, як
not so...as - не такий, як
2. Письмово виконати впр.1 ст.25 ( утворити структури за опрацьованим правилом).
3. Записати у словник та вивчити слова - ст.27:
a bunch - група
a weirdo - дивак
a workaholic - трудоголік
to pretend - прикидатися
to tease -дразнити
to catch up (with)
- наздоганяти
to come across
- натрапляти
to get on well (with)
- бути в гарних стосунках з...
to have sth in
common - мати щось спільне
4. Опрацювати текст - ст.26-27 ( прочитати, перекласти, відповісти на запитання).
5. Домашнє завдання - ст.27 ( вивчити слова), ст.26-27 ( перекласти текст).
03.10 - 09.10
Урок № 2 ( 07.10)
1. Розповиток усного мовлення на тему " True friend", використовуючи вивчені слова.
2. Прочитати та перекласти діалоги, відповісти на запитання - ст.22-23.
3. Скласти 6 речень про себе ( + -), використовуючи слова впр.1 ст.18 .
Наприклад :
1. I am sociable because I like speaking with other people.
2. I am not lazy because I always help my parents and friends.
УРОК № 1( 03.10)
1. Усно опрацювати впр.4 ст.19 ( замінити словосполучення одним словом).
2. Згадати граматичні часи дієслів (Past Simple/Past Perfect) - впр.7 ст.11.
3. Домашнє завдання - впр.1 ст.21 ( скласти розповідь на тему What does a true friend do?, бути готовим розповідати).
26.09 - 02.10
Урок № 2 ( 30.09)
1. Записати у словник та вивчити нові слова - впр. 1 ст. 18.
2. Прочитати твердження та вставити нові лексичні одиниці за змістом - впр.3 ст.18.
3. Прослухати діалоги та визначити основні теми - впр.1 ст.19.
4. Домашнє завдання - вивчити слова - впр.1 ст.18 та поставити речення в минулий неозначений час ( Past Simple)- впр.6 ст.11.
Урок № 1 ( 26.09)
1. Прослухати текст та обрати правильний варіант ( аудіювання) - впр.2 ст.172.
2. Лексичні вправи на розвиток мовлення :
Назвати слова на літеру Ll, Tt, Ee, Jj, Nn.
Дібрати асоціації до слів: family, friends, free time.
3. Домашнє завдання - впр.5 ст.174
( прочитати, перекласти та скласти 5 речень про свій улюблений фільм).
19.09 - 25.09.22
Урок № 2 ( 23.09)
1. Прослухати текст та обрати правильний варіант ( аудіювання) - впр.2 ст.172.
2. Лексичні вправи на розвиток мовлення :
Назвати слова на літеру Bb, Dd, Gg, Ww, Kk.
Дібрати асоціації до слів: family, friends, free time.
3. Домашнє завдання - впр.5 ст.174
( прочитати, перекласти та скласти 5 речень про свій улюблений фільм).
Урок № 1 ( 19.09)
1. Прочитати текст про найвідоміші мости світу ( ст. 168) та відповісти на запитання, виконати вправи з аудіювання за текстом ( ст.169).
2. Використавши вивчені з теми слова, доповнити речення - впр.1 ст.172.
3. Опрацювати правило Past Perfect Tense, скласти речення.
4. Домашнє завдання - впр.7 ст.169-170 ( прочитати та перекласти текст, виділити головні визначні місця та визначити , чим вони відомі).
12.09 - 18.09.22
Урок № 2 ( 16.09.)
1.Прослухати діалог та розставити у правильному порядку визначні місця Лондона - впр.3 ст.163.
2.Доповнити речення - впр.4 ст.164 ( прослухати текст).
3.Виконати граматичні вправи, повторивши Past Simple, Present Perfect, Past Perfect - впр.1 ст.165, впр.3 ст.166.
1.My granny … that she … never … to London before. (to
say, to be)
2 He … that he … his hat at the theatre. (to remember, to
leave)
3 She … that she … a good sightseeing tour around London.
(to write, to have)
4 The travellers … to the hotel, … their bags there and … for
a walk in the town. (to come, to leave, to go)
5 Yesterday I … a letter from my friend, from whom I … not …
for a long time. (to receive, to hear)
6 We … in yesterday’s newspaper that a group of doctors
from Ukraine … to London to take part in a conference. (to
read, to go).
4.Записати у словник та вивчити слова:
an observation - спостереження
to afford - дозволяти собі
to observe - спостерігати
fashionable - сучасний, модний
impressive - вражаючий
magnificent - чудовий, величний
5. Домашнє завдання - ст.167( вивчити слова), впр.4 ст.168 ( прочитати та перекласти текст).
Урок № 1( 12.09.)
1.Доповнити речення за текстом про Київ:
1 Kyiv was …
2 Zoloti Vorota was …
3 The St Sophia Cathedral was …
4 St Michael’s Monastery is named after …
5 Andriyivski Uzviz keeps its charm …
6 Tourists and pilgrims
shouldn’t ignore …
7 Maidan Nezalezhnosti is …
8 The House of Chimeras
was built …
9 Some of Kyiv’s main
attractions are …
2.Аудіювання тексту - впр.1 ст.162 (прослухати текст та відповісти на питання).
3.Прослухати текст та скласти розповідь про визначні місця Лондона - впр.3 ст.163.
4.Домашнє завдання:
2)розповісти про одне з визначних місць Лондона - впр.3 ст.163.
5.09 - 11.09.22
Посилання на підручник 7 класу -
Урок № 1
1. Опрацювати у підручнику ст.155 - 157 ( прочитати та перекласти текст).
2. Записати у словник та вивчити слова :
an architect - архітектор
a dome - купол
heating - опалення
a skyscraper - хмарочос
to collapse - руйнувати
to destroy - нищити, руйнувати
to save - зберігати
to whisper - шепотіти
huge - величезний
medieval - середньовічний
3.Домашнє завдання - ст.158 - 160 ( прочитати та перекласти текст, не дослівно).
Урок № 2
1. Опрацювати текст ст.158 - 160.
2. Опрацювати граматичні правила ( Present Simple, Present Continuous, Present Perfect, Past Simple, Future Simple).
3.Домашнє завдання - впр.4 ст.161 ( прочитати текст та вставити слова за змістом), вивчити текст про Київ ( 7 речень), можна взяти з прочитаного тексту, можна свої речення(на вибір).
Відмінні завдання. А для вивчення англійської мови рекомендую записатися на безкоштовний пробний урок в онлайн-школу EnglishPapa.
ВідповістиВидалитиВикладачі відмінні, сучасні методики навчання, індивідуальний підхід до кожного учня https://englishpapa.com/ru/